Jävla KROPP!!!

Nu ska fanskapet börja krångla igen...
Och då snackar jag om min GALLSTEN!!!
Blääää, var inlagd när jag väntade Thias med detta... men de gjorde inget åt det då...
Och nu börjar jag få ont igen.. :(
Hatar det!!!

Nu stack Nicklas till Lame sen kommer han väl hem i natt någongång.
Så jag ska nog snart sova.. Så trött tycker jag.

Imorgon kanske Emelie och hennes Linus skulle komma hit, hennes pojkvän skulle måla i huset de ska hyra och de kunde inte vara där då....
Så vi får se om och när de kommer.
Vi hade ändå tänkt vara hemma. Tyvärr så ska inte hennes dotter följa med , så noah o thias kanske inte kan leka så mycket...



Fattar inte vad det är med mig...

Så fruuuuktansvärt trött!!!
HATAR DET!!!
Tagit Järntablett nu så jag får fortsätta med det om dagarna.. Hoppas verkligen det släpper

Barnen ville inte sova ikväll heller, det är att det är ljusare så sommaren lär bli jobbig! De vill inte sova från precis innan 20.. Men de är ju den tiden de brukar vara innan vi ändrade klockan ( 19 )
Idag har ja som sagt varit på Arbetsförmedlingen med, 1 timmes möte så nu får man ingå i det programmet med. 134:- om dagen, vilket skämt!! haha!
Jaja, bättre än inget!

Sitter o kollar på Familjen Annorlunda nu, mamman med tio barn- Hon finns på Familjeliv :) Och sen har hon en egen blogg med där man kan följa dom :)

Ska sitta och söka jobb nu ikväll, hittade typ 10 st. Så nu ska jag söka de....
Undrar föressten var jag gjort av ett jobb jag skulle söka.. :S Hmmm....



Trötthet...

Fattar inte vad det är med mig.
Har blivit så fruktansvärt trött om dagarna.

Vi var barnlediga igår och gick ut och åt. Sen höll jag på att somna redan 21.15 :O
WHAT!!!!
Ska jag behöva proppa i mig massa tabletter för att må fint eller vad är de frågan om!
Och nu är jag med trött.. Ska snart sova.

Imorgon är det dags för Arbetsförmedlingen, ska ha något möte om jobbgaranti för unga.. Bläää , men men... kanske leder till jobb så :)

Annars.
Jo igår fyllde min " extra Son" år :) Han blev 1 år!
GRATTIS lilla Mino!!!
Kommer ihåg det som igår när jag var med på snittet!
Och sen att jag fick vara Fadder med var kanon :)
Tack för ett trevligt Kalas Natasja....


nej nu ska jag sova..
Natti på er!!!!



Thias Akuten igen!!! Jävla Häxa!!!

Thias slog upp näsan IGEN!
Han busade med mig i famnen och hade nappen i munnen. och han gosade ner sig i mig och sen slog bort nappen och då PANG! DÅ sprack det igen!!!
FAAAAN!


In med han till akuten igen.
Men där inne fanns bara en jävla häxa!
Hon gick INTE ens fram till Thias o kollade näsan utan bara hörde när jag sa att " han har spräckt näsan igen!"
Han antog att vi aldrig varit hos läkaren utan bara sköterskan hade limmat = FEL!!
Så vet ni vad hon sa ??
Att vi skulle ringa Öron kliniken om 3-4 Veckor och då kanske de skulle sy han!

Nu gjorde de INGET!
Men hallå!! Han kan inte ha de så på dagis.. De är väldigt djupt med. Säkert 5-6 mm... Tänk er själva det på näsvingen ända in vid kinden så att säga.. Aj aj aj!

Så nu är jag mest ledsen här hemma, och vi som ska på Kalas imorgon med!
Lilla Mino fyller 1 år!!
:D

Men vi ska köra in till sjukan igen imorgon förmiddag så de får titta på han igen!
För så kan han inte ha det!!
Jag är väldigt orolig för att det ska gå på dagis :(


Stackars lilla T :( :(

 



De var de :) :D :D

LYCKA!!!
NU kanske, kanske, Kankse ... hihi...
Vill inte säga för mkt här inne.... FInns på MSN för de som vill veta...


