Rätt som de var så sa han.....

Vet ni vad min man rätt som de var uttrycker..

Jo- Att man på lektionen ska räcka upp handen o kalla på läraren om o om igen. men du ska säga att de var inget när han kommer till dig!
Sen kommer nog läraren ( smått irriterad)  och fråga varför man kallar hela tiden då ska man bara säga
- Ja kan inte riktigt bestämma mig
- Bestämma vad?!
- Jo, om du andedräkt luktar hundbajs eller kattbajs......




*ASG*

Behöver jag säga att min man inte är som alla andra män ;) :) :D :p haha...



Hatar sjukhus...

Var hos läkaren igår. Sjukskriven.- Känns skönt o kunna rå om mig själv nu!!

Åkte ju in akut i söndags..
Och läkaren sa att jag skulle komma tillbaka om jag fick lika ont igen.
Idag fick jag det. så jag åkte in med de jävla besöket kunde jag vara utan.

Fick en manlig okänslig läkare!
Utan jag skulle bara ta starkare tabletter och sen återkomma om 1 vecka om jag fortfarande fick ont! SUCK säger jag bara!

 Den ena läkaren hålle rinte med den andra.
Så enkelt är det!

Har ju vätska kvar + rester men de vill inte skrapa bort de från mig! .. SUCK...

Nu ska jag sova. ska upp imorgon igen ju.
Kan inte sova hela dagarna...

 Natti



Ni bestämmer själva...

För er som tycker att ja skriver för mycket om liten...
Sluta läs då?!
De kommer andra inlägg sen när jag väl känner för det!

Jag tar varje dag nu en o en. Ser inte framåt så mycket
Försöker bearbeta detta på mitt sätt.
Och de har trotts allt bara gått 1 vecka :(

Igår åkte jag in igen. Akuten Kramper i Äggstockarna.. AJ AJ AJ vill jag lova!!!
Och nu är jag helt öm i magen.
+
de fanns rester kvar!
SUCK!!

Idag är barnen på dagis. Nicklas har lov från skolan denna veckan med.
Sen kl 13 är det ju läkaren.
Och sen vidare till kuratorn.

Var o pratade med Peter innan med , men han beklagade och visste inte vad han skulle säga!

I lördags spelade vi match med bowlingen. Vi vann! - Såklart! ;)
Fast jag spelade USELT!! Haha.... Fast de e laget som räknas!
Sen på kvällen åt vi ute på rosegard. GOTT

nu ska jag bege mig. Vill vara för mig själv..



Varför ska alla andra vara gravida???

Ser bara massa magar, massa som testat positivt!!
VARFÖR fick jag inte behålla min underbara bebis ...????

Jag vill oxå bli mamma igen!!!!
Vill ge mina syskon ett syskon till!!!

VARFÖR just jag ?? Varför just nu ????

Jag vill inte mera.. :(
Idag var de en Stor bedrift för mig att befinna mig på stan, fast mest på sjukan..

 Såg gången ja gick i- såg allting så klart framför mig!!!

Undrar hur det kommer kännas den dagen då jag kanske blir gravid igen och vi ska kolla bebis igen där nere!! :(
Usch vill inte ens tänka på de just nu!!!

LÄNGTAR efter dig liten!!!- Fast du aldrig kommer snusa i min famn.



¤ Magen - vad är det med den ??!!- Noah pratar om bebis! ---

Värker o sticker o hugger i den :(
Jobbigt värre är det!!! :-(

INgen feber,, eller ja tror inte 37.4 räknas som feber.. Men de gör ont iallfall!!

Hoppas inte de är en infektion nu bara!! Orkar inte mer..

Idag är det 1 vecka sen vi fick veta att liten var död i min mage :(
SAKNAR DIG LITEN!!!!


Måste berätta om en sak som hände nu ikväll vid 18.30 tiden.
Noah och jag satt och myste i soffan...

Då han vet att jag har ont i magen så försöker han att inte sitta på den.
Men efter ett tag när han flyttat ner lite så säger
" Inte magen, bebis magen "
Och jag bara tittade på han o tårarna kom direkt.
" Men Noah, mamma har ju ingen bebis i magen längre "
- " Neeej, Bebis död" "
" - Ja bebisen är död noah :( :( "


Han ser vi detta lagret att jag är väldigt ledsen o säger
" Mamma ledsen"

Men sen försöker han göra mig glad och säger
" Köpa ny "
- " Ska vi köpa en ny bebis ?"
- "Ahh, fixa"


Tyckte detta var såååå gulligt!
Så jag ville dela med mig!

