Vill bara att den dagen ska gå snabbare!

Detta är en sådan sjukt seg äcklig dag!
Inte ett skit att göra, ingen och umgås med.
Bara sitta vid datorn / tv, ligga i sängen o läsa... Men inget är roligt längre!
Imorgon ska jag iallfall till mormor med min syster yster och sen åka med pappa o handla lite smått på Maxi blir det nog!
Sen får vi se vad de mer erbjuder..
Bara det inte blir en sådan är fucking dag till!
Kallt i huset är det med, får väl se om jag kan få lite fyr i kaminen, inte så värst bra på det utan Firestarter, men de ska nog fungera, annars får jag väl helt enkelt ta på mig ännu mera kläder!
En varm dusch blir det nog senare iallafall och bara låta alla tankar och känslor sköljas av! Kan behövas!
Bläääääää- JAG HAR TRÅKIGT!!!







* Försöker hitta styrkan *

Försöker hitta styrkan där jag hittat den innan, när man sitter här hemma o lyssnar på musik går det bra.
Men det är sen när man ska utanför dörren som det blir jobbigt och det är då man får tänka på det man tänker innanför dörrarna.
Gud vad jag svammlar känner jag :p



Inget blir som man tänkt sig!

Idag hade jag planerat saker, men min kropp säger annorlunda!
Blääää är allt jag kan säga!
Sitter o lyssnar på Takida just nu- kan inte få nog av hans röst!
Hade hellre lyssnat på någon annan, men de kommer kanske i framtiden!
Satt igång en maskin tvätt iallfall, som jag snart ska hänga upp, så man får lite rena kläder. Börjar tryta lite med dom just nu!
Gjort en sak nu som jag hoppas går i uppfyllelse, kan ju alltid hoppas!
Funderar på om jag ska ta mig iväg o handla lite små saker idag eller om jag ska vänta med det till imorgon. Inte för att det är så mycket jag ska ha, men de saknas lite i kylen!
Går ju inte så mycket saker nu när man är helt Lonely i huset!
Fy vad jag vill flytta!!!! Komma in mot stan o kunna ha en lägenhet istället!
Någon som vet någon som har ledigt som ni känner ?
Ska försöka få i mig något o käka nu.. Fast det tar emot!

Drömmer, hoppas, längtar, tänker, funderar..... Tänk om.... Ja precis.. Tänk om!!



Alla tankar kommer om kvällarna!

Varför ska det vara så?
Tittar på massa bilder, och då kommer allt i kapp en.
Ledsen är jag inte. Men man undrar hur, varför osv.
Och att livet går vidare, det vet man ju. Det är tufft vissa stunder nu.
Som tur är det snart dags att gå och lägga sig.
Sen får man ta nästa dag som den kommer.
Imorgon ska jag åka och träffa mina underbara älsklingar hos Nicklas! Saknar dom, men just nu är de bättre att de är där dom är!



Möte och Träning.

Var ju inne hos Kuratorn på möte. Och guuuuud vad skönt att bara få ur sig allt som man hållt inom sig så pass länge.
Känns jätte skönt när jag bara kan babbla om allt och ingenting och hon lyssnar ändå.
Försöker komma med tips och råd, klankar inte ner på tankar utan försöker vända de till något positivt!
Sen begav jag mig upp till stan för att möta upp min syster. Satt och pratade med henne och hennes kompisar till bussen ner mot bowling hallen gick.
Åkte ner lite tidigare idag för att kunna prata av mig där nere med och de kunde jag, Tack Stefan!
Träningen gick ju mindre bra, hade ingen som helst kraft i mina fingrar, så de blev hur cp:iga släpp som helst.
Bara några ytterst få!
Känns skit skumt i handen, de är som att nerverna inte går riktigt fram, som om de ligger i kläm på vägen, avdomnade liksom på något sätt, samtidigt som det strålar upp genom handleden och i handflatan!
Ikväll blir de bara att slappa, håller på o värma upp lite mat fast jag egentligen inte alls är sugen på mat!
Men äta bör man .. Är det inte så?
Ha de fint.. Kommer säkert fler tanke inlägg senare om de är så att mina hjärna sätter fart.
Fast just nu mår jag faktiskt helt okej! Tro det eller ej!
/ Morgonstjärna!



