Inget blir som planerat

Hur orkar man?

1 person vet precis vad jag pratar om!
Förtjänar man det?
Vad har man gjort för o få det?
Är så ledsen o slut ikväll!
Skulle kunna somna på studs :(
Baaara 50 min ca kvar o sen sova :)




- Ikväll är det tungt -

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud!
Du, Grodan, flytt, känslor, smärta, förvirring, rädsla!
Allt på en gång!
Jag ska få allt klart idag är det tänkt, för imorgon åker jag mot skåne!
Och ska fira nyår med grabbarna grus och sen flyttar jag på söndag!
Men ska hämta nycklarna imorgon med!
De gör så ont inom mig!
Försöker hålla tillbaka smärtan jag känner, försöker blicka fram. Men tårarna bränner så oliidligt innanför min ögonlock och en och en annan smiter förbi!
Det var inte såhär det skulla vara, det var inte såhär det skulle bli.
Men om vi bara kan hitta ett sätt så fungerar det med!
Du vet precis vad jag menar!..
De måste finnas ett sätt,det måste det eftersom inte de brinner mellan oss!
Men hur orkar jag ? Var kommer kraften att gå upp varje morgon ifrån?
Är det grodan i magen som gör så jag lever vidare och kämpar på. Och hoppas att allt blir annorlunda efter den kommit!
Operation vräkning av grodan börjar om högst 30 timmar :p
För sen är det 1 januari 2012 och då får den komma när den vill!
Sen är jag rädd för vad det står i papperna från BM, svaren från Tillväxt UL.
Men vi får lite mera svar på tisdag när vi ska på ett nytt UL. Ja jag VET att jag inte kan göra något åt det. Att det är inte mitt fel. Men jag är rädd ändå...
Huvudsaken är ju trottsallt att den är frisk annars när den kommer ut!
Men älskade lill* Grodan , som vi längtar efter dig nu!! 

Tårarna rinner sakta ner för mina kinder, en smärta som jag måste försöka kontrollera!





♥♥ Hjärtat! ♥♥

Slits ur kroppen på mig just nu :(
De gör ont, så in i helvetes ont!
Jag vet, jag förstår. Men snälla - släpp det!
De blir inte bättre av att man är det!
Både du och jag vet så mycket bättre!
When god made you he must beeing thinking of me.  

Jag kan skriva och skriva, men vad tjänar det till?
Du vet vad de sägs inom mig, blunda så finns jag hos dig!
Jag finns inom dig! Och du finns inom mig!
Så enkelt är det! - glöm aldrig det!

Men snälla- var inte rädd!

Du vet att vi kan läsa av varandra!
Mitt ♥ finns inom dig, öppna din hand så ligger det där... ja precis där.. Rakt framför ögonen på dig!
Släng inte bort det!

En dag kommer du förstå! 




Ställer kroppen om sig nu?

Är det dags för att kroppen ställer om eller vad det är det frågan om.
Somnade närmare kl 2 efter ha legat och snurrat och haft mig sen 23.30 :(
Inget roligt. Jag försöker ju lägga mig tidigt för att jag ska vara utvilad. Men hallåååå varför får jag då inte sova ?
Vaknade kl 6 :( Så de blev 4 timmar.
Får lägga mig tidigare ikväll, saken är att jag VET att det inte hjälper. Kommer ligga och vrida och vända mig ändå!
Har suttit med mitt block och lappar på allt som ska bort eller ska göras, när jag ska ta vissa saker för jag behöver ha lite framme tills flytten kommer.
Men eftersom jag ska ner och hämta Nycklarna på nyår så måste allt vara klart innan dess!
Hoppas hoppas min kamera kommer idag :)
Måste iväg och skänka bort lite saker iallafall, och kasta lite m.m.



Min Kamera!

Ja imorgon får jag tillbaka min älskade kamera igen :) Allra senast torsdag för de skickat den idag :)
Håll tummarna.
Väntar på ett annat paket med, som är till Grodan  

Får väl lägga in en bild på det sen :)

Nu har jag inte mycket kvar och packa, grytor och knivar i köket och sen de sista på toaletten!
Men kartonger? De som jag har räcker ju inte :S Undrar om det ens är möjligt att få tag på några till. Får söka lite på blocket :)





Dagarna går neråt iallafall!