ÄLSKAR DIG liten!!!
VILL ha dig tillbaka !!!!



Orkat göra något idag iallfall....

Ja har suttit här en heeeeela del idag.
Men har ialflall hämtat pellets i stallet, hängt upp tvätt, satt igång en maskin..

Alltid något ..
Ska snart försöka mig på disken med innan jag ska hämta barnen.
Hittade en sida om att ändra bloggen så de ska jag nog ge mig på ikväll =)

Nej nu får ja gå. Tjing!!





I know i loved you

Jag vet att jag älskade dig redan innan jag träffade dig liten.
Du var i min mage. Du var ytterliggare ett mirakel som vi hade skapat..

Men vi fick inte behålla dig :( :( VARFÖR ???!!

Jag ville hålla dig i mina armar, veta att du är våran! Iinte se dig så lite, inte nu, inte såhär tidigt!!!
Du skulle väntat, till April 2009 :( Men nu blir de ingen liten då heller.

Kommer kännas tungt när man vet vilka veckor man skulle varit i, hur de skulle känts,
Har fortfarande tiden kvar för ultraljudet i mobilen :( Men jag får inte gå dit.

Du kommer inte att finnas där. Du finns där uppe nu. Du finns i våra hjärtan!!!

VARFÖR var du tvungen att gå :( :(!!

Och iom allt detta tänker man på mamma med.. Fan va mycket skit som händer oss egentligen!!! Men mamma har jag lärt mig leva med ganska bra iallfall. De går framåt för henne med hjälpmedel så de ska nog gå fint.

Men liten- dig får ja aldrig tillbaka!!!!
VARFÖR???!!!



Det är så fel...

Det är så fel att jag ska må såhär
Hur kan jag leva med skulden som jag bär?

Känner mig tom inom mig.
Ser magbilder på gravida.. och de skriker inom mig " jaaaaaag dåååå??!! "
Men ja får inga fina magbilder nu :(

Jag får bara tårar att komma, och en tomhets känsla!

Glömmer aldrig morgonen den 19 oktober 2008- dagen då du föddes liten!!
Inne på gyn, inne på toan, kommer ihåg smärtan från innan du kom och efter!

Vill ha dig tillbaka! Men de kommer jag aldrig att få :( :(



Verkligen inte min dag idag!

Vaknade på ganska bra humör.
Tänkte att idag ska jag baskemig gå ut o försöka träffa folk.

Sagt o gjort. Klädde på barnen, åkte med mannen och de till dagis, var fullt inställd på att åka med bussen till stan.
- Tror ni det gick??!!

Nej - såklart!

Så jag fick gladeligen ta bilen hem igen. För att gå på stan själv idag, de kan jag bara inte. Och nicklas kan inte vara med mig heller för han måste ju fixa skolan * duktig du är älskling *

Så nu sitter jag här o funderar på vad jag ska göra så det inte blir som igår att ja gick o sov bara för att dagen skulle försvinna!
Ska hämta barnen SJÄLV kl 15... *hoppas de går fint *
De verkar undvika mig där och vilja prata om de för att e e nog rädda att såra mig :-(

Men för att jag ska kunna bearbeta de måste jag ju prata!

Känns inte så lönt att gå upp till kuratorn igen nu innan måndag för vi får utgå från det sen tycker jag!
Hoppas bara det går fint på måndag med! *nervös*

Hela tiden får man reklam hem i brevlådan med..
Köp Babysitter, Vagnar, Mammakläder, babyset osv osv.. GAHHH de får jag ju inte göra nu :-(
Vet att någongång kommer de nog bli våran tur igen. Men just nu känns allt så svart!!

:-(
Så ledsen idag!
Samt att jag börjar få massa panikångest med :(

HATAR att ha de såhär...




¤ Ont i magen ¤

Ja de sitter jag med nu.
Krampar o värker o har sig.
Dessutom har jag sådana hemska fantomen kickar i magen. Sjuuuukt jobbigt!
Tänker hela tiden " åhh liten är tillbaka" Men ja vet ju att de inte blir så.

Liten skulle upp till änglarna igen och hämta något väldigt viktigt som han glömt.. Och kommer ner till oss igen när det är dags =)
Längtar tills den dagen. men de kommer nog inte på ett bra tag.

Ska jag må såhär skit så är ju inte direkt samlivet på det sättet man tänker på!


Ska se om de finns några jobb som kommit in idag annars tror jag bara jag sätter mig o glor på tv!!!