Tisdag 29 mars 2011.

Idag har min bror namnsdag.
GRATTIS Jonas :)
Sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt så jag kan gå till bussen. Ska bara lämna in ett paket sen på Kiosken som ska tillbaka. En jacka som Noah inte valde.
Han valde en annan svart som jag också fått hem!
Sen väntar besök hos kuratorn. Kan inte låta bli att vara nervös för att jag vet att det blir en tuff dag ytterliggare när vi kommer dra upp allt det onda.
De som jag bara vill försöka komma över och förstå. Men jag vet att ja inte kommer vidare om jag inte får någon förklaring, och den får jag tydligen vänta på!
Tills dess får jag försöka ta mig genom dagarna hur ont det än gör vissa stunder. För det är trotts allt så att det gör inte ont hela tiden, utan att det kommer i omgångar.
Men min medicin hjälper mig så jätte mycket på vägen. Jag kan leva med smärtan som det är nu och inte gräva ner mig i det djupaste som bara kan bli. Utan jag kan faktiskt gå med rak rygg ändå... Och det är väldigt ovanligt. Är så tacksam att det finns hjälp ur en deprission!
Men trotts allt så snurrar tankar och frågor dagligen. För de finns ingen logik!
Musiken har ytterliggare en gång kommit in extremt mycket i mitt liv. Kan inte vara utan den!
Genom den kan ja uttycka smärta, hopplösthet, glädje, styrka mm.

Tänk om allt vore annorlunda, tänk om......
Vill bara säga det om o om igen.... Jag älskar dig och det vet du om!
Ställde mig på vågen i morse, ja har ju tappat matlusten och de har resulterat i - 3 kg nu på 1 vecka.
Men så blir det när man inte klarar av att äta som man ska... Och mår illa och vill bara spy på allt!
Du finns inom mig, oavsett vad i detta livet!
Kan du förstå det?
Kärleken är allt jag har, och den vill jag ge till dig ännu mera!
Snälla- ta emot den!!
Du finns inom mig!!   <3



- En helvetes dag!

Det är precis vad jag haft med mitt inre idag!
Och jag vill INTE vara med om den igen...
NU ikväll känns det okej, tomt i huset men de får går.
Hoppas innerligt att jag snart kommer härifrån!
Vill inget hellre just nu!
Visst- jag trivs men inte alls i den utsträckningen som jag önskar jag gjorde!
Hus är bra på sommaren men vill ha en lägenhet nu. Är nog ingen husmänniska trotts allt.
Och att välja mellan hus och lgh, ja de handlar om 3 månader på sommaren som ja skulle " trivas" i hus, annars får de bli en lägenhet.
Nu blir bara det stora problemet att finna en som blir bra och ligger där jag vill ha den!
Var och hälsade på barnen idag igen, de är för underbara. Även om de suger ut en himla massa energi från mig.
Så att jag är helt slut efter ett litet tag med dom nu efter smällen i väggen förra veckan!
Ja jag smälde rejält in i väggen ska ni veta! Skit jobbigt!
Men nu är jag på bättringsvägen! :) Känns iallafall som de går på rätt håll..
Visst- jag faller men ja faller inte lika långt längre!
Nu ska jag snart sova tänkte jag...
Sen imorgon blir de kuratorn = SKÖNT!!
Natti natti på er!



- Tankarna snurrar!