Har precis betalat alla räkningarna som ska betalas osv.
Så det känns skönt och ha det gjort.
Sitter och försöker sälja av eller skänka bort så mycket saker jag kan här hemma, jag vill inte dra med för mycket saker till det nya stället då det är en nystart för oss och vill ha nya saker då tror jag!
Hittar säkert massa på blocket sen när jag kommit ner.
De konstiga är att här uppe i Småland är saker på blocket billigare än vad det är i skåne, fråga mig inte varför. Men har upptäckt det när man tittar runt!
har en tjej som ska komma i eftermiddag och hämta/ köpa 1-2 saker.
Och snart ska jag sätta igång med köket.
Känns som allt är så snurrigt fast jag egentligen har allting under kontroll!
Jag måste ringa och se hur det går med min kamera med och hoppas den kommer denna veckan! :)
Och sen måste jag ringa och ändra en Barnmorske tid i skåne, :(
Och hoppas att de har en tid i början av nästa vecka eftersom det är Ultraljud osv som ska bokas in med!
Lilla Grodan - LÄNGTAR!!

Hittade förlossningsfilmen från kejsarsnittet med Alwin igår, guuud att de kan vara så små. Och inte gjorde det att man längtade mindre :p
Får hoppas man slipper snitt denna gången, för vill inte bli snyltad en gång till :p


De finns fler som jag längtar efter och det vet du om 




♥♥ Känslor, Kärlek, Flytt ♥♥

Jag tänker och funderar.
Jag vet mer än du tror, jag känner mer än du tror.
Så mycket känslor, så mycket kärlek! 
Packat för fullt här hemma idag, och ska fortsätta imorgon.
Får ta tag i köket imorgon och toaletten.
Jag har inte jätte mycket kvar. Men måste göra allt klart här inne först, för sen måste jag ut i förrådet med och fixa det sista där ute. Ställa iordning så det är lätt att veta vad det är och hur vi ska stapla det.
För den 1 januari går flyttlasset :)
Ja får nycklarna på nyårs afton och jag ska packa in så mycket jag kan i bilen och bege mig neråt mot skåne för att hämta nycklarna och sen fira Nyår någonstans!
De finns egentligen bara en person som jag vill fira nyår med och det vet du om 

Men det kommer inte att ske om det inte finns underverk här i livet!

Nu är det bara 5 dagar kvar på detta året och jag hoppas innerligt att Grodan kan hålla sig där inne tills dess.
Fast vi längtar massor efter den :)
Att få upp h*n på bröstet och veta att det är våran bebis. VÅRT M! 

Fantastisk känsla!
Du ska vara med på förlossningen fast allt detta runt, du anar inte vad det betyder för mig. De är så otroligt stort för mig att det finns inga ord för det!

Jag älskar dig ♥ Och jag älskar vårt M oavsett vad alla säger så har du föralltid en del av mitt hjärta i din hand! 







Det gör ont och bara Lukta på dig, och se dina foto!

De gör ont bara att lukta din doft.
Det gör ont att se foto på dig.
Det jag gör ont att veta att jag är bara någon nu.
Jag är inte speciell, jag duger inte, jag finns inte!
De gör ont att veta att hjärtat slår slagen för dig men du är inte mottaglig :(
De är så stora känslor inom mig.
Men du vill inte ha dom.
Inte nu, kanske aldrig.
Om du bara kunde ana vad som planerades, om du bara kunde inse.
Om du bara kunde lita...
De gör ont.
Så in i helvetes ont!
Jag har aldrig ångrat en sekund, jag har älskat dig från första stund!
Mitt hjärta slår sina slag för dig - men det gör ont, så in i helvetes ont!
<3 Detta bär du föralltid i din hand för jag gav dig det. Och skulle jag ta tillbaka det så skulle de aldrig hamna hos någon annan! För du är HAN.  NÄR ska du inse detta?
I Love you!



STARKARE!!!

jag är starkare än så..
Jag hoppas du en dag förstår , att du en dag inser.
Att du en dag förstår vad du går miste om.
Att du en dag inser vad livet är värd och leva för!
Att man måste lämna saker bakom sig och att inte låta folk styra ens liv.
Jag trodde det var annorlunda, men det är väl kanske dags nu att sluta tro och inte lita ..
Utan köra sitt... Jag vet var jag står. Jag vet vad jag känner!
Önskar bara du visste och kunde lita på dig själv!