Kommentar =)

"du får komma hit och gråta!
såg på dig att de hängde 1000 liter tårar i ögonen på dig när E frågade hur det var med dig.
åh måste bara berätta att det värmer i mitt hjärta att läsa min bästaste bästa vän! :) du är min med! :) det får du inte glömma!
önskar det fanns något jag kunde göra för att du ska må bättre, men jag kan bara lyssna och försöka förstå.
det suger att inte kunna göra något
KRAM från oss! "'


Detta fick jag som en kommentar av min bästa vän.
Ja får komma till er gumman. Eller om vi gör något annat!

Bara jag sätter mig i bilen och vet att jag inte ska vara hemma så får jag ångest, rädsla, förvirring!
Jag har mitt här hemma o ute på Vischan :p
Jag behöver självklart umgänge med.. Men hur jag ska klara av det vet ja tusan inte!!


VILL SKRUVA TILLBAKA TIDEN!!!!






Kunde inte fortsätta....

Jag åkte till bowlingen ikväll och var 100% inställd på att genomföra detta.
Skrattade bort att allt var bra i början och jag började spela.

Men redan efter 30 min fick jag avbryta!! :-(
Jag kan fan inte vara med folk.

Knappt jag orkade köra barnen till dagis imorse, Hade inte behövt hänga på om jag ändå skulle vara hemma, men lätt o vara efterklok.
Gick o sov en stund i eftermiddag.. Skönt . Men ja är såå nere!!!
Hatar detta!

Vill ha liten tillbaka!
Önskar att allt var som det var innan!!

Vill ha en mage att klappa och smeka, prata med om kvällarna, se UL bilder, köpa kläder osv.Men nu får ja inte det!!
Åhh VARFÖR ??!! De e frågan jag ställer mig gång på gång!!!

Nu ska jag skriva adressen på tradera paket men återkommer säkerligen med fler inlägg!!



Gud vad jag är nere idag!!

Detta är inte riktigt klokt!

Sovit bra i natt! Men vaknade med värsta skallebanken...
Sen skulle vi till Dagis med pojkarna.. Orkar knappt gå utanför dörren :-(

För som sagt här är det säkert från alt ja inte vill se eller höra.
Jag känner mig ganska OK i kroppen ( inte mega trött) Men ändå trött, går som i en dvala, orkar inte ta in vad folk säger, orkar inte bry mig om omvärlden!
Jag vill bara ha lite tillbaka.

Varje kväll jag lägger mig och ska sova så tänker jag på att de var här värkarna började. Sen åker man till stan så tänker man på sjukhuset där liten föddes!
Kommer kännas helt sjukt nästa gång man är inne på GYN o deras toa ...

åhh VARFÖR älskade liten???!!!
Mamma mår inte fint efter detta!

Dagarna går hela tiden, varje timme tänker jag på det!

Vill kunna vrida tillbaka tiden :( :(



Stolt över mig själv idag!

Idag är jag stolt över mig själv.
Att jag verkligen gick till ungdoms mottagningen samt den andra kuratorn + att jag vågade lyfta luren och ringa läkaren med..

Och får ja inte igenom de så får jag se hur fan livet löser sig nu.
För inte kan väl 2 personer som jobbar med de ha fel??!
+ att de omkring ser ju mig att ja mår inte fint.

Här hemma i vårt vardags rum- här är jag säker. Säker från omvärlden!!
Jag slipper se det ja inte vill se.

En kompis till min bästaste bästa vän frågade idag hur de var med mig och jag visste inte vad jag skulle svara.. var sååå nära att börja stortjuta mitt i stan.
Men ingen hade förstått VAD jag grät för så jag höll tillbaka de fast de var precis i rösten på mig!


Åhh älskade liten!!!
Kom tillbaka !!
SNÄLLA!!!


Kommer säkert mer ikväll- ni får snällt läsa vidare !!



Kan inte ta bort det...

Är inne på familjeliv, där finns en graviditets uträknare... jag kan bara inte plocka bort hur gammal LITEN skulle vara nu :(
Gråter varje dag.
Pratat med kuratorn på ungdoms mottagningen nu. Som förstod mig mkt bra och vi pratade en längre stund!
Sen pratade jag med kuratorn på skolan om allting.

Och i nästa vecka ska jag till läkaren på VC och få en sjukskrivningen ( om de nu går igenom )
För efter ha varit hos skolans kurator så såg hon att jag är inte kapabel att gå i någon skolan så ledsen, nedstämd och med svåra koncentrations svårigheter som jag har fungerar det inte!!

