OJ här var det ett tag sen :-D

Vi har varit på Cypern 1 vecka :) Härligt men super varmt.. o sen jätte kallt när vi kom hem...

Landade kl 02.30 och sen 07.30 skulle jag samlas o spela bowling... men gissa VI VANN båda matcherna :) :)

Så just nu ligger BK söder på 2:a plats i ligan =) HÄRLIGT..
OCh vi vann dessutom 16-4 mot Cefyra... och 11-9 mot Topp

Och denna veckan har ja typ inga lektioner utan bara sitter o pluggar... Nej nu orkar ja inte skriva. hörs senare!!



Hittad på Bilddagboken... *urk*

Haha... satt o läste denna... o jag som e övertrött skrattade som fan :p haha..

1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till exempel genom att ta i dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten. Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med munherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen fastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent en toaring



Lilla T = BUS UNGE!!!

Noah o Thias skulle bada idag.. När noah hade gått upp så hör jag något som han tar från en låda på toan....
Och sen kommer ja in där.. HA HA HA.. Då hade han fått tag på alla bomulls plättar som man tar bort smink med... Heeeeela badet var fullt..

Ha ha...
Och sen bara tittar han på en o skrattar =)

Han går mer o mer här hemma nu och de märks hur stolt han är över det!

Imorgon är det dagis tajm igen. FÅr hoppas de går bättre.
Sen kl 13.30 är de läkaren med noah. sååå nervös är jag.. Tänk om det inte är det som är fel med våran pojke.. VAD ÄR DET DÅ!!!?!

Usch ja jag får försöka att inte tänka på de .... Uppdaterar imorgon annars :p


Nu ska jag kolla film . Natti



Mår inte alls bra...

Trött trött trött... Och sen är illamående med här.. men de var nog för att jag sov med noah.. klarar inte de riktigt, SUCK!
Imorgon är de dags för matchen... ska bli skojjigt!

Nicklas o hans kusin Paul sitter i köket o pimplar sprit :-D
Haha.... Hoppas de inte blir alltför fulla...

Kom på att systeryster ska ha lön av mig med... från hon var med mig o jobbade!
Så de får ja se till och fixa i helgen eller nästa vecka!



Kramp i magen...

Aj aj aj säger jag bara...
Hela magen bara krampar här... ätit för mycket ? Gaser ( !) ?....Ja den som visste!

Iallfall så fick jag veta igår på bowlingen att vi ska samlas kl 09 utanför hallen. Sen får vi se hur det går!
Hoppas jag spelar bra iallfall =)
Sen fick jag ett skåp med.. Skönt o slippa släpa på det!

Annars idag... jo som vanligt.. skoooolan.. o de e segt!- Somnade nästan på Sv B idag med.. tur att man har nicklas på någon lektion iallfall !

var ni inne o koillade hans bilddagbok? o inga kommentarer? *ler* Han vill ju det!

Annars vet ja inte vad jag ska skriva...
Blev så glad idag över att höra att en kompis o hennes sambo var förenade igen efter några månader boende isär =)

Vill ha ett nytt blogg utseende.. Men vet inte hur.. vill ha mer färger. Går det att fixa ?!

Madde frågade precis om jag skulle ut på krogen på lördag kväll =) Skojjigt! så de kan jag väl göra...
Får prata med nicklas..
Han ska ju festa på fredag så någon dag är min *haha*

Nej, nu gick jag!



Skolan idag...

Sitter o gör inget nu i skolan.. Ska inte ha lektion från 12.30!!! SKIT länge till ju ...
Men de får gå...

De e så svårt o lämna barnen med nu på dagis.. noah säger hela tiden bara man svänger in på deras väg " Nej Dagis" ... han vill verkligen inte.. Och blir fruktansvärt ledsen så han får nästan panik för vi lämnar han :(
De skär så in i mammahjärtat :(

Men sen är de väl varit där ett tag så går de bra igen!
Och de e superglada sen när man kommer o hämtar!


Ikväll är det även träning. Hoppas på att de ska gå bättre med Knäet denna veckan.. Förra veckan fick jag avbryta efter kanske 15 min... :( gick inte alls. Och nu denna helgen ska jag spela med så ja måste klara av det!

nicklas sitter o lägger in bilder på sin bilddagbok...
http://razorpac.bilddagboken.se

ni får gå in o kika.... Och gärna kommentera med säger han....

Nu ska jag fortsätta kolla runt och sen måste jag sätta mig ner o göra lite läxa med..
ha de fint. Vi hörs.

Bye