Ikväll blir de utgång!

Utgång med älsklingen och Anton och några till :)
Hoppas de blir trevligt men de brukar de bli. Så vi ska åka om 45 min ca.
Ska möta de på sports kl 21 och sen drar vi nog vidare till oléo.
Precis käka middag iallfall, och min tröja ligger i torktumlaren för att bli torr, den var visst skitig och jag vill ha den tröjan ikväll!
De har hänt så mycket i mitt liv just nu :)
men en sak vet jag att jag HAR RIKTIGA VÄNNER! Som stöttar mig och säger åt mig att det är de bästa jag gjort just nu.
Och mycket mer är på G ....
Jag åker och jobbar om 1 vecka ca i Halmstad, 5 veckor och de blir goa pengar!
Ha de fint!



Massa massa värme!

Ja nu har väl värmen kommit hit med. Igår var de varmt... Men idag är det annu varmare.
Vi har varit på biltema idag och fixat en slang till bilen och deras servostyrning så nu läcker inte den iallfall, sen blev det en runda till samarkand för och fixa badshorts till älsklingen :)
Hemma igen och hör att älsklingen håller på att fixa middag :)
Pepparbiff, grönpeppar sås och potatis och morötter i ugnen.. Till det ska jag ha min sparris.
Blivit helt galen i sparris, de är såååå gott :)
Nu är det bara 2 dagar till jag får träffa mina små älsklingar och spendera 6 veckor i sträck med dom :) UNDERBART!!!
Dock tråkigt att jag måste vara ifrån älsklingen och inte kunna träffa han så mycket som vi vilL!
Älsklingen var på Anställningsintervju igen i onsdags så får hoppas de ringer nu i veckan.
Skulle passa oss så mycket bättre!
Håll tummarna!!



- Lite dåligt med bloggandet nu för tiden!

Jag har trappat av ganska mycket med bloggandet.
Vet egentligen inte varför men de bara är så.
Vi trivs kanon i lägenheten.
Men jag ska vara i skåne i 6 veckor nu, åker ner på måndag och stannar så länge.
har en visning på huset med nästa vecka och har jag riktig tur så tar hon det redan den 1 Juli.
De blir tajt att försöka få ut alla sakerna från huset samt smedjan!
Men på något sätt ska det lyckas!
Ikväll blir det grillade hamburgare för mig och älsklingen.
sen ska de göras matsedlar, planeringslistor, mm.
Tur jag har han vid min sida genom detta! Hur skulle jag annars klara mig?
Älskar han så häääääääääääääääääär mycket!! :)
Längtar efter mina små grabbar, men vet att de e baaaaara några dagar till. Sen får jag vara med dom heeela sommaren :)
Noah har vattenkoppor och Alwins utslag på kroppen har blivit värre för att han inte blev insmorjd med hudsalva på 2 dagar. Tror att den lilla killen har stora problem med sin hud :( Inget roligt!
Thias har med några koppor, men inte alls i den bemärkelsen som Noah, som tur är så håller de på att torka ut!
Skönt o ha det " överstökat " eller vad jag ska säga, Noah klarade ändå sig i 5 hela år innan han fick det!
Kurrar som bara den i min mage, tur att älsklingen tänt grillen och ska lägga på maten strax :)
Sen blir de mys vid tv och en film!
Ha de fint!!