Så nu får vi hoppas attd et går igenom!!!
Håll gärna tummarna för mig!




Annars idag händer inte så mkt.
Ska hämta barnen kll 15... Och sen få¨r vi se vad jag orkar göra efter det!
Så jävla deppig är jag!

Sover inte om nätterna, är trött i kroppen o knoppen, men ändå går jag som på räls! Men de slår nog emot en förr eller senare det med!!!

Hörs ikväll!



Ingenting kan ge mina frågor ett svar!

Jag frågar en massa saker inom mig men vet att jag aldrig kommer få svar på detta.
Jag har genomgått något jag trodde aldrig skulle hända.
De är sådant som borde vara förbjudet.

Förstår inte varför ja inte blev sjukskriven :-(
Jag orkar inget, kan inte sova,kan knappt äta, känner mig inte hungrig!
Vill bara ha liten kvar o leva vidare!

Men de får jag aldrig tillbaka.

Utan dig, utan dig, jag klarar mig ej utan dig!!! ÄLskade liten!!

TACK nicklas för att du ställer upp som du gör och är så kärleks full mot mig!

ÄLskar er så mkt. Noah, Thias & Nicklas <3
Och Liten. DU har OCKSÅ en del i mammas hjärta <3



Rädd.. Rädd för omvärlden!!

Känns helt knasigt!

Allt var så säkert på sjukhuset igår..
Kan ni tänka er att igår föddes liten... Kan inte fatta att han är ju 36,5 timmar nu...
Lilla liten!! Mamma älskar dig så!!

Nu gråter jag bara jag kommer utanför huset!!
När jag ser gravida, barnvagnar, bebisar .. allt får mig att gråta och det är så jobbigt!!

Vill ha tillbaka liten i min mage och kunna prata igen med dig! Kunna vara dig nära o veta att vi vntar en gåva.

Vi fick en gåva, men gåvan fick vi inte behålla i livet!!

Var inne på akuten nu ivkäll igen Blev skickas till jouren... De tog EKG på mig o kollade HB, Sänkan, och blodtryck HB låg nu på 99 .. Sänkan o Hb var okej kanske lite hög sänka. Sen tryckte hon på magen o jag bara skrek.. aj aj aj.. Helt öm...

Så har nog en infektion i mig på G att bryta ut :( SUCK som om detta inte ska vara Ska tillägga att aj inte blött en droppe blod sen 08.30 ca imorse.


Har så ONT i min kropp. Ryggen värker, Över bröstkorgen, gör ont om jag andas djupa andetag. Kan knappt öppna munnen för att bita i en macka :( :(

VAD är de med kroppen :(

Hatar att må såhär..!!!



Kvällstankar- ¤¤ Önskar du kom tillbaka! ¤¤

Säg mig vad jga gjorde fel, Säg mig hur det kunde blir såhär.
kanske kan jag våga tro igen, en dag

Visa hur jag blir så stark som du, ge mig kraft!, få nya andetag
jag vill ha mod att börja om.


Jag behövde inte dig från ja hade dig hos mig. Inom mig.
Jag fick bära på gåvan ytterliggare en gång!

Men livet tog en annan vändning.
Vårt älskade liv finns inte mer.

Jag har bara ensamheten kvar, jag vill tillbaka dit vi var!
Jag lever med en underbar man, samt har 2 vackra och perfekta söner.
Som jag gör allting för!

Men detta livet skulle med tillhöra våran familj!

VARFÖR var du tvungen att gå liten!!??

Ni som läser det kanske inte tycker jag ska prata med LIten som om han var en stor bebis.. Spelar ingen roll Liten är mitt o nicklas barn! Oavsett hur länge vi hade gått... Liten var vår!!!! Och vi saknar liten otroligt mycket!!!



<3 <3 Nu är liten född <3 <3

Liten föddes 19 Oktober 2008
Vägde ?????
Längd ???
Kl : 09.25

Ja vi väljer att kallas bebisen LITEN
Eftersom vi inte kan säga på rak arm om det är en flicka eller pojke. Dessutom känns de så skumt o säga typ ett namn o ändå att de inte finns levande hos oss.
Nej de fick bli LITEN!!!
Liten var minimal vill jag lova er...

Jag skrev en berättelse på Familjeliv om vad som hänt idag och ska se om jag kan kopiera in detta här. för annars kommer jag få skriv kramp.. haha

**************************************

Här kommer en lite längre berättelse...
Nu är jag piggare och kan ge er lite mer information..

