Inte bloggat på ett tag...



Och det har sina själ med =)

De e mycket att få ihopa nu.. Skolan, Dagis, Läxor, Städa mm mm... hihi..
Men de SKA gå :-D

Imorgon är de skola igen...
Går snabbt tycker jag.

morgon ska Nathalie o Per på UL med.. Spännande o se vad de blir för en prick =)
Flicka eller pojk?
De får säkert en tös... inget som förvånar mig...

Orkar inte blogga..
är skit trött själv.. Natti natti



Mamma varit sjuk i 1 år och 6 månader idag!! :( :(

Kan inte fatta att tiden sedan mamma blev sjuk har gått så snabbt.
Allt vi har gått igenom!!
Hur våran familj mår, vem tar ansvar för vem osv...

 De e sjukt att en hel familj blir sååå onvolverad när en person blir sjuk!! :(

Känns som jag inte har några tårar kvar!

De har kommit så många under dessa månaderna..

Just nu försöker jag bara se de positiva.. Hon lever, Hon kan röra sig.. Nja iallfall till en viss mån...
Men huvudsak.
HON LEVER!!

Nu ska ja sova.. så trött o barnen ska upp imorgon till dagis som vanligt :-D

Natti på er!



* Glad igen *

Nu är jag inte deppig mer... Är glad, och allt ser positivt ut på livet!
Nicklas var så söt idag, han ringde upp min mobil o sjöng " I just call to say i love you" :D :D

Sötnosen min :)

Var med Natasja idag i stan.. Trevligt.. Skulle hitta regnkläder till lilla T men sen kom ja på att Maxi har, men vi får se vilka vi köper.. :)
Imorgon ska vi iväg o handla lite mat osv iallfall =) Behövs för de börjar bli ganska tomt här * HO HO * *S*

Annars så.. Hmm ja nicklas får sova tidigt imorgon igen. Jobb söndag natt ju. Och sen på söndag ska vi till Peter, Moa och Mirjam :)

Nu ska jag fortsätta leta fynd på tradera =)
Good bye!



Dag 2 Denna veckan...

Jaha.. nu var tisdagen med slut snart.
Går skit bra på dagis. De äter som hästar o är inte ledsna.. ja ingenting :)

Dock synd att vi bara få ha de 3-4 timmar denna veckan iom skolan fast nästa vecka fungerar allt som vanligt =)
Fick säga till lärarna idag med att jag ska försätta kursen så de inte stryker mig ^^

Carola frågade om jag ville med till gekås med :) Alltid trevligt. Hoppas de finns pengar bara =) hihi
Imorgon ska jag träffa Natasja igen :) Trevligt som alltid. Får hänga med på hennes bestyr. men iag måste faktiskt ner till försökringskassan o hämta blankett om bostadsbidrag. ändrad inkomst osv.

HÄmtade info till min bror med idag på en körskola. får se vilken han skulle gå på.

Nej nu har ja annat för mig.

Natti



Ingen skola idag!

Första lektionen var imorgon :) skönt..
Så idag har vi bara tagit de lugnt.

Mår lite bättre idag som tur är..
Nicklas pappa kommer på onsdag med..
Och jag har ju träning med på onsdag =)

Trevligt som vanligt. Men jag får säkert träningsvärk igen * asg*

NU ska jag kolla mer böcker o sen ska jag kolla tradera..O sen sova med min älskade nicklas
Natti på er



Böcker till skolan kan vara bra att ha!

Sitter och ska kolla genom böcker nu :)
Hoppas man hittar. skolan börjar ju denna veckan :)
Och ja måste ha de..

Imorgon ska de till dagis igen. Får hoppas de fungerar =)

Orkar inte skriva mer ikväll..
LIte deppig.. men de går förhoppningsvis snart över...

Over and out



så STOLT över min älskade man NICKLAS!!!!

Jag är så stolt nu över min man..

Han bröt tystnaden idag med sin Far- efter 15 år i tystnad..
De e sjuuukt lång tid!