Nu sitter jag o Pratar lite med Natasja + Natha + Nicklas syster.. Trevligt!!!
Sen ska jag kolla tv... Nicklas sitter o spelar sims...



Kan de vara sant!?

Jag HOPPAS såååå...
Trodde jag aldrig!!
Men någongång ska man bli förundrad!!!
Får se ikväll och imorgon med, sen kan jag nog vara glad! Sen är de bara att hålla tummarna !
Och det lovade ni väl ;) ;) hihi!!


Nu ska jag snart fixa lite lunch, oh sen hämta barnen 13.45 och sen blir de mys och lekdag!!!!



LYCKLIG och KÄR!!

Älskar dig NICKLAS!!!
Du är den jag ska leva livet med!!
Du är så vacker, omtänksam, rolig, underbar, förstående, kärleksfull, Och allt annat!!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!!



Titta vilka underverk som vi skapat tillsammans!
Tänk att just vi träffades den kvällen i April...
Glömmer det aldrig!! Någonsin!!

Skulle kunna sitta och berätta i evighet vad du betyder för mig, men ja kan ändå inte få fram allt!!!
<3

Jag vaknar intill dig,
Stryker handen genom håret och viskar
Jag älskar dig.
Du ler mot mig, kysser mig, och säger:
Jag älskar dig också.
Dagen är räddad!!
Jag får spendera ytterliggare en dag i din närhet!
Jag får vara den lyckligaste kvinnan på jorden!
Mitt liv lever jag för dig och barnen!
Ni är mitt allt! Utan er vore mitt liv mörk som i graven!
ÄLSKAR DIG!!!



Känslorna inom mig!

Jag vet inte om jag ska le eller gråta!
Längtan, ja den är så fruktansvärt stor!!!
Efter allt som hände med Liten så är allt detta ofattbart!
Trodde aldrig man skulle befinna sig här igen....
Jobbigt är det, så in i helvete!!!

Vet att tiden kommer!!
Men Hallå VARFÖR skulle liten försvinna från oss!
Jag skulle ju snart vara mamma igen!
Men de blir det inte nu!!!

Jag har mina solstrålar som jag älskar över allting annat!!!
Men så mkt som Noah med vill detta så gör de inte saken bättre!!!

Jag o Nicklas hör ihop, så enkelt är det! Annars hade vi inte fått underbarnen !!!!
Men VARFÖR är vi då här nu!!??
Kanske inte gått så lång tid , men ändå ledsen är man inom sig, fast ibland tar man det med en klackspark!
Får se om de vill sig nu med medelna som vi tagit åt!! *Ler*
Håll tummarna för oss!!!

<3 Älskar min familj <3






Ullared

Där var vi idag.
Åkte upp redan igår för att slippa vara så trötta idag.
Men allt har gått kanon!!!

Handlat massa!!!
Jag fick MASSA kläder som jag aldrig bruka hitta annars!
+ jacka som är skit snygg enligt mig.. haha

Barnens Jackor är med KANON!! hihi...

Orkar inte blogga efter en lång dag där uppe!!
Natti på er.



NEJ! Till inseminering!

Riksdagen har nu tagit det stora beslutet!!



De har sagt NEJ till att ensamstående kvinnor ska få inseminera sig här i Sverige.
Medans de som är hetero sexuella och lever med en man får göra det hur lagligt som helst, och även de Bi- Homosexuella tjejer som lever med en annan kvinna får göra det.,

Och nu är den endast de ensamstående som INTE får göra detta
Utan vill de ha barn , men har ingen karl så får de bege sig till Danmark tex och där kostar försöken 5000-6000 stycket!
Sjuka siffor+ resa+boende ...
De kan bli ganska mycket av det om de inte lyckas snabbt.

Kvinnor som lever som ensamstående kan vara av olika anledningar, de har inte träffat rätt, eller så finns de som är Asexuella = inte intresserade av det, fast vill ha en familj ändå. Och då är detta ett ultimat sätt.