Mycket i mitt huvud som snurrar.
Men de känns ändå som jag har allting under kontroll konstigt nog.
Vet innerst inne vadd et beror på.
Sen är det vissa saker jag ska få klarhet i, men de kommer, de tar bara lite tid.. Eller hur ?
Imorgon är det en ny vecka, pojkarna är hos Nicklas. Men vi ska på möte sen efter dagis så jag ska åka med dom på bussen in.
Och sen tisdag ska jag till min kurator, ska bli så fruktansvärt skönt o kunna komma igång med det igen.
Hon ringde förra veckan för hon hade fått höra att det var akut så jag fick en snabb tid :)
Annars i nästa vecka händer inte så väldigt mycket-
Ska försöka ta hand om mig själv och inte låta tankarna sväva iväg för mycket!
Inte fullt så lätt som det låter! Tyvärr!
Tittar på kanal 5 ikväll. Mentalisterna. Spännande, häpnansväckande, otroligt. Hur de bara kan genomföra de sakerna de gör.
Väntar ju in BB som startar kl 21 sen blir de nog sängen efter det!



* Brinner innanför ögonlocken *

Tårarna brinner innanför ögonlocken.
De kan ja inte hindra dom från.
Men jag försöker hålla mig ovanför vattenytan!
Försöker göra saker i mitt liv som betyder något.
Men min ork är inte stor, den är ganska liten.
Försöker ta mig upp igen.
De är tufft men någongång ska jag vara stark och gå rak ryggad!
Saknar, tänker, drömmer, fantiserar, hoppas....
Vill så gärna, men är det kört?
Vill inte det ska vara det!!
Något måste kunna gå och fixa, låt osss prata! Låt oss lösa allt..
Jag älskar dig, och det vet du om!
Känslor som aldrig kommer att försvinna, du är the one and only!
När ska du förstå det?

Saknar, tänker, drömmer, fantiserar, hoppas....

Älskar dig- du vet vem du är :)





Sitter och fryser. Väntar på bussen som Fö...

Sitter och fryser. Väntar på bussen som Förhoppningsvis kommer snart. Varit och hälsat på mina underbara barn och funnit styrka i dom. Nu väntar bara kudden när Ja kommer hem. Så trött i huvudet. Men de blir man nog när man inte kan äta från att må dåligt. O bara sover sig genom dagarna! Hoppas att det snart lättar och livet går vidare. Älskar mina barn! <3 ni är mitt liv!




Aj aj aj..

Min Nacke och mina axlar mår inte så värst bra!
Men jag skulle visst få lite massage av min älskade Mårten :)
Han är föressten nu och " jobbar " . För att testa om det är något han vill jobba med, om det är det så åker han på utbildning nu i veckan.
Spännande. Får väl prata om det när han kommer hem.
Har värsta dåliga samvetet för att jag inte har mått så bra idag!
Men får hoppas de blir bättre. Fått ur mig en massa saker nu när jag pratat med älsklingen ikväll.
Ska även ringa min läkare imorgon och se vad de kan göra för mig!
Natasja frågade om vi skulle på Dejt imorgon ;)
Så ska prata med älsklingen om det med, Om jag kan åka på MaPa gruppen eller inte.
Tar Alwin med mig tror jag en sväng på stan så får han lite egentid med sin mamma!
Nåja, vi hörs!



Bowling match och Party party!!

