Länge sedan sist.

Jag har börjat jobba denna veckan nu för att den ordinarie assistenten fick vara sjukskriven så de blev 1 vecka extra jobb för mig = pengar :)
Härligt.
Barnen har kommit in i någon trotts igen eller vad de är. De bråkar sååå otroligt mycket. Någon av er som läser som har täta syskon som håller på likadant. - Hur får man de och sluta??!!

Tänkte att vi skulle försöka ta oss iväg nu på fredag, och kanske i helgen. men vi får se..
Får kolla över ekonomin...

Otroooligt fint väder vi haft dessa dagarna och jag är solbränd. Fast som tur är inte överdrivet. Noah är ju brun som en neger, medans Thias har fått min hy.. Stackaren.
Imorgon är det besiktning av bilen så vi får en arbetsorder på den, för att se om det är lönt att spara den eller man ska leta efter en ny. Va underbart det hade varit om man hade kunnat köpa en ny bil, men de får vi ta sen.

Räknade föressten ut vad månadshyran om man slår ut precis ALLT som kommer till när man bor i ett hus, så skulle vi landa på 6400:- Billigt tycker jag.
Hus på 125 kvm
Tomt 4000 Kvm.
Stall
Garage :)

man ska inte klaga även om de kunde varit trevligt och bo nära en civilisation, får väl se om vi ska bo kvar här sen eller inte. De återstår och se!

Skriver nog några rader sen, nu väntar allt annat!!



Åhh Liten- Älskade Liten ..

Du finns ju inte här bland oss men du finns inom mig...
I mitt hjärta. I mina tankar, i min själ..

Tänker massa just nu ikväll
Hur kunde de hända då.. De förstår jag inte ens...
Du var så vacker o så fin där du låg i min hand, och jag fick klappa dig o pussa din ömtåliga kropp...

Tänker på hur det skulle vara om du fanns med oss.. Om vi fick behålla dig till April 2009 då du var beräknad. men du lämnade oss påtok förtidigt!! VARFÖR?? :(

Dagarna går vidare jag vet, men tankarna går ändå tillbaka...
De känns lixom som att det är en saga... att det aldrig hänt.
Men de HAR de.. Jag har bevis, jag har bilder ....
Så ibland får man ta fram det och låta de sjunka in igen...

Älskade Liten...Du är saknad!!!



Förlovningsdag! :D

Idag har vi varit förlovade i 4 år! 4 hela år.
underbara år, fantastiska år, roliga, tråkiga, kärleksfulla år.
Nicklas- Jag ÄLSKAR dig. Du är så underbar, så speciell för mig!

Vi firade igår för vi kunde få barnvakt =) Med att gå ut och äta =) Och ha de så trevligt man bara kan ha det :)
Idag blir det att kolla på en film o mysa i soffan :)

Gud vad jag älskar diG!!! :) :)


Du är mitt alls <3






Trevlig söndag med syster + Thias.

Idag åkte jag o syster med lilla T till Väla. Stannade i 3 timmar o sen åkte vi hem igen. Var inte hemma från kl 20 nu . Och sen ville inte noah sova hemma så han har i princip gått och lagt sig precis.

SÅ nu ska jag snart med sova. Ska med bussen kl 07.50 imorgon med barnen så . Sen får vi se vad som händer på dagen.

Någon som vill ha besök i veckan? Med både till eller ett barn. Inget direkt och göra.
Ska börja jobba om 2 veckor så man får passa på :)

Nej nu är jag för trött för o skriva mera.

Godnatt.



Lördag- Midsommardag!

Trodde först det var SÖndag idag när ja vaknade. De e ju för att de va helg igår..

Barnen vaknade OKRISTLIGT i morse.
04.50 :O HALLÅ!!! Man ska sooooova då...
Busungar!

Har suttit o kollat på film nu allihopa. Monsters Inc. Och nu leker Nicklas med barnen uppe på deras rum. Samt att jag snart ska ställa mig o fixa lunchen.
Stekt nypotatis med Kyckling Filé.. MUMS!!!!

Bloggar lite senare...

Ha en fin dag



Helsingborg och Väla idag!

Först tänkte vi att vi skulle åka till Danmark idag med sommarkortet men sen ändrade vi oss. Så vi tog tåg och buss ut till Väla o käkade middag på Ikea.
Och gick och strosade där inne.

Sen vidare in på Väla center, titta i butiker, va sååå nära att få hem en ny mobil idag men gissa. de hade bara den i röd.. och det vill ja INTE ha. Så nu får jag vänta tills nästa vecka då de får hem den.

Imorgon är det dags för Dagis igen gör barnen, sen ska vi ´till BVC med noah 13.30 med .
Blir vl att Nicklas o Thias stanna hemma, och vi åker dit själva.

usch vad jag e trött ikväll.
Igår somnade jag kl 20 och vaknade kl 06 imorse :) haha .. trött .. Ahh !

De va allt för idag.
Sorry att jag är så dålig på att blogga...



Nära en krock...

Usch säger jag bara.
man ska INTE köra moped när det är regnar ute... Skulle bromsa o jag fick sladd,- preciiiiis innan en kö med bilar så jag fick väja upp på trottaren.. och detta mitt i stan.. Bläää Tur de inte hände något.

Varit en sväng i stan idag o kollt lite saker...
Och sen nu i kväll va jag med Natasja :)

Sen när jag skulle köra hem. Kan ni gissa vad som hände då? *asg*
Jo en stooor lastbil ( bil + släp) körde framför mig sen började det lukta...
Då visade det sig att hela lastbilen var full med BAJS.... Gris Bajs.. BLäääääÄ!!!
Varför ska de hände just på en liten sketen väg.. *asg*

Sitter o ska slänga i mig någon macka med Mjukost nu :) Mums.
Sen får ja se vad som händer. Kanske en film eller så..

Natti på er iallfall....



Redan Onsdag ... :O

Tiden går snabbt här nu.
Redan onsdag denna veckan. Och redan 10 Juni. :O Snart är ju för tusan Juni med slut... Herreguuud
Sen i Juli ska jag arbeta , som personlig assistent :) Kommer nog och bli bra!

På tal om idag..Hmm suttit o kollat jobb, pratat med vänner på msn, gaggat med nicklas *förlåt*
Käkat lunch. Och snart ska vi hämta barnen. Sen ska jag åka o handla hem lite saker.middags mat osv..
Och sen ska Nicklas med Lame till Vinslöv...
Sen får jag vara här hemma själv ... Men de får gå det med.
Undrar vad man ska hitta på bara!!

Är sååå fruktansvärt uttråkad!!!

Jaja, vi hörs


Föressten- Behövs tips på en ny kamera??



Min älskade pojke ...

Ja igår blev det en sådan här färd med lilla T



Han trillade 2 meter ner rakt i en trappa så vi fick ligga inne för observation i natt, men nu mår han fint igen. Och inte ett märke har han fått, förutom ett liiiitet skrapsår på magen...
Vilken tur han hade!!

Min älskade pojke!!! <3