Jag tror att det kommer bli flera Heminseminationer nu, OM man bara hittar en villig Donator som går med på kraven osv. För alla kvinnor har olika krav!

Önskar och hoppas att riksdagen kan ändra sig någongång i framtiden! Och att alla har samma rätt till behandling!!!



Deklarationen Imorgon...



Imorgon kommer den... Höjdpunkten som man väntat på.
Hur mycket får man tillbaka på skatten, eller hur mycket får man betala tillbaka.
Vi har alltid fått tillbaka på skatten , så de ska bli spännande hur mycket man kan ha roligt med sen! hihi.

Känns som om man bara går och väntar på att det ska bli Tisdag nu... Men jag ska ju ta vara på denna dagen som den är med.



Kraftig mjäll Thias... Ha ha ha

Ja Vi vaknade ju i går morse då precis innan vi skulle in med Thias på sjukan..
Av att de skrattar och fnittrar i köket tillsammans, ja de är  väl inte mer med det tänker vi.. haha.

Men sen var vi tvugna att gå ut och kolla till de i köket.
Och dum som jag var så hade jag glömt Vällingpaketet framme i lördags kväll...
Och när vi fick se barnen så satt alltså Noah på bänken med paketet i handen,l samt skopan och häller detta i huvudet på thias och han bara skrattar

Så Hela han var full med flygande vällingpulver... Haha... Över kläder, håret, byxor, i blöjan. ja allt.. haha.
Och eftersom som det blev kaos innan vi skulle åka till akuten med han så fick jag ta av han kläderna , slänga på nya, borsta av håret så mycket som det gick...

TOKIA Ungar man har!!! men Gud vad jag älskar de!! <3



Min stora duktiga kille!

Barnen vaknade kl 06 ( som vanligt ) *gääääsp*
Sen halvsov vi till 07.. innan det var dags att gå upp.
Noah kom till mig och ville inte ha blöjan på sig idag , utan han var nu en stor kille som skulle till Dagis utan den.
Tyvärr fick jag inte på han kalsonger heller, så det fick bli bara byxorna, men alltid ett steg i rätt riktning.

Jag har väntat ut han tills han själv kännt sig säker på det han gör. för jag anser att det är allt det som det handlar om. Vill aldrig stressa mina barn om de känner sig osäkra.
Vet att det finns föräldrar som vill att deras barn ska bli blöjfria vid 2 års ålder, men jag anser att det är upp till barnet själv.
De kommer när de är redo för det!

Och Noah verkar vara redo nu :) underbart!! Stora killen. Han fyller ju snart 3 år med så det kan vara det.
Nappen försöker han med sluta med, så det kommer nog snart. Lite svårt när Lillebror vill ha sin napp och han inte får ha sin.
Vällingen är iallfall borta sedan länge :) Och han vill bara ha vatten om kvällarna!

Gud vad jag älskar mina barn! Ni är det bästa som någonsin kunnat hända mig!!!




GLAD!!!

Jag ställde mig på vågen i morse :)
Och döm om min förvåning hade jag gått ner :) :)
Så nu från Jan/Feb månad har jag gått ner 5.5 Kg :)

Nu ska jag kämpa igen för att komma ner till nästa siffra :)
Hejja Emma, Hejja Emma .. haha!!



Thias på Akuten..Igen...

Vaknade av att maken ropade på mig...
Att vi måste åka in till akuten igen med Thias.

Vadå tänkte jag.
Kommer ner så visar det sig att Brorsorna haft brottningsmatch och en olycka skett, så näsan som vi var inne och limmade för exakt en månad sen 22 Feb hade gått upp igen. Så klä på oss snabbt som bara den, i bil, in på akuten, och sen limmade de ihopa det igen på han.
Sen kl 09 skulle jag samlas vid bowlingen hallen för att vi skulle till Halmstad för Match.
Men de hämtade upp mig kl 09 och Nicklas o barnen åkte hem igen!

Stackars lilla T..