- Jul, jul strålande jul!

Ja det är väl så det ska vara.. Men nu blev det inte så.
Nåja barnen fick julmat som de gillade och de fick julklapparna :)
Noah o Thias lekte nästan mer med Alwin dublo lego som han fick än han själv :p
Sen tyvärr måste jag lämna tillbaka en sak och byta till en annan. Får se om jag har ork med det i dagarna!
Tror kvittot ligger i plånboken!
Annars får jag nog problem!
Barnen åkte till Nicklas idag och de ska vara där nu ett antal dagar, jag får mina nycklar absolut deadline den 31 Dec, men hur kul är det att flytta nyårsafton?
Och är det någon som ställer upp nyårsdag?
Ja jag får se hur jag ska ordna det!
Det är mycket som händer och sker i livet nu att jag inte orkar dra upp allt.
Men nu är de bara 6 dagar kvar ( snart 5 ) på detta året och sen går grodan minsann komma tycker vi :)



Varför ska ens julen finnas till??

Jag hatar den!
Varför ska alla köpa massa saker o sen klaga på allt de får ändå.
Lägga ut en massa pengar är totalt onödigt!
Jag vill inte fira julen!
Jag har barnen här i jul, men jag vill inte fira den.
De kan få sina julklappar, men sen då?.
De blir som vilken dag som helst.
Massa bråk, skrik, tjafs mm.
Jag är så trött på allt vad detta heter nu.
De finns bara en sak som jag vill i jul..Och de finns en person som vet vad det är!
Men de kommer inte gå i uppfyllelse!
Och tårarna bara rinner.
Jag är så slutkörd nu :(
Flytten, julen, nyår, packande, känslor, kärlek, ja allt på en gång!
Jag orkar inte!
Jag vill inte detta året!
Jag ville inte förra året heller, jag lovade mig själv att jag inte skulle behöva uppleva samma igen. Men vad händer. PRECIS SAMMA SAK!!
Jag är helt ensam, folk säger till mig att " Skapa era egna tradioner" Ha... glöm de.. De kommer aldrig bli så.. Känns inte som vi är en familj, känns bara just nu som att jag är deras " barnvakt" och de är jätte tufft!
Jag vill bara krypa under jordet ett tag till allt ordnat sig!
Jag vet inte vad eller var jag ska börja!
Jag vet bara att jag vill en enda sak i mitt liv..
Och det kommer inte att ske, inte nu, kanske aldrig! :( :'(
Och de tar extremt på mig.
Hur fixar jag allt. Vill jag ? Kan jag ?
Hur ska jag kunna se framåt,? Hur ska jag kunna njuta ?
Skulle du bry dig om jag inte fanns?
Skulle allt vara enklare om jag inte fanns här?
Skulle det vara enklare om tankar och känslor inte fanns?
Jag hatar detta delen på året, Alla säger att man ska fira med sina nära och kära, sin familj och umgås och ha det underbart!
Men VI då? VI som inte har någon??
Vi som står ensamma, utan någon???
VAR ska vi vända oss..
Nej vi ska få läsa om alla som ska iväg till " nära och kära" och sen får vi läsa om hur " underbart" de haft det, vilken perfekt jul och nyår det blev!
Medans vi sitter i en mörk grav och vill bara att dessa sista dagarna på detta året ska gå snabbt, precis som alla andra år!
Men skulle du bry dig om jag inte fanns? .
Jag vet vad du känner, vad du tänker.
De är nog det som gör det så tufft!
Dina ögon ljuger inte, dina handlingar ljuger inte!
Jag läser dig som en öppen bok! Du kan inte ljuga för mig!
De enda jag vill är att älska dig tills döden skiljer oss åt!
Låt mig älska och låt mig känna det tillbaka.
För skulle vi bry oss om någon av oss inte fanns här?
Jag kan bara svara för mig själv. Och du vet vad mitt hjärta säger.
JAG ÄLSKAR DIG! Glöm aldrig det!!!



5.5 års kontroll av Noah!