Vi pratade lite löst om allt i bilen o sen bestämde han sig verkligen till 200%  att han skulle få tag på han idag!
Och han lyckades efter ett antal samtal =) hihi

Hans far vart helt chockad när han ringde o de förstår jag. Men nu pratar de på som om de aldrig varit ifrån varandra...
Ska bli härligt att barnen får en Farfar med.... nu när de inte har någon farmor längre!!

Annars idag handlade vi lite salt till huset, men glömde ju såklart våtservetterna... Så ja MÅSTE köpa det imorgon.
Sen måste jag köpa löss schampo med till Hunden.. Jäkla saker bara säger jag...

Annars har ja nog inte så mycket och komma med!!

Imorgon ska jag träffa Natasja... De var skit länge sedan sist!
Natti på er!!



Hembesöket..

Ja fråga inte mig varför:p

Vet har ingen aning.
De sa att de gör alltid de som första besök för de blir inte så stressigt för barnen, de får se hur man bor, man kan sätta schema o lugn o ro osv..

Vi fårse imorrn vad som händer. är ju bara 1 timme så :)



Trött så jag inte vet var jag ska ta vägen...

Men de kanske är så det ska vara om man är småbarn förälder..
Sa till min lillasyster igår att jag har inte sovit en hel natt sen Noah kom..
Hallå!! 26 Månader sen!!!
Känns sjuuukt.. O de är säkert inte de sista nätterna heller ;)


Igår vad vi ute o åt.. Ostpanerad fläskfilé.. MUMS!!

Orkar inte skriva just nu. Ska kolla riunt på tradera lite..
Natti



Trött...

Sådär nu var de bara 1 Vecka kvar på jobbet *längtar *

De e såå tråååååkigt!!
Fattar inte att jag tog de...

På måndag börjar pojkarna på dagis.. :) Kan inte fatta de.. de har varit hemma sen 28 maj.. o nu ska han dit igen...
Hoppas de kommer gå fint..
De är iallafall hembesök på måndag så!
Behöver städa här :)

Igår var de underbart väder ute :)
Fick in två perfekta bilder på Noah när han var här o sprang runt..
KOMMENTERA gärna!!!!


Och sen behövde ju Vovven med ett Vad tyckte Noah *haha *



Annars vet ja inte vad jag ska skriva..
Imorgon har vi sagt att vi ska göra något :)
Hopas på fint väder så kan kan vara ute o ta ännu mer fina foto på barnen mina :)

Ni är de finaste jag vet <3

Natti natti



EVIGHETER sedan!!!

Kom på att det var ju evigheter sen jag skrev på denna sidan =)
o Nej- jag har inte glömt bort den :p

De har hänt så mycket :) Jobbar gör jag 6 dagar i veckan =) Ganska tråkigt jobb, men de får gå.
Snart börjar ju skolan med.

Vi har myst på här hemma, barnen busar runt o allt är som vanligt =) Var på Kalas för lille Casper i lördags.. Tack polarn för jag fick komma :)

Och sen i går tisdag så kom det en ny familjemedlem till oss =) Lille PEPSI!!
Han är en omplaceringshund..
Fast han är såååå liten så de ska inte göra någon skillnad =) han e bara 12 veckor gammal.

Veterinärs besiktingen var U.A :) Perfekt =) Han hade varit på pensionatet sen den 12 Juli o nu behövde han bort där ifrån..
Innan dess så hade de hittat han vilsen o övergiven o INGEN hade gett sig till känna.
Men nu är han chippad o klar så nu är han våran =) Lägger in bild på han =)







Hmm vad har annars hänt.. Inte så mycket faktiskt..
Jo.. Skaffat glasögon... Ja de trodde ni inte va.- Haha! Jo o gissa!?
Har sluppit min huvudvärk i 2 dagar nu :) Sååå skönt ..

Slippa vara grinig o så. Skönt för Nicklas med. *asg*

Pojkarna växer så det knakar =) Slänger in bild på de med :)
Noah


Thias


Det var nog allt från denna gången. Ska försöka att inte glömma bort o skriva ...
Kram från oss :)