Matchen gick bra.
Vi vann med 19-1. Härligt. Så nu är det bara kvalet till Allsvenskan kvar! HÅll tummarna att vi fixar det :D


Ska lägga ut saker på tradera ikväll. GUD vad kläder som bara legat i gardroben som inte varit använt eller kommer användas!! Får hädanefter inte köpa för mycket och framfö allt saker som de inte villa använda så nu ska de få välja kläder själva så det blir rätt :D

Ha en fin kväll.

Kram från mig:..!!




Hemkommen nu.

Min syster yster var här hemma idag,,, Och sen körde jag hem henne vid 18.. Stannade 1 timme hos mamma innna jag körde hem igen :)
Tog massa KNAS bilder på henne idag..Haha ska lägga ut de sen när jag lagt in de på datan...

Sitter o kollar runt nu på internet, funderar på vad jag ska göra med mitt liv...

Fick precis veta att nicklas ska åka till Lame så jag får väl inte se han mer ikväll. Haha.
Ska kolla Busstiderna inför imorgon med.
Ska vara inne vid 10 för jag ska hämta byxor med i stan och sen träffa Natasja med, undrar hur hon ser ut egentligen efter Op:n... Ska hjälpa henne med Mino ialfall!




Hemkommen nu..

Min syster yster var här hemma idag,,, Och sen körde jag hem henne vid 18.. Stannade 1 timme hos mamma innna jag körde hem igen :)
Tog massa KNAS bilder på henne idag..Haha ska lägga ut de sen när jag lagt in de på datan...

Sitter o kollar runt nu på internet, funderar på vad jag ska göra med mitt liv...

Fick precis veta att nicklas ska åka till Lame så jag får väl inte se han mer ikväll. Haha.
Ska kolla Busstiderna inför imorgon med.
Ska vara inne vid 10 för jag ska hämta byxor med i stan och sen träffa Natasja med, undrar hur hon ser ut egentligen efter Op:n... Ska hjälpa henne med Mino ialfall!




Snart slut på denna veckan!

Lämnade barnen och sen tog vi en tur till EKO o skulle ha lite små saker men de blir alltid mer än man tror..
Vi fundera på att sart åka till gekås med.. *längtar * hihi.
Men får en helt annan energi nu när solen är uppe..
Tvättar klädseln på vagnen med som jag ska ha med till Stan imorgon :)
Ska ta med Thias på Mamma-Son dag och sen ska Nicklas o Noah göra något. Som de själv får komma på ! :D

Ska kolla om det finns jobb med nu som man kan söka. Lite surt på ett sätt att man inte kan söka mer sommarjobb för iom jag ska jobba 4 veckor redan så blir de lite svårt om man har två.
Sen kanske Nicklas med fått lite, men vi väntar på svar!
Han s doktor skulle ringa idag med angående proverna som vi tog igår. hoppas de hittar något nu så han kan få något för det.

Vi hörs sen.



Måndag = ny vecka!

Har varit hemma hos min bror/mamma hela morgonen. Och skruvat på bilen, fått av de sakerna vi skulle ha så nu r nicklas ute och ska sätta på iallfall lyktan, sen får vi ta resten sen. Ska nog ta på barnen lekkläderna idag från dagis så vi kan vara ute och leka när vi kommer hem.


Gunga och spela forboll samt att noah kan leka med sin traktor =)
De blir kanon!

Barnen sover som stockar i deras nya sängar, känns kanon! Man behöver inte gå upp o hämta Thias för han skriker på morgonen utan han kommer så snällt in och kryper upp mellan oss o somnar igen! hihi.

Skulle se om de fanns några jobb med, måste få det sökt så...
Segt o vara arbetslös!

Ha en fin dag!



Fyndat

Har jag gjort ikväll :)

En jacka till noah på¨tradera :) Han kommer bli så snygg i den :D

Lägger in en bild sen när den kommer hem!



Nya sängar!!

Ja vi var på Ikea igår. Och vi hade bestämmt oss för att köpa en billig säng till Thias med madrass och allt.
Så vi skrev ner hylla + fack och skulle hämta det, men gick förbi Fyndhörnan med.. Och fick se barnsängar där.

Denna modellen..



De SKULLE ha kostat 695:- Stycket!