Spelade match igår i Kristianstad mot Växjö.
Fick aldrig riktigt till spelet, de svängde inte alls som jag ville, om det ens svängde något alls :p
De var ytterst få ribbor jag fick med mig, fick slita som ett djur.
Fick iallafall ihop 733 och det ger mig ett snitt på 183.25.
Så nu sänkte jag mitt snitt för denna säsongen! :(
Ligger på 184,22 i snitt över rullande helår!
Vill verkligen upp på det jag legat på innan, träning, träning, träning....
Men mitt knä vill inte alls som jag vill, var ju inne och testade knäskydd i onsdags, men de fanns inget som tog allt som jag behöver så han fick kolla genom deras kataloger och beställa hem. Han tog mina mått, så förhoppningsvis så kommer det nu i veckan som kommer så jag kan ha de med mig till Göteborg och Varberg som vi ska den 26:e.
Dubbel borta och ha ont i knäet är inte det ultimata!
Men vi får väl se hur det går med det! :) Håll tummarna för mig!
Sen efter matchen igår så åkte vi till Nisse och käkade god mat, första grillat för detta året! Hur gott som helst! :)
Sen var de tydligen bara jag o älsklingen som skulle ut och svänga de lurviga, så vi gick till Grand och de var hur bra som helst :)
Men de känns idag att man hade sprit i kroppen igår :p Mår inte dåligt, men när man har lite starka drycker i kroppen så känner man inte lederna som värker, men de gör man verkligen dagen efter :p



Lite tankar om skiljsmässa o förlovning!

De finns vissa som tycker att man borde " skilja " sig först.
Men saken är att jag är redan skiljd.
De är ett onödigt papper som man bara väntar ut tiden på innan man blir " fri " från den andra.
Skiljd har jag varit i flera månader nu.
Endast de formella på ett jävla papper som ska in till tingsrätten så att allt blir klart i byråkratin!
VI separerade, flyttade ifrån varandra, delade det vi skulle ha mellan oss, skrev pappret.
Men vi har inget som helst att göra med varandra längre.
Endast det som gäller våra barn, och de kommer vi ha i minst 17 år till, då Alwin fyller 18 år.
Men vi väntar båda ut pappret som ska bekräfta det ytterliggare en gång att vi inte vill leva tillsammans, att vi vill börja om med någon ny.
Att Mårten kom in i mitt liv när han gjorde på det planet vi har det nu, de trodde ingen av oss. Har man haft känslor sen ungefär 1 år tillbaka, men aldrig kunnat visa dom. För att man trodde att den andra var " lyckligt gift"
Man vill inte förstöra genom att berätta vad man tänker och känner! Och sen kände man att man var " trygg" på sin plats i sitt förhållande, och vill väl egentligen inte sätta det på kant för att förlora och splittra familjen om motparten ( Mårten ) Inte kände något för en själv!
Men sen bubblade allt upp ÄNNU MER för oss båda två, när jag med gick in i en skiljsmässa.
Just nu känns det som att det är det enda rätta jag kunde göra.
Är mer än lycklig! De känslorna vi bär på är obeskrivliga!
Jag vet att jag skrivit en massa när jag var tillsammans med mitt EX, men de är inget i jämnfört med detta!
Finns inte många i världen som förstår vad vi känner, då vi knappt förstår det själva.
De är bara så rätt inom en!
Man avbryter/avslutar meningar, säger samma saker exakt samma tidpunkt, Kan endast koppla av med personen i närheten, De finns hur mycket som helst som jag skulle kunna skriva, men de skulle bli ett lååångt inlägg och säker berätta det om o om igen!
Så för er som tycker att man ska vänta, att det är sjukt att förlova sig redan, att det bara är en kort romans , att vi är omaka par, att vi inte kan ge varandra något pga att de är några år mellan oss, att man måste lära känna en person innan man gör en sådan sak, att de e känslor som alla andra med har, att vi bara håller ihop för att vi känner oss " nere" pga av våra ex. Att de aldrig kommer hålla pga att vi förlovade oss så snabbt!
De är ert problem, väldigt sorgligt om ni tänker och känner så. Är det för att ni inte själva är lyckliga? Att ni inte hittat den rätte? Avundsjuka?
Något måste det ju vara!
Vi är lyckliga tillsammans och det är huvudsaken! Kan inte bli mer lycklig!
Mårten är Han med stort H, så enkelt är det bara!!
Jag älskar dig Mårten Svensson! Du är mitt liv!!





Träning i Åhus ikväll!