Idag skulle vi vara på BVC.
Herre min gud vilket kaos och ha alla med sig. Alla skulle visa, alla skulle låta mer än den andra..
Gahh.
Men vi fick det avklarat iallafall :)
Så nu när han är 5 år och 7 månader.
Längd: 112 cm.
Vikt: 20.2 kg
Han ligger bra på det. Han är lite kortare på längden bara!
Men helt perfekt annars! :)



Denna veckan är fullbokad med saker.

Haft och göra dessa dagarna att de bara svichat förbi.
Imorgon är det 1 år sedan jag träffade den underbaraste personen i mitt liv, som jag älskar mer och mer för varje dag som går!
Imorgon är det dags för mig att åka till Växjö på möte och sen ska Noah på BVC. Och såklart får jag ta med mig alla 3 huliganerna :p
Men hoppas det går bra ändå! :)
Sen torsdag ska Alwin till Tandläkaren.
Fredag ser pojkarna framemot då jag lovat de en sak så de räknar ner i kalendern här hemma :)
Självklart längtar de till Julen med.
Noah sa idag när de kom massa snö " Mamma, nu kan tomten komma med sin släde "
Sötnosen!
Och sen söndag beger vi oss mot Skåneland och jag ska lämna några grabbar.
Ska även hämta Grodans bilstol som finns hos Natasja :)
Får väl installera den i bilen med så den är på plats till man ska åka hem från Förlossningen!
Dagarna dit går så otroligt snabbt!



Helgen är här!

Ja en helg med barnen är här.
VAD ska man hitta på?
Lördag o söndag innan en fullspäckad vecka med MASSA möte drar igång!
Vi ska baka 2 saker är det tänkt.
Men vad ska man mer hitta på.



--- En saknad så stor ---

Ikväll är en jobbig kväll, känner mig så fruktansvärt ensam.
Och de värsta är att jag vill verkligen inte gå och lägga mig heller för då startar hjärnan ännu mera.
Sitter med tårar i ögonen av saknad.
De är jobbigt.
Visst det är inte länge tills jag ska flytta, endast 20 min från dig.
De är en aning lättare om så bara för o träffa dig i 30 min.
Men dagarna går så sjukt sakta. Och saknaden blir bara större och större!
De är inte lätt detta!
Kan inget annat än att hoppas och drömma.. Längta!
Snart kommer grodan med, och hela vårt liv blir annorlunda igen!
Jag älskar dig så otroligt ofantligt mycket att du anar inte.
Du är den enda som fått mig och känna som jag gör <3
Att man kan ha så starka känslor som bara växer dag för dag, de trodde jag aldrig!
Snart är det 1 år sedan de första mejlet till varandra som skulle förändra hela vårt liv, som chockade oss båda och visade sig vara en underbar kärlek som legat dold så länge.



LUCIA!

Vi var på Lucia på Thias och Alwins dagis ikväll.
De skulle vara ute.. Brrr kallt, regnade och skit. Fattar inte varför de inte kan ha den inomhus :(
Vi stannade inget efter utan åkte hem direkt och tog någon pepparkaka framför bolibompa! :)
Uppskattades av alla barnen <3
Thias håller nog på att bli sjuk, han är varm i pannan och väldigt trött.
Får se hur han mår imorgon bitti, annars får han ha en mysdag med mamma!
Imorgon måste jag köra in till arbetsförmedlingen med.
Har visst blivit utskriven och de är INTE bra, så jag får fixa det imorgon.
Pratade med pojkarna innan om vad de önskade sig i julklappar.
Noah vill verkligen ha en radiostyrd bil. Var hittar man en sådan bra och billig?
Thias fick jag inte riktigt svar ifrån, så får ta det igen med han.
Bara 11 dagar till julafton och den ska jag o pojkarna fira själva detta året med.
Alwin är det bara en enda sak till som det ska köpas till. Sen får de baskemig räcka till han :)



Kärleken växer och växer!

Den växer för varje dag som går..
Den blir starkare och starkare.
Jag är så förälskad och kär.
Snart har vi vår groda hos oss... inte så många dagar kvar nu. Allt ifrån 30-41 dagar tills jag är beräknad.
Tror den dyker upp 18-20 Januari :) Vi får väl se om jag har rätt!
Längtar som en tok efter er båda!
Men vet att allt blir bra tillslut!
Vi älskar ju varandra <3



Hjärnspöke.