Som sagt så startade värkarna kl 06 imorse med 5 min mellan.
sen kl 08 stod jag inte ut länrfe då var de nere p 2.5 min mellan. (

värkarbetet är precis som när du ska föda normal stor bebis )
Så ni kan tänka er smärtan

Åkte in o fick komma in direkt... och efter kanske 25 min där inne lossnade de som en propp i mig. o de forsade blod. Inte sett så mycket blod på en gång någonstans alls!!

Så ja fick hjälp av sköterskor med blöjor o allt... o de sexiga nät trosorna .
Sen kände jag hur de bubblade till när nere va 25 min senare så jag gick in på toan o skriker på nicklas att han får ringa på larmet o de kommer ganska kvickt etersom de vet vad de gäller

 .. och sen närde bara ska ut o hämt så vi kan torka upp allt blod så skriker ja igen.. " Barnet kommer nu"..
Först kom typ som en moderkaka men om det var det , de vet ja inte. Sen ser jag fostret ligga i min hand..

Så liten, så liten, med precis som en riktig bebis...fast mkt mkt mindre..

Tog foto på liten o den fick stanna hos oss lite och vi sa hejdå ... min stora son sa " Söt bebis, bebis död"... Så de var nog hans sätt att säga hejdå till sitt syskon.

Fick in på operation sen o sövas med o skrapas..
Tappade massa blod, fick ligga på uppvaket, och ja har blodtrycks fall nu, lågt HB så nu liger ja inne för observation till imorgon så får vi se då.

vet inte vad jag mer ska skriva mer än att de känns tomt inom mig..
Men ändå ganska skönt att kroppen fixade själv...
Fråga gärna om de är något ni vill veta så ka jag se om jag orkar svara...

Natti på er.
Ska försöka sova snart!!!

- Lägger INTE en bild på liten här av personliga själ. Hoppas ni har förstående för detta!!


<3 Stolt mamma till Noah, Thias & Liten <3




Vet att någon har hand om dig min ängel!

Du är inte ensam där uppe - det vet jag!
Önskar du stannade här..

Ni som läser bloggen, ni får stå ut med allt pratade om knytet som lämnade oss..

Krampar då o då i magen.
Komemr du ut nu eller?

Saknar dig ängel..



VILL BARA SKRIKA!!!!!!

Vill bara skrika ut min smärta jag har inom mig!!
Känner riktigt hur arg, ledsen och förtvivlad jag är!!!

Om om om....

FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vårt älskade lilla liv i magen.. :( VArför gick du??? Var de för mkt på jorden?
Glömde du något bland änglarna??

Vill bara att du ska komma åter när du är redo igen.

Bilden på VUL glömmer jag aldrig :(
Den ligger i skåpet. jag tittar på den ofta, tittar på grav testetn som fick mig att vara lycklig!!!

Nu är jag bara i dimma o kaos :(

Vill bara hålla dig i mina armar, och veta att du lever och mår fint.
Men det blir inte så nu :( Faaaaan!!!!!!!!

VARFÖR???????



Tomt, det är så tomt inom mig!

Något fattas.. Jo du snuttet vårt.
Vi som längtade sååå efter dig!
Men nu får vi aldrig det.

Du finns inte levande hos oss :(
SNYFT!

Jag kunde knappt sova i natt pga av detta!!
Massa tankar som snurrar.

Åkte till bowlinghallen och skulle spela och då frågade sofie hur det var med mig. o då började jag stortjuta direkt :-( SUCK!
Men sen spelade jag skit bra.

829 poäng!
Slog klubbrekord och allt!

Oh inte nog med detta så bröt jag lilltån i morse men jag har spelar ändå. Har den tejpad.. SUCK igen. Så fin färg har den nu. Haha

återkommer nog igen senare!!!

Kramis



I Would Die For That

Allt för att få tillbaka dig snuttet vårt.. <3
Jag gör VAD SOM HELST!!!

Vi skulle bli en till i familjen men de blir vi inte nu :-(

Vill ju höra bebisens första skrik, vi som bestämmt första kläderna osv, Vagnen, hur vi skulle ha de med sängar osv..
VARFÖR?????

Åhhh nu krampar de i magen med.. De känns så hemskt o veta att denna dagen var en helt normal dag till kl 11 ca.. o nu är inget som förut.
Ingen bebis- jag och nicklas är ledsna,samt Noah o Thias :(

SAKNAR dig redan Snutte!!!