MEN på fynd så hittade vi de för 145:- Stycket!!!
KAP!!!


Så nu fick de varsen och sen ska vi sälja Noah växa säng som han haft hittills!



Imorgon är det dags!!!

Då börjar mitt nya liv igen!!
Detta håller inte längre!
Jag är så trött på mig själv, och nu måste jag göra något åt det!
Så enkelt är det.

Känner mig som en fånge i min egen kropp. och det vill jag verkligen INTE!!!!

Så nu jävlar!!!
Nu ska jag fokusera på mig själv och handla hem saker så jag har om sötsuget kommer in.

Peppa mig gärna!!
Jag kommer att berätta här varje dag hur det går sen!




.............

Massa saker har hänt, men orkar inte dra upp allt igen.
Önskade på ett sätt dagarna kunde gå snabbare, men ändå att man kunde vrida tillbaka tiden!
Önskar massa saker, som kanske sker, kanske inte.

Igår spelade vi bowling ialfall. Och vi vann- såklart!
med 19-1 :) Och jag slog 804poäng på 4 Serier :) Hejja Emma!
Nu har vi bara en match kvar sen ska vi spela kvalet.
Undrar om det ligger både lördag och söndag. Helst Lördagen om de bara är en dag!

Imorgon ska vi hem till mamma efter vi lämnat barnen, vi ska skruva av massa saker på Brossans bil, och sen sk vi mecka med den hela dagen, förhoppningsvis får vi ihopa en del av det! hihi.
Allt blir bättre än de i har nu!

Annars i veckan händer inget typ. Helt ledig!
Bara söka jobb, fixa här hemma, vara med barnen, osv...

Nu ska jag kolla Wipeout! Hörs



Bloggen för 2 år sedan.

Denna bilden hade jag i min blogg för 2 år sedan.

Den 13 Mars 2007.



Det var Thias som fanns i magen då...
*drömmer mig tillbaka *



Hemma dag med barnen.

Vaknade i precis lagom tid idag. Noah o Nicklas var uppe och väckte mig så sött så :)
Och sen käkade vi frukost och tog det lugnt.

Sen skulle nicklas åka och hämta den bilen de skulle låna till flytten idag som de är och hjälper till med idag.
Han är ännu inte hemma och klockan är nu 20.30 typ..
Segt värre.

Har iallafall varit hemma med barnen. Thias sov mellan 12-13 sen käkade vi lunch. Ris + Korv. Och jag tog rester från i förrgår. Sen åkte vi till Bromölla och handlade hem lite till helgen så nu slipper vi det.

Sen har vi bara gosat och myst här hemma. Hur underbart som helst. Fast NOah har spelat jävel. fast jag tror de beror på att han vill ha egentid med mig eller nicklas, han söker uppmärksamhet...
Så jag får göra något med han nästa vecka :)

Rädd är jag med, men vill inte gå in på vad här... Får kolla upp det. Men är så rädd att det är något!!!
Usch, hela senariot går genom mitt huvud ikväll! Bläää säger jag bara!!

Ha de fint.

Tjingeling



SJUKT

http://www.youtube.com/watch?v=lgtR4QLL3W8&feature=related



Ny hobby!

Har jag nog hittat :)
Sydde en mössa idag till noah.. Imorgon ska Thias få en.
Ska även köpa ett annat tyg.

Hittade ett billigt tyg bara för att testa så de.. hihi.
Men här kommer resultatet :)





Säg gärna vad ni tyckte :)



Handlat till Noah

Hittade dessa på Second hand!
Snygga o fina :)

Billiga dagis kläder om inget annat..
En tröja + en kofta!





De kommer från HM båda två :)



Nu så ...

Nu är jag igång igen får vi hoppas.

Precis sprunit 3 km och 10 min på Crosstrainern...
Man känner sig såå nöjd efter :)




Badhuset idag!

Vaknade tidigt imorse av att nicklas hade rusat ner o skulle prata med " sopgubbarna" så han fick påsar.
Sen åt vi frukost. Och sen vid 11 begav v oss mot stan :)
Badade i 2-3 timmar för att sedan åka till Sölvesborg och hämta kläder som jag köpt. Men de blev en sväng inom secondhand med.

