1 Dag!

Imorgon reser vi till varmare breddgrader ska bli underbart!
som vi längtat, först var de 123 dagar och nu är det 1 <3
 
kommer vara där med de bästa och bara njuta! 
 
Om jag inte bloggar imorgon, så hörs vi om 1 vecka med en uppdatering om allt och  kanske en del bilder :-)
 



Fredag och barnhelg!

Fredag, lön, barnhelg, skola, sälja , röja, ha kul, längta, sakna, hoppas, tvätta, hänga, vika, 
 
Ja det är vad vi kommer att hålla på med i helgen! 
Vi har ännu inte planerat vad vi ska göra, men tror de blir en runda att titta på försvarsmakten och deras maskiner, utrustning mm. Tror de kan vara uppskattat av pojkarna. 
 
Malmö festivalen, ja den slutar idag, men kan ännu inte besluta mig om ifall vi ska dit en runda ikväll eller inte. 
Så får se hur de känns senare, de kommer bara bli massa gnäll om karuseller mm, och de blir inget roligt då. 
Miliax åker till Mårten lördag- söndag. Och då ska jag tömma två förråd i lägenheten, så de kommer vara massa massa saker att sortera. Tanken är att jag ska ha ett förråd i anslutning till köket med alla glutenfria sakerna, torrvaror, papper , välling mm. 
Och de andra ska göras till en riktig organiserad garderob för vinterkläder/ sommar kläder, väskor, mm mm
 
mycket att göra, men ska bli så skönt när allt fungerar sen :-)
 
 
någon som känner för att träffas i helgen så bara hojta till :-) vi är öppna för förslag :-) 
 
 



- Prov -

Idag kl 09 sitter jag för de förbaskade provet i bokföring :-) men jag tror de sitter, har pluggat som en idiot och de mesta har lossnat sista veckan :-p
Kan inget annat än göra mitt bästa och sen får vi se hur det går :-)
Hoppas på svar nästa vecka !

Sen ska jag hem och hämta killarna och köra de till Nicklas för sista helgen innan skolan börjar!
Tänk på måndag har jag 2 skolbarn, en i F- klass och en i 1-an :-)
Tiden går snabbt, ibland alldeles för snabbt!

Godmorgon på er ;-)



Synundersökning!

Idag klockan 11 är det dags för synundersökning. 
Sen ska jag beställa glasögonen och de kommer kännas konstigt att det kommer vara en del av vardagen sedan. 
Hoppas man inte ser allt för knasig ut i de ;-) 
 
plugga blir de me idag, har 1-2 delar kvar som måste präntas in :-) 
 
Spöregnar och blixtrar med dunder idag, strömmen tillochmd försvann, första gången sedan vi flyttade in för 1,5 år sedan! Brr- hösten redan här?! 
 
Gymmet ska jag med hinna en runda till idag, mycket på liten tid :-/ 
 
nåja- godmorgon på er ;-) 



En av sommarens bilder!

Tänkte lägga upp en av alla bilder från i somras. 
Säg gärna vad ni tycker =)
 
 



Mamma - Noah dag :-)

Idag är det en sådan dag!
Så vi har varit på sommarlovs morgon i Malmö och nu är vi på busfabriken :-)

Måste inom stadium med och se om vi hittar gympa shorts till Thias och sen träningsvantar till mig, hade även velat ha korta träningsbyxor, men får se om vi hittar något inte allt för dyrt :-)

Ikväll blir de och plugga gärnet igen i för provet på fredag morgon! :-)




20 dagar!

20 dagar tills vi åker till Turkiet :-)
Ska bli så skönt , bara vara, hitta på roliga saker! :-)
Är ju där tillsammans med dom bästa så kan bara bli bra <3




Lindex i ett nötskal!!

Vad tänker ni när ni ser detta!! 
Jag blir så förbannad, irriterad, och undrar vad de tänker med!! 
 
 
Vad tänker ni när ni ser detta? 



Söndag och barnbytardag!

Idag ska barnen till Nicklas, vi håller på att plocka ihop vad som ska med, sen ska vi hämta Noah som är hos farfar och sen mot Perstorp!
 
fast innan ska vi slänga skit på återvinningsstationen med skit så jag blir av med det! 
 
Sen får jag se vad som händer, plugga är ett självstående ämne så de blir väl mycket sådant. 
Tyvärr har jag bara eftermiddagar denna veckan , så drygt!! 
 
Ska ni göra i veckan?