Önskar du var levande i min mage o att ja snart skulle känna dig sparka osv...

nu får vi se framåt när de nu väl går o sen när o OM de blir en bebis till...
Natti
Nu ska jag försöka sova!!




¤¤ Godnatt min älskade Ängel ¤¤ <3 <3

Ja jag vet inte var jag ska börja :-(
Allt är tomt, så fruktansvärt tomt!!!

Vi skulle få en liten underbar söt bebis i April 2009 men nu blir det inte så :-(
Vi blir inte 3- barnsföräldrar . Inte med 3 levande barn iallfall!

2 Jordbarn + 1 Änglabarn!
Vet att man kanske inte kan säga att snuttet i magen är ett Änglabarn!
Finns där uppe nu!! Lilla snutte!!

Finns där uppe nu!! Lilla snutte!!

men efter att ha gått 16 veckor med h*n så känsn allt hemskt o bara lämna det!
Inget hjärtverksamhet, men en fin liten bebis annars!
VARFÖR hände det? Varför just oss ?? Varför just nu??

Skriket i Gynsalen idag vet jag att vissa folk aldrig glömmer!
Känns så hemskt!

 Denna dagen som började så bra. Och sen slutade allt i förtvivlan o saknad!!

Skrev ett inlägg på Familjeliv.se

Här är länken.

http://www.familjeliv.se/Forum-10-205/m37389563.html

Återkommer säkert med mer tankar ikväll/natt!!!
För inte vet ja hur jag ska kunan sova!!! :-(



¤¤¤¤ LYCKA!!!! ¤¤¤¤

Det är vad jag känner när jag ser mina barn.
Mina underbara barn.

Satt och kollade på en video på YouTube...

http://uk.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ

Fy vad man ska vara lycklig och tacksam att man kan få barn. Och jag har fått 2 friska underbara pojkar och nu väntar vi ytterliggare ett mirakel i magen på mig =)


Kan fortfarande inte fatta att jag är gravid.
Känner små buffar i magen.. Kom 2 st igår och idag har de kommti 2 st =) Längtar tills det kommer fleeeera.

Älskar mina barn och min man så mycket att ja vill aldrig byta bort det mot något i hela världen!

*********************

Barnen ska hämtas kl 15.. LÄNGTAR efter dom så mycket =)
Deras leendet , deras skratt, våra mysiga stunder=)

ÅHHHH !!!! Noah o Thias = Mammas skatter!!!! <3 <3 <3


Hej så länge!!!



< 3 Min familj.

Vad vore jag utan er???
INGET såklart!

Sitter ensam hemma nu och söker arbete och hoppas man ska få något.
Önskar att någon bara ringde på mobilen " hej, vi vill ha dig på en intervju " eller " hej, vill du arbeta hos oss ". haha hade varit gött =)

Borde sitta o plugga men bläääääääääääääääääääääää TRÅKIGT!!!
Får väl se om jag kan hitta någon info om julen... o sen om kvinnligt o manligt i massmedia...

Sen kl 15 hämta barnen , o sen kl 16.30 hämta nicklas... o sen bara ta de lugnt igen..
Hatar att dagarna går sååå snabbt!

Nej nu får ja stta fart!

hörs-

Blärk.. mår illa idag med :(



Jobb jobb jobb

VARFÖR finns de inga ?
Sökt 3 till idag. HOPPAS man får något....

Ska inte skriva så mkt mer än att imorgon ska jag med natasja o mino när han sövs.. lillgubben hoppas de går fint.

Natti på er..



Jobb jobb jobb

VARFÖR finns de inga ?
Sökt 3 till idag. HOPPAS man får något....

Ska inte skriva så mkt mer än att imorgon ska jag med natasja o mino när han sövs.. lillgubben hoppas de går fint.

Natti på er..



Bebis magen. Har det hänt något på 8 dagar ?

Har en jämnförelse på bebismagen.

Finns de någon skillnad?


12+6 och 14+0



Thias =)....

Fick en söt bild på lilla T innan ikväll =) Han tog själv på sig mössan så =)

Lilla T med keps....  hiphop :p



Magbild på begäran =)

Fast den är från 12+6 ju.

Så den är ju 1 vecka. Orkar inte ta någon i kväll så det kommer nog imorgon ..

bebis magen 12+6


Undrar hur stor man ska bli nu =) :P

o för dig som frågade varför ja inte finns på BB mer... Nej- känner att FL är mkt bättre rulians på inlägg =)




Namnsmycke.

