Permiär Dopp idag i bassängen :)

Ja idag var de riktigt varmt ute..
Så vi tog fram och fyllde bassängen till killarna. Och gud va kul de hade. plaskade och hade sig :)
Titta och njuut :)



  

Får lägga in dessa nu o försöka sen igen. De vill inte fungera som jag vill. SUCK.
Men dessa får ni hålla till godo med så länge..

Nu fungerade några till.....


   

 




NOAH 3 år idag. GRATTIS min älskade son!!!

Idag kl 16.53 blev Noah 3 år.. GRATTIIIIIIIS!!!
Fattar fortfarande inte var tiden tagit vägen.
Han lär sig massa nya saker, han är underbar den grabben.
Nu säger han hela tiden " vad är det?" "Vad är det som låter" "Vem är det som skriker"
Alltså de e sjuuuukt kul och ha barn.
Och nu när de kommer upp i åldrarna så lär de sig sååå otroligt mycket!

Han har fått MASSA tåg saker idag till sin bana...
sen har vi varit och lekt på Andys med idag. Populärt, 3 timmar lek blev det:)
Sen hamburgare till middag med!
Måste ju festa till det :)

Sen fick vi leka med sakerna till banan när vi kom hem så de kom inte i säng från 20.30 så nu kan man hoppas på liiiite sovmorgon imorgon för de är ju trotts allt dagis med.
men de ska inte fira noah från Torsdag för de stora barnen var inte där imorgon. Så jag ska baka kakor som jag kan skicka med som Noah kan bjuda på :)
Ska bli kul
Anna på dagis ville att vi skulle skriva på ett papper om vad som hänt under det senaste året med, så jag får väl sätta mig ner och göra det imorgon, får börja lite smått idag. Vill göra det ordentligt osv..

Nej nu är jag helt slut i kropp och knopp så nu lämnar jag bloggandet för ikvälL!!
Hoppas ni haft en lika fin dag som vi har haft :D


GRATTIS min älskade NOAH på 3 års dagen :) Vi älskar diG!!



Söndag = slappedag..

Idag har ja varit seeeeg. Vaknade med barne 7- halv åtta. Och sen käkade vi frukost.
Sen id 11 så somnade jag o Thias igen på soffan o sov 30 min ca.

Sen åkte jag iväg o handlade lite mat som vi skulle ha
Nypotatis + allt man har till. såååå GOTT

Sen på kvällen fick jag hämta min bror i tollarp och sen kl 19.30 så sov barnen :)
Full fart heeela dagen

Massa film tittade och myst idag.

Imorgon åker nicklas pappa hem till Jönköping igen... kl 14.23 sen får vi se vad vi ska göra.

Sen måsta jag till AMS med min bror med...
Lovade han o försöka fixa hans CV idag med. Så jag ska kolla över det :)


Ha en fin kväll..



Kalas för min älskade Noah idag :)

Idag har vi haft 3 års Kalas för noah gubben.
Han fick
Bok
Tuschpennor
Leksak till Sandlådan
Cykel med stödhjul


Men sen ska han få fler paket på sin födelsedag som är på tisdag ju :)
Undrar vad vi ska hitta på , på tisdag med som familj.. De får nästan noah bestämma

Nicklas pappa befinner sig här nere med nu fram till Måndag eftermiddag...
Trevligt.

I onsdags tog min älskade lillebror STUDENTEN :)


GRATTIS min älskade bror. DU är fan BÄST !!!
Älskar dig bara så att du vet det :)




Bloggtorka

Jag e så seg inom mig. Orkar inte blogga eller något annat vettigt..
Imorgon tar min älskade bror STUDENTEN :)
Kommer vara så fiiiin :)

äLskar DiG mig BrOr :)

Annars händer det inte så mycket.
Söker jobb. Fast de finns knappt några.
Barnen är på dagis,
Och livet rullar på hela tiden...



Onsdag.. Mitt i veckan.

Nu har jag ont i min hals med :( SUCK.
Ska snart åka och hämta barnen på dagis sen ska vi kanske handla eller så blir de att vi leker ute så kan ja handla ikväll.