Varit iväg på äventyr innan idag. Vi åkte ju till min bror ...
Och sen nu ikväll ska vi ner och träna i Åhus, roligare och spela där nere för att de svänger lite bättre :)
Sen blir de väl att vi åker in med kloten till stan igen så slipper vi släpa på dom på lördag när jag ska spela.
Blir ju ändå en del att släpa på då vi ska ha party party efter matchen!
Ringde ett viktigt samtal med idag och de känns kanon att få det beskedet :)
NU doftar middagen här och de kurrar i min mage, vi hörs.



Sitter på bussen från degeBerga nu. Varit ...

Sitter på bussen från degeBerga nu. Varit och hälsat på min kära bror! Alltid trevligt. Hämtade hem lite saker och tog en kopp kaffe. Nu ska vi åka ner till bowlinghallen en runda för och lämna brev och snacka Skit och sen vidare hemåt för att äta middag. Vi skulle fixa kyckling med lite ris o sås samt morötter:) börjar bli förkyld med, inget roligt alls vill Ja lova. Har ju en match och spela i helgen! Och sen ska vi fira Nisse som fyllde 23 år igår! Vet ni vad jag ser ute? Snö - hallå vi är inne i mitten av mars och de lovar vår hela tiden. Känns som de missuppfattat hela grejen med våren!




Du finns inom mig!! Förlovning!

Jag och min älskade Mårten förlovade oss på min födelsedag den 26 Februari 2011.
Lätt att minnas datumet.
Min underbara ring!
JAG ÄLSKAR MIN MÅRTEN!!


Du finns inom mig!
Du vet vem du är. Jag älskar dig mer än livet!!



Ensam kväll hemma!

Var på otropedtekninska idag för att pröva ut mina knäskydd, de provade massa olika modeller, men inget av de kan hjälpa mig med det jag behöver dom till.
Så han tog mått och skulle kolla runt och beställa hem.
Sen skulle han ringa mig igen när de hade kommit!
Efter det så åkte vi upp till stan och träffade My, gick och åt med henne och sen skulle älsklingen gå på bio med henne.
Jag kände inte att jag verkligen ville se den filmen, så de kändes bara totalt onödigt att gå och titta på en film på bio när jag egentligen inte ville se den.
Så de blev att jag åkte hem istället.
Träffade pappa på stan så han körde bort mig till Maxi, för jag skulle köpa biljetter till Cirkus så nu ska vi gå dit med killarna och de kommer älska de!
Nicklas ställde upp och tog Alwin några timmar fast det inte var "hans" dag.
TACK ska han ha för det!
Så nu får jag se vad jag ska hitta på ikväll, funderar på att sätta mig framför en film. Men vilken?.. Får kolla vilka de finns på datan!
Annars får jag väl försöka sysselsätta mig vid datorn lite!

Älskar min Mårten så oerhört mycket!! <3



Gränsen är nådd!

Helt sjukt. Allt håller på att spåra ur!
Hur fan kan man bara bete sig så, hur kan man vara sådan barnrumpa!
Hur vill ni nu att ni ska lösa detta?
Fattar ni inte att det är fler som ställer sig bakom detta... Nej så långt tänker ni nog inte!!
Jag blir så irriterad och förbannad!
De är så jävla löjligt allting!
Match i helgen.. Roligt? De återstår att se!
Är så trött på allt.
Glädjen är nästan borta! Och detta ville jag verkligen inte skulle hända!
Men ja kanske med blir borttagen??
SJUKT!!!
Man måste få säga och tycka saker utan att bli straffad!



Mormor vid 23 års ålder ?

En aning tiiiidigt kanske :p
Läs HÄR inne .



Barnfri vecka!