Det ska jag önska mig av Nicklas i julklapp och sen vill jag ha det när detta barnet med är fött..
Fatta vad jag längtar efter bebis redan. och jag har inte ens gått hälften.. Hur ska detta sluta.. Gahhh. *Haha*

Saknar Natasja ngot fruktansvärt. Vi har typ inte haft en heldag sen innan hon åkte på sin tågluff :( SKIT länge sedan nu!!! Åhhh vill träffas, hoppas de går nästa vecka!!!

Fick kolla busstiderna med inför imorgon bitti. Ska in till bowlingen o spela dubbelmatch.
Får åka 08.55 från knutehusen. men då är jag inne 09.20. O sen ska vi inte samlas från 10.30... seeeegt men va ska jag göra!!

Nej nu ska jag nog koppla ner snart.

Natti



Sitter i skolan...

Har egentligen redan slutat för idag men barnen ska inte hämtas från kl 15 så jag sitter o gör lite saker här istället.

Pratar med Natha- hon sa att både hennes o min mage är stor och att de växer snabbt :)
Japp de kan ja bara hålla med om.

Nicklas kommer inte hem från sent idag.. eller iallfall kl 17 typ. S¨jag får hämta han då.
vet inte vad jag o barnen ska göra idag bara. Blir väl o busa hemma =)

Får skriv kramp här ju.

Läste precis Max o Sagas minnes sidor... Gud va fina barn som råkade vara på fel ställe. De berövades livet av ingen anledning. Och deras mamma Emma överlevde.

Lägger in sidorna här..

Sagas:
www.tillminneav.se/showPage.php?id=635

Max

www.tillminneav.se/showPage.php?id=634



Hejdå...



¤¤ Bilder på Barnen <3 <3 ¤¤

Ni kanske ville se bild på mina guldklimpar =)

Först ut Thias på Cypern =)

Varmt o härligt =)

Thias och cypern

Och sen kommer storebror Noah :)

Guuuud va kul vi har de mamma ;)

Guuud va skoj vi har de mamma;)


Och sen en bild på Mamma & Thias ( innan jag färgade mitt hår )
Mamma o Lilla T myser


De var nog allt för idag!

Hörs nog ikväll.
Nu har ja annat för mig!!

TJINGELING!



Längtar efter min man<3

Ja och självklart mina barn med!
De är ju på dagis och han befinner sig i skolan.

Han är den som jag vill dela livet med.
Han får mig att skratta åt sjuka saker, han flippar ut ibland och vi har skoj.
Men vi har även våra bråk, och det behövs i ett förhållande. Man måste vädra känslor.

Trotts allt detta vill jag inte leva ett liv utan han. Han är pappan till mina barn och kommer alltid att vara kvar i mitt hjärta oavsett!

Nicklas- Du är så vacker och underbar! TACK för att du gett mig det vackraste du kunde på jorden. Våra älskade barn!
Jag ÄLSKAR dig!- Glöm aldrig bor detta!!!!


Resan till cypern är detta taget :)



Fått lite gjort.

Haft datan på heeeeela tiden. kanske inte så bra.
Har iallall hittat lite fakta om de jag ska skriva mer om.

Lagt ut mass auktioner på tradera som jag hoppas på att få sålt.
 Samt att lagt ut en annons på blocket!

NU är kl 12.33 Oh om 2.5 timmar ska barnen hämtas samt maken.
Längtar efter han!
Kan inte fatta att vi varit tillsammans ett bra tag nu och har 2 underbara barn. Och ett tredje på väg! LYCKLIG!

Vet inte vad jag mer ska hitta på nu...
 Visst ja. ska tillägga att jag sökt 4 st jobb med.
Hoppas på något av det!

Jaja får väl lulla runt på internet o se om de dyker upp mer arbete o söka =)

Hejsvejs



*** Spindelnät ***

Fin bild jag tog igår morse.. kommentera gärna =)


Spindelnät i daggen....




Dagarna går sakta framåt =)

Idag var de helledigt i skolan så nu ska jag sitta hemma och plugga!
Får se vad jag orkar med.

Vet ni en sak?!.. Vi har VÄRME igen ... haha... skönt o slippa frysa!

Måste iväg och handla lite med idag! Mjölk, Smör, Bröd, Pålägg...
Och sen efter jag hämtat barnen kl 15 så ska jag hämta min syster yster på hennes skola.
Hon ska vara barnpassar ikväll igen =)

Vi har ju kört om onsdagarna. Bowling och valpträningen samtidigt!