Ska på Årsmöte ikväll med bowlingen. De skulle bjudas på Macka + Tårta :) Tack tack. HAHA



Gissa vad jag o noah ska på lördag :) :)



Ska bli sååå SKOJ :)

Ska dit med Natasja o Izabelle + min syster yster :)



Nej nu ska jag göra annars. Hörs sen.



ALLSVENSKAN!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- Vi vann igår...
Första matchen vann vi med 16-4 och taggade som Fan rent ut sagt. ( avgjordes redan efter 3 serier men de ville spela den 4.e )
Motståndarna var Trossö.
Andra matchen var VÄLDIGT jämnt..
Så inför sista serien var vi tvunga att ta 3-2 till oss för att det skulle bli 10-10.
Och gissa.. ALLA tog i för kung och fosterland. och vi VANN!!!

FATTA!!- VI ska spela i Allsvenskan efter Sommaren.
Detta är sjuuuuukt

vi har alltså gått från Div 3---> Allsvenskan på bara 2 år :) :) Villken mer klubb gör det ??

Är så jävla glad för detta så nu bir det att träna på massa!!!

Ni kan läsa om hos här. Lite iallfall. kommer nog mer imorgon i Kristianstad bladet :) Så läs gärna!

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090509/SPORT/944568449/1017



Strax till Kvalet..

Vi ska samlas kl 10 i stan för att åka till Växjö och spela kvalet idag.
Och sen efter vi kommit hem så ska vi ha fest med Allön. Så de ska bli trevligt...
Så nu är man spänd för hur det går idag.

Vet inte alls hur bra laget är som vi ska möta. vet bara att de har högra Klubbrekord än vad vi har så. Men de betyder ju inte att de är så bra idag..
Kan ju hoppas på det iallfall..

Vinner vi idag går vi upp till Allsvenskan annars går vi upp till Div 1, så oavsett så är det bra :)

Håll nu tummar och tår för oss idag :)
Och ni som bor nära, så kom och titta.. :)

Ha en fin dag- Det tänker jag ha :)

Kramis



Stan med syster idag.

Ska hämta barnen sen vid kvar i 2 ju o sen hem o ge de mellis osv sen kl 15 ska jag hämta syster på hennes skola, vi ska in till stan , vi ska handla några saker..
Sen får vi se vad som händer ikväll..
Så seg med nu på dagen...



Nervös nu..

Imorgon ska jag på Intervju för en skola. vet inte alls vad jag ska säga eller något. haha. Men de blir nog fint.
Det är nog varför man sökt dit, framtiden osv..

Idag har vi typ inte gjort något ... Bara sovit , datorn, osv.
Inget vettigt.. haha

Barnen somnade vid 20.20 idag. SKönt då för de gick snabbt.

Måste berätta om min stora duktiga pojke med. Han har varit utan blöja idag både hemma och på dagis. och de hade inte skett en enda olycka på dagis :) :D :D
Underbart-
Men sen tyvärr när vi kom hem så kom de kiss i byxorna. Inte mer med det.. Nya tag imorgon :)

Orkar inte blogga, så tråkigt... men får hoppas de vänder snart!!



Ny vecka = Nya utmaningar!

Ytterliggare en vecka har gått.
Idag händer inte så mycket. Söka jobb. VILL VERKLIGEN HA ETT JOBB NUUUU!!
Barnen är på Dagis, Nicklas ska fixa sina papper och skicka in.
Jag ska på Möte sen kl 14 i stan, får se hur det går. VIll inte dit, men blir väl så illa tvungen.

Min bror är här just nu och han o Nicklas håller på o ringa ett samtal om en skada på hans mobil.
Snart Lunch med.
Fick hem mat från mormor igår efter konfirmationen med :) Gott gott. Potatis sallad med skinka =)

Min syster konfirmerades igår. Lägger in en bild på min söta underbara syster!!


Så nu är det fixat, hon fick ett Halsband av oss i present! som hon tyckte jag snyggt!

Nej nu får jag gå o vara lite mer social med min bror innan han skulle åka in. Hej svejs..