Killarna lämnade på dagis vid 8,45 och nu börjar min barnlediga vecka. Och denna veckan måste jag ladda upp.
Har varit en riktigt tuff vecka för mig och älsklingen!
Men nu kan vi ladda upp!
Denna vecka är de ytterst lite inplanerat, vilket är jätte skönt.
Ska träna på tisdag och sen ska vi fira Nisse i helgen!
Älsklingen ska på några möte nu måndag och tisdag!
Annars bara ta de lugnt! :)
Har egentligen inte så mycket att skriva.
VI spelade Cefyra mixen i lördags, fick ihop 1094 poäng på 6 serier.
Svängde apa, tillochmed spärrbollen svängde då är det inte roligt! Men banorna var kanon annars!
Och igår spelade jag med B-laget i Perstorp.
Vi vann med 15-5. Själv fick jag ihop 736 på 4:a = 184 i snitt! :)
Ha en bra dag!



Har hittat mannen!

Hittat mannen jag vill leva med dag som natt.
Han är mitt allt!
Han är en fantastisk man, som får det att pirrar i hela kroppen!

Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig
Det räcker att du ler mot mig så kapitulerar jag
Varje gång jag attraheras då vill jag bara va' med dig
Ingenting jag kan hantera, jag vill ha mera
Undrar, e det fel på mig?

Nej jag är bara kär, så fruktansvärt förälskad i denna mannen. Han får mig att känna något jag aldrig känt innan!
Utan han vill jag aldrig leva, spelar ingen roll hur mycket jag skriver för mina ord för honom kan aldrig beskrivas!
De är så ofantligt mycket känslor oss emellan!
Inget som någon förstår... När inte ens vi förstår innerst inne vad vi känner för varandra!

Mårten- Jag vill dela hela mitt liv med dig! Jag älskar dig! <3



 



Redan Onsdag?

Dessa dagarna har gått så snabbt.
Imorgon är det redan torsdag... Och snart är veckan slut!
Idag har vi varit en runda i stan o handlat lite och nu är älsklingen och hämtar pojkarna på deras dagis!
Sen ska vi fixa pannkakor och barnen ska städa sina rum.
De ser ut som en bomb landat där!
Imorgon ska älsklingen på anställningsintervju igen i stan och jag ska träffa Nicklas för att diskutera en sak, hoppas de blir bra till slut!
Sen fredag ska älsklingen till knislinge och fira hans mellersta dotter!
Så då får jag se vad jag hittar på med killarna!
Blir väl en myskväll med mamma, de blir säkert bra! :)
Lördag ska vi till Åhus och kolla bowling, vill egentligen spela Mix själv, men de går inte då vi inte har någon som kan passa barnen under den timmen!
Sen får vi se vad vi mer hittar på!
Ska ni göra något roligt i helgen?
/ Morgonstjärna!



Värk/smäller/bankar/knak i lederna!

Ligger och kan inte sova mer. Haft grymt ont i mina leder sen igår kväll. Så de smäller och bankar och knäpper i dom. Gör i varje fall riktigt ont. Värker konstant i lederna. Men allt detta beror ju på min Artrit... Jag är så stel i mina leder, känns inte alls bra med tanke på att jag bara är 25 år!!! Var hos sjukgymnasten förra veckan och då gjorde hon massa tester om rörlighet- inga roliga resultat kan jag säga.. Har i princip mindre rörlighet i varenda led och böjning än vad man ska ha! De enda som var normalt var ryggen fram o tillbaka. Men inte de andra. Så nu ska vi se om de kan hjälpa mig med sjukgymnastik- kan ju alltid hoppas på det! Funderar på om jag ska gå upp istället för att ligga här i mörkret! Takida strömmar ut från högtalarna-underbart! Idag kommer pojkarna hem med:) ska hämta de 15.30 och sen Alwin direkt efter! Längtar efter dom! Men vet att de blir en tuff vecka för mig men Ja ska verkligen försöka att orka med! Hatar detta att jag gått i väggen! Nej får väl kolla om Ja kan slumra till några timmar till. Känns en aning tidigt o gå upp nu när inga barn är i huset! Ha de fint!