Sen i helgen är de matcher med. Ska bli Skoj!

Tyvärr blev de inget middag hemma hos Carola och Daniel men de får vi ta en annan dag =)
Nu får jag sätta igång här så jag får något gjort.
Skriver mer sen ....



¤¤¤¤ Bebis på väg ¤¤¤¤ LYCKLIG!!!!

Ja- det är sant!
Vet inte hur många som egentligen läser min blogg.. men om ni inte visste de innan så vet ni det nu :) hihi.

Vi blev totalt oplanerat gravida igen =) Men så går de nog om man inte har något annat :p
Men med allt strul som de var innan trodde man ju inte detta!

Skit samma... Mkt velade fram o tillbaka om vi skulle behålla knytet i magen.. Och till slut kom vi fram till att jag kan bara inte göra en abort =)

Så nu ska vi få ytterliggare ett mirakel till våran familj.
Våra små pojkar ska bli stora igen! De kommer bli perfekta storebröder till nu vad de blir..
Lillasyster eller En liten Lillebror till!
Mig spelar det ingen roll- bara det är ett friskt barn som vi får behålla!

Har redan kommit till vecka 14 :) Och magen växer för fullt.

Tror det var bebis jag kände nu ikväll med.- Men vill vara 100% säker först!!
Men en sak är säker. Jag är LYCKLIG!!!!
Vi har redan varit hos Barnmorskan på inskrivningen, allt gick fint där. Men de fick sticka mig 5 ggr innan de skickade upp mig till provagningen på CSK där de ändå fick sticka 3 hål till.. Så sammanlagt 8 st bara för att få ut 2 små rör med blod! Men men...

Vi har fått en UL= Ultraljuds tid med :)
I november!!
LÄNGTAR!!!!!

Ska se om jag kan få in lite bilder om detta. Annars dyker de upp senare vi ett tillfälle!
Här fick vi veta att vi väntar ett barn till. Nr 3 :) LÄNGTAR!!!
Här fick vi veta att vi väntar ett barn till. Nr 3 :) LÄNGTAR!!!
Vår fina lilla bebis är här inne :) 12+6. :)
12+6. :)




 nej nu ska jag lägga ut saker på tradera.
Skriver kanske en rad sen eller blir de imorgon.

GoodBye



Mötet gick fint ...

Fick väldigt mycket information. Vilket var skönt. Dagis verkade med få en annan insikt i det hela.
Åkte hem igen utan barnen. För jag vill inte ta ifrån dom glädjen att leka med de andra..

Vet hur de blir sen isåfall. Får se vad man ska hitta på i eftermiddag! Något förslag?

Nicklas åkte till Lund 13.23 och sen får vi se hur de går och när han e hemma. Han skulle interbjuas kl 15.. Håll tummarna!!

Ska lägga in lite saker på tradera tänkte jag!
Men får se hur mkt jag orkar!

Hörs ikväll!



Jobb... Undrar om man får de man sökt...

De ringde en idag iallfall så en dag ska jag arbeta iallfall Men de blir ju inga pengar av det,
Brossan skulle även se om han kunde fixa lite om dagarna! Hoppas på de.
Ska söka fler ikväll med.. Måste ju ha ett arbete att gå till.

Nicklas ringde sin kusin och sen fick han ett nummer o ringde upp de och imorgon ska han på anställningsintervju.. :) Jag tror han får det.

Imorgon är det dietist dags på dagis... Hon ska komma dit och informera osv :) Så de har lite " humm" om vad de handlar om!

Nej nu ska jag kolla arbete.

Hörs sen.



Godmorgon alla morgon pigga!!

Hur står de till ?
Idag hnder inte så mkt.. Pellets brännanren har pajjat så vi har ingen värme i huset * huwwa* Kallt...
Men vi får ta på oss lite mer kläder....

utanför bara blåser de o de känns verkligen som att de är HÖST!!!
Ska nog ut och se om man kan fånga några bilder med kameran. ( Om de inte regnar för mkt )

Kl 15.00 Sen är det familjegudtjänst med Dagis.. Kan vara skoj =)
Och sen får vi se vad som mer händer .. Men de blir nog bara att ta de lugnt o skönt.. Måste plugga lite med...
Och söka jobb!

Och hjälpa nicklas med sina läxor....

Men men... NU ska jag äta lite frukost!
Hörs kanske ikväll..

Sorry att ja inte bloggat på ett tag!!

Tjing från mig!