Handlade lite på Netto och sen hem o laga middag. Korv o mackaroner...

Orkar inte blogga. Hörs..



Att jag ALDRIG klara mig!!!

Lovade mig själv när jag åkte bilen från stan att ikväll skulle jag INTE ta någon kaka eller något annat ikväll.
Men nock fan så går det av ren automatik.. HATAR mig själv!!!!

Vill ju ner i vikt, men hur lätt är det om jag ska käka sådana saker!!

Från oh med IMORGON får de fan bli slut på detta!!!!
Jag KAN om jag VILL!!!
Och jag SKA!!!!!

Peppa mig ni som läser!!!!!



Ögoninflamation

Ja , nu är det jag som åkt på det i ögonen. SUCK.
Men hoppa att det snart ska gå över.
Idag lämnade vi barnen 08.45 sen åkte vi till stan och har varit där hela dagen.
Gått rundor, handlat, titta, myst i varandras närhet.

Sen träffade vi Natasja och Mino. Trevligt, käkade lunch tillsammans. Kina mat! *MUMS*
Så nu blir de ingen mer ute mat, utan denna veckan ska vi stanna hemma.
Bara imorgon som vi ska ha en familjedag :)

Jag o Nicklas + Båda barnen ska åka till bakhuset och ha det underbart! :D :D Längtar. N & T sken upp som en sol när vi bestämde det .. hihi.
Sen ska vi få hem Pellets imorgon med om pappa kan hämta. Sen ska vi till Sölvesborg på Secondhand affären där + att jag ska hämta tradera vinster som jag vunnit!

Nej, nu ska jag springa ner o tvätta nu innan TV kvällen börjar!
Snart Familjen Annorlunda och det kan man juh inte missa :) hihi.

Skriver kanske en sväng sen. är lite på blogg humör ikväll!

Nu gick jag....



Väldigt stressig dag!

Kom iväg i morse och handlade. Sen hem och sen baka, baka, baka... STRESSIGT:
Så allt blev förskjutet idag! Och sen fick jag paket. =)

Så nu ska jag handla något som jag själv vill ha :)

Nu är jag sååå trött så jag ska bara kolla lite tv, ska sova tidigt idag!

Ska till AMS imorogn med, och sen får vi se vad vi gör..

Hoppas ni haft en fin dag!



Då börjar förberedelserna

Nu ska jag starta att baka :)
Men har glömt vissa saker i affären så nicklas ska åka dit nu och fixa det,

Ska baka 3 olika sorter samt tårtan :)
Får hoppas de blir bra.
Lägger in lite bilder sen :)


Ha en fin dag för det tänker jag ha! :D



Lördag kväll!

Lång dag idag.

Först i morse, städa upp lite här. Barnen kinkiga, Jag Trött.
Sen åkte vi till Bromölla och handlae lite till morgon. Inom Second hand butiken med hittade 2 tröjor till noah :)

Sen hem, och då kom Nicklas syster och hennes pojkvän. Sen stannade de till typ 17. Sen skulle vi laga maten. och sen diska, och sen natta barnen som inte ens sovit en hel middag!

Så nu är jag sååå trött!! *Zzzzz*


Orkar inte blogga ikväll.
Ska kolla melodifestivalen nu :)



Myskväll med Maken!

Efter en lång dag idag med jobb för min del samt sen varit på sjukan med Lillasyster så kom jag hem kl 18. Sen fick vi sätta fart och städa här. För imorgon och på söndag ska vi ha besök :)
Så nu är de fint på nedervåningen iallfall :) Ska ta övervåningen imorgon bitti för barnen vaknar ändå kl 07 så jag har gott om tid.

Måste iväg oh handla med imorgon till kalaset på Söndag sen ska jag o noah baka med :) Mycket att göra!
Får komma på hur vi ska möblera med här hemma inför det! Men det löser sig.

Iallfall så beställde vi mat, kina mat.. såååå gott :)
Och sen en bra film till det, kan det bli bättre ;)

NU ska jag snart hoppa ner i sängen o sova, så trött.. Men fick bli lite bloggande ändå för er som läser.