Sitter på resecentrum och väntar på att bu...

Sitter på resecentrum och väntar på att bussen ska gå hem. Får vänta ca 20 min till. Älsklingen och jag har varit och handlat lite smått och gott. Sen skulle han träffa sina barn så jag begav mig ner till bowlinghallen och hämtade min väska som Ja tryckte in i skåpet igår när vi skulle på efterfesten! Älskar dig Mårten.




Träningsläger med Söder!

Vi hade träningsläger igår med Söder.
Allt gick bra, fick testa 4 olika profiler.
42, 37, 38 & 39 Fot.
Öva spärrträning o förflyttning mm.
Sen efter käkade vi pizza och hade de trevligt.
Tyvärr fick jag gå av innan, mitt knä orkar inte så långa pass längre :(
Längtar tills jag får mina knä skydd!
Stefan i hallen hade fixat lite lekar på bowlingbanorna, jag spelade med Ingrid.
Vi hade skit verkligen skitroligt.
Sjöng med stativ och dansade ingick med i det ;)
Sen begav vi oss som ville hem till Leffe, sen tog jag nattbussen sen 01.45,
och väl här hemma väntade en underbar sambo på mig! :)
Älskar dig Mårten! <3



Dagarna flyger iväg!

Snart har denna Onsdagen med gått.
Idag var de besök hos Tandläkaren som stod på schemat.
HATAR verkligen att gå dit, men inte ett enda hål eller något. Perfekt!
Sen hem och äta lite lunch med älsklingen.
Sen kom vi på att vi behövde nog till arbetsförmedlingen så de var bara att knalla bort till bussen igen och åka in, snabbt möte denna gången, var inte alls mycket folk där. Kan ju ta en hel del längre tid som man brukar vara van vid!
Älsklingen står och håller på och bakar och jag bara slappar- rättvist eller hur ? ;)
Blir säkert kanon :)
Sen blir de fläskfilé med ris och sås ikväll till middag! Härligt!
Lite andra planer med för kvällen, men vi får väl se om de går igenom! :)
Imorgon ska jag äntligen till sjukgymnasten, hoppas de kan hjälpa mig och fixa knäskydd med!
Ska vara där redan kl 10, ingen sovmorgon här inte :p



Hårmodell dagen!

Skulle infinna mig på plus gymnasiet i Stan kl 10.
Fick sitta och vänta innan de började med mitt hår, undrade vad de fick göra och vad jag absolut inte kunde tänka mig.
Ja jag svarade , men sen sa de att de var precis det som jag inte ville att de skulle göra som de skulle göra.
De ville sätta i ljus färg, men jag sa mörk.. Men de var inte så mycket att diskutera, så hon la de ljus, men med mörkt inslag ändå!
Fast först klippte hon håret. De är lagom för jag kan fortfarande sätta upp det om jag vill :)
Detta tog mellan 10-13 ca. Sen skulle vi sminkas inför kvällen alla som var på plats, så de tog sin lilla tid.
De frågade om man ville ha en " neutral sminkning " , men ja sa att har jag redan gått hit och klippt mig så kan ja ta vad som helst :p haha.
Och de märktes!
Åkte från plusgymnasiet ner till teatern vid 16.15. Sen blev de genrep och sen middag på teaterbaren.
Påbyggnad av smink och fixade kläder.
Kl 19.30 skulle vi vara redo bakom scenen.
Var skit nervis!
Men de gick bra ändå... ungefär 300 personer i lokalen! Inte riktigt vad man är van vid!
Nina som hade hand om mig gjorde en uppsättning och visade att man kan göra lockar/vågor med endast ett plattjärn.
Ska lägga in bilder på hur jag såg ut innan.. Och hur jag såg ut igår kväll...

Bilderna är klickbara!
Före. Efter.
Uppsättningen bakifrån som Nina gjorde på scenen. Kliade som bara den..