Idag är det ingen bra dag för fröken Emma.
Eller det är så mycket som rör sig.
De kan inte, eller kan de?
De FÅR INTE vara så...
Vet inte hur mycket jag egentligen ska skriva här.
Men de finns bara 1 person som vet vad som hände..
Och det är Mårten.
Som tur är så ska jag prata med han sen på lunchen när han kunde prata, han satt och körde grävmaskin nu!
Så mycket oro nu inom mig!
- Glöm aldrig att jag älskar dig Mårten <3





Lucia på Noahs dagis :)

Ikväll kl 17 var de lucia firande på Noahs dagis :)
En stolt pojke hade sin pappa med sig så pappa fick se dagis och allt som var där :)
Sen efter det blev det en fika och sen åkte vi hem.
Jätte mysigt även om de bara 3 julsånger och sen en massa annat och barnen var med roade av att prata med varandra och leka än o sjunga ;)



Väntar och Väntar!

Mina pojkar ska komma hem idag och sen kl 17 är det dags för Lucia på Noahs dagis.
Hittade bara Tomtekläder i hans storlek så han får vara det :p
Hoppas det går bra för han!
Annars får han ha en för kort tröja o en hatt i pepparkaka.. Men tror han avstår det!
Får höra med han när de kommer!
Sen imorgon är det dagis som vanligt, nu har de sina normala tider 9-14 igen. Så jag får passa på under den tiden.
Har en hel lägenhet som ska packas.
Har redan fått ner en del och markerat lådorna och de ska bara fyllas på. Men det står 8 st i sovrummet.
Ska ta alla prydnadssaker som ändå bara står uppe, Böcker som aldrig läses utan bara ligger här och där.
Sen ska barnen få bestämma om det är några leksaker som ska säljas för att köpas nya!
Sen packar vi ner en del av det med, så slipper vi ta så mycket senare!
Köket ska fixas så det bara är de absolut nödvändigaste uppe!
Och Rensa skafferien.
Packa Handdukar, lakan o allt det som ändå inte används.
Funderar på om man ska sälja av så mkt möbler man kan nu innan flytt och sen fixa nytt där nere. Hur hade ni gjort?


Nu hade pojkarna och deras pappa åkt så jag träffar de om 1.5 - 2 timmar!



Någon som vet vad detta är för utslag ?

Min älskade lillgrabb har dessa utslagen- någon som vet vad det kan vara ?

Har varit på VC med han och de ska ha skickat en remiss till Hudkliniken men de känns som jag behöver hjälp NU med han.
Då han vaknar ungefär 5-7 ggr per natt och säger att han har ont :( Och de kliar mm.
Kan knappt bada utan måste bada åt det kallare hållet och sen fryser han istället.
Ska tilllägga att när jag fick mina första Psoriasis utslag så såg de ut såhär.
Kan det finnas någon koppling?





Förlossningen! 33+5 eller 35+2

Åkte in igår kväll/natt. Fick brickanyl men ligga kvar.
undersökningar på undersökningar..
Fick ytterliggare en spruta vid 15 tiden idag och sen blev jag utsläppt.
Med Brickanyl tabletter med mig hem, som ska tas vid behov!
Jag är så trött på allt detta nu. Men grodan mår fint där inne!
Tappen var kortare nu, så får hoppas grodis stannar till 1 Jan som sagt :p
Fast vi längtar massa efter h*n ! :)
Vår lill* M! <3
* Bortse från den snygga Outfiten *



GRATTIS Alwin på 2 års dagen!

Grattis min älskade pojke på 2års dagen.
Tänk att det är 2 år sedan du kom till oss.
För några dagar sedan kom en två ord mening.
Men helt plötsligt så kom en tre-ord mening.
" Där är bappen"
Älskade goa unge. Du är så älskad.



Precis lika kär och galen! <3

Jag är precis lika kär, precis lika förälskad om inte mer som jag var den dagen då jag verkligen fick träffa dig på ett annat sätt.
Du var så mycket mer än bara " han som var med på matcherna "
Kan aldrig i mitt liv beskriva hur mycket jag känner, vilka känslor som pirrar i hela min kropp bara jag ser ditt namn.
Bara jag hör din röst, ser ett foto, luktar på dina kläder, din parafym.
Tårarna kommer i mina ögon av kärlek, kärleken till dig!
Den som är så extremt mega stor!

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge.