Godnatt på er


P.s Madde, fint inslag om Mathilda :) Hon är jätte söt på bilderna ( ja i verkligheten med ;)  )




Trevlig dag idag!

Jobbade idag . Mellan 08-14.45 Alldeles lagom :)
Imorgon är det jobb igen för hennes dotter var fortfarande sjuk.
Sen ska jag på mötet med, men de går nog fint det med!

Efter jag slutat på jobbet så åkte vi till EKO, där hade de billigt bröd så vi köpte 5 st så nu ligger de i frysen med!
Har inte så värst mycket och skriva. Barnen sover så gott, ska snart lägga ut lite på tradera :)



Tv kväll...

Med förlossingskliniken / riskförlossningar, Women Doctors osv...
Trevligt.

Ska nog ringa läkaren imorgon med om jag vågar eller så blir det på fredag!
Ja jag ska inte gå in på vad det gäller, men förhoppningsvis mår jag snart bättre om jag kan få något för det!

Nu ska jag stänga ner. har så tråkigt vid datan.

Kram på er



Våran Lilla familj <3

Jag älskar er mina pojkar!!




Jobb imorgon :D

Ja Pia ringde :) Jag ska in o jobba imorgon :) Blir kanon!
Så jag börjar vid 08.30 och sen slutar jag vid 14.45. Några timmar, sen kanske de blir på fredag med om hon var sjuk då!

Tagit massa bilder nu med familjen ikväll. Ska lägga upp några tänkte jag.
Sen tänkte jag även starta en bilddagbok så att ni kan se mina bilder där inne sen om dagarna!

Hmmm vad har annars hänt.... pannkakorna till middagen blev kanongoda :) Och barnen mumsade i sig som bara den!

Ska kolla på lite utbildningar nu med, tror mig hittat vad jag ska plugga till! och de blir efter sommaren isåfall!! :)



Pasta + Köttfärs/Curry gryta

Ja vi tog det till Lunch idag. Gott som tusan var de. Älsklingen som lagade maten.
Ska snart hämta barnen, ska väl köra om 30 min eller något.
Får trä på de ute kläder för Noah ville vara ute och köra sin traktor och Thias ville gunga så de får bli så!

Ska ta med kameran ut med så jag får lite fina bilder på de när de leker =)
Önskar jag hade pengar nu med att köpa ett nytt Objektiv. Vill ha 55-200 men de får man kanske råd med sen!
Blåser som tusan gör det med ute, riktigt höstväder.

Undrar om min telefon kommer med posten, nicklas väntade med på något paket.. Någon fläkt var de visst!
Satt och kollade innan på en Bänkdiskmaskin.. sååå trött på att hela tiden, diska, diska, diska.....
Känns som de e blir aldrig en tom vask... Hela tiden någon som tar ett glad, ett tallrik eller vad som helst!

Visst ja- måste till Affären med och handla mjölk, den tog slut. Ska baka pannkakor ikväll så de behövs lite då.
Skulle behöva köpa ett nytt moppsett med så jag kan torka golvet i köket!

// Morgonstjärna



Barnen lämnade + luktar rök

Ja jag vaknade i morse av att min hals var helt torr.  Samt att röklukten från Pannen var hur mycket som helst.
Så nu innan vi lämnade barnen fick vi tag på en reperatör som kom hit direkt och han o nicklas håller på att fixa det där nere nu.
Hoppas de går lätt, för så kan vi inte ha det!

Barnen lämnades på dagis idag, och de skuttade in så snällt o snabbt så de glömde nästan att säga hejdå! hihi sötpojkarna!

Ska ringa IF med så vi kanske kan lägga om våra försäkringar för att spara lite pengar, sen ska man söka lite arbete. Sen fixa här hemma så man har snyggt sen!
Skriver mer sen.