 

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

 

Kärleken vid första ögonkastet kan vi aldrig glömma.

Alla känslorna som funnits sååå länge nu, de är något utöver det vanliga!

 

 




Vi älskar dig <3

VI ÄLSKAR DIG!!



Hur mycket ska man orka??

Nej, detta är ingen lätt graviditet. :(
Tur det är sista!
Jag var inne på Förlossningen igår igen.
Hade jätte ont i magen från måndags kväll o hela natten så jag fick åka in. Noah var med mig.
Jodå... Massa starka sammandragningar. Starkare än förra gången.
Jag fick brickanyl och de tog blodprover/urinprov.
Brickanylen klarade att hålla tillbaka det max 3 timmar. För kl 16 hade jag lika ont igen :(
Men då kan jag inte åka in. :(
somnade som en klubbad säl igår kväll kl 20. Eftersom jag bara sovit 1 timme mellan måndag- tisdag.
Men har haft ont i natt med, sovit då och då.
Helt slut psykist av denna smärtan.
Jag önskar bara det snart var dags :(
Jag kan inte ha det såhär.
Ingen som tar barnen, så behöver jag inte åka in när de är på dagis så får jag helt enkelt stanna hemma :(
Var på Vårdcentralen och lämnade prover imorse och ska snart ringa Förlossningen och få reda på provsvaren.
De har svartnat 3 ggr för ögonen sen igår kväll kl 18 :(
Jag är livrädd bara jag ska resa på mig. De snurrar bara jag lägger mig och ska vila.
Älskade Grodan- Du får faktiskt vänta till att komma tills 1 Januari 2012 :)



Ett spel ? En Lek ?

Jag är helt tom inom mig!

Allt är bara svart och mörkt!






Tre underbara killar <3

 

 

Jag har 3 fantastiska pojkar som jag kämpar för varje dag <3

Mamma älskar er!

 

Men det saknas en man på bilden ;)




Fredag hela dagen lång!

Lämnade grabbarna på dagis. Kom upp lite sent idag.. oooops.
Men alwin sov gott bakom min rygg, för att han var uppe i natt och frågade om det var morgon...
Sen kallar han " mamma, morgon.... Mamma morgon... " och sen tar han ut nappen och ska ha en puss på munnen. Min älskade lilla grabb!
Måste få tag på en låda/lådor så jag kan slå in hans födelsedags presenter som är i bilen med!
Får fixa det nästa vecka!
Ska till VC med han igen i eftermiddag, han utslag har kommit tillbaka igen, och det ser ut som mina när jag fick veta att jag hade psoriasis!
Såhär såg mina utslag ut på kroppen när jag fick veta.
Och Alwins liknar dessa en hel del.
Men vi får se om de vill skicka oss vidare till Hudläkare eller hur det blir.
Sen ska vi hämta Noah senare på dagis idag och efter det ska vi till Alvesta och hämta upp min systeryster! Som ska spendera helgen med oss. Vi tänkte vi skulle ha en bakhelg med barnen :)
De är nog uppskattat!
Håller tummarna angående söndag ;)
Hoppas, hoppas, hoppas!!



Helt tom inom mig!

Jag orkar snart inte.
Hur mycket skit ska en människa behöva ta ?
När tar kraften slut?
När vet man att det är dags att ge upp?
Eller är det kanske redan det ?
Besked på besked, misstankar och möte..
Allt på en och samma gång.
Jag vet varken ut eller in längre :(
Saknar en person så sjukt mycket att det gör ont i hela min kropp bara jag tänker på det!
Men så är det väl att vara kär ?
Mina känslor är så sjukt stora för dig M att du anar inte!
Jag älskar dig <3



Redan December!!

Idag är det bara 9 dagar till min lillprins fyller 2 år :)
Hans månad är här :)
Kan inte förstå att det snart är 2 år sedan jag fick beskedet om snitt, och han kom snabbt där efter !
Och sen är det januari och då kommer grodan till världen. Som vi längtar!!
Barnen vill känna mer och mer på magen för nu är det roligare rörelser!
Idag blir det Barnmorske besök och sen ska jag vidare till frisören, och se vad hon kan göra med mitt hår.
Har några förslag men får se vad hon tycker!
Sen blir det inom affären, kylskåpet ekar tomt!
Sen ikväll får man besök :) Härligt!