Ha de fint



Ytterliggare en dag

Har gått och jag har varit med min underbara familj :)

Imorgon blir dte nog dagis igen för barnen... Beror på noah. Idag har han inte haft feber. De är lite förkylda men pigga o glada ändå.
Annars imorgon så ska vi hem till mamma o skruva av vissa delar på min brors bil som vi ska byta ut efter att vi krockade våran.. Suck. Men de måste göras!
Sen blir de kanske och baka lite till helgen , för vi ska ha kalas för mig i helgen :)
På söndag kl 14 :)

Men redan på Lördag vid middags tid så kommer Nicklas syster + pojkvän och hälsar på. Trevligt.
Men jag vet nog vad jag får göra innan dess, men bättre det än något annat!!

Våran panna håller på o gå sönder med, någon packning som släppt eller de läcker iallfall så imorgon måste vi prata med Trolle om det eller så får vi åka till EKO o köpa det själva! Gahh Alltid är det något som ska göras!
Så när jag kom ner innan ikväll så luktade jag på min tvätt som hänger där nere!
Rök lukt.. Så de blir att tvätta om allt igen!
Kanske går o rädda lite av de- får hoppas på det!

Jävla Panna med här. Tjuuuter om vart annat!
Sprungit här upp o ner hela tiden nu, nu blev jag så trött på den så jag stängde av den... Så Nicklas får fixa det sen när han kommer hem, han är hos en kompis just nu!

Åhh såå sugen på något gott. Men har ju förtusan inget!
Och läsken som Nicklas hade fått av Lame, ja där va ju ingen kolsyra i den :( Snyft för mig som va döööö sugen på det!

Nu ska jag kolla tradera. Hörs.



Vanliga Vardag igen

Ja så var denna veckan igång. Har möte idag och sen möte på fredag :)
Annars vet ja inte alls vad som händer.

Ska hämt syster vid 12.30 för hon ska passa barnen idag... TACK!
Sen ska vi in på mötet och sen handla lite som vi behöver ha hem, sen bara ta de lugnt o rå om varandra!

Känns så underbart att må som jag gör... Inte gjort det på evigheter. Och den kärleken jag känner att de finns mellan oss... WOW säger jag bara!
Jag älskar denna mannen så otroligt mycket så de finns inga ord för det! <3

Känner att jag inte har så mycket mer att skriva.
Barnen sitter och tittar på Små Einsteins... Och bara tar de lugnt :)

Ska snart ner i källaren med och slänga in en maskin tvätt..

Ha en fin dag!!



Kvällen närmar sig.

Inte varje dag som jag har chansen att kunna blogga på dagarna med :)
Men idag har de varit hur lugnt som helst här.
Tyvärr börjar Thias med få ögoninfektion så imorgons blir det att ringa BVC....

Nicklas ska åka till Lame nu för att hämta packningsmaterial , men det går snabbt så han är snart hemma igen :) Jag och barnen ska mysa med tv så :)

vunnit 2 auktioner med idag, helt perfekt pris...Ska hämta de på plats så de blir billig frakt.. hihi.
annars har ja inte så mkt att skriva..

Hörs sen..



Lugn Söndag morgon :)

Noah vaknade i morse och jag trodde att han inte hade feber. men sen ju mer tiden gick ju varmare blev han. Tog febern 38.8.. Suck. Alvedon i han och sen bara mysa..
Ätit frukost nu och nicklas och barnen sitter i badet .

Han skriker på mig gång på gång, är det inte de ena så är de fan tomme de andra. VARFÖR lär sig inte killar att tänka på det innan de hoppas i badet???
jag vill med kunna ta de lugnt och skönt..
men nej, det går inte!!!!

Funderar på o gå upp o lägga mig bara. tappat lusten till allt idag!
Blir nog inget Kyrkan med Dagis heller om noah ska må på detta viset,får höra med han sen när tiden börjar närma sig om han orkar åka dit eller om vi ska stanna hemma!

Imorgon ska min syster Malin passa barnen efter hennes skola, vi ska iväg på möte, jag o Nicklas och dagis är stängt imorgon och på tisdag!
Annars händer inte så mycket i veckan!

Fick sålt min mobil med igår :) Så nu ska jag bara hitta en annan som jag kan använda tills jag ska förnya abonemanget.

Ha en trevlig dag allihopa!
Vi hörs sen ikväll!!!