En runda i stan idag!

Belv och bege sig mot stan i morse, Vi var på Citygross och sen Toy´s rus. Älskade Noah fyller hela 5 år imorgon :)
Och det ska vi fira!
Han ska först till dagis men sen efter så blir de tårta med ljus o sjunga för han :)
Hoppas de blir populära saker som han får :)
Ska inom EKO imorgon med en runda och hoppas att de har det som jag verkligen letar efter!
Annars har de nog några av de andra som han med önskade sig!! :)
Älsklingen är och jobbar nu, skulle komma om 1-2 timmar igen!
Jag har legat och vilat i 2 ½ timme, fattar inte varför jag är så himla trött. De kollade mitt HB och det låg på 135 så jag undrar om det verkligen är det! För det är en bra siffra för att vara mig!!



Sol, regn, sol, regn!

Kan vädret bestämma sig?
Ska det varaq regn eller ska det vara sol idag!
Älsklingen är och jobbar i Moheda idag!
Han skulle ha möte med grabbarna och sen kom han hem en runda igen, för att sen bege sig av ikväll igen!
Han är mitt allt. Vill alltid vara han nära, men vet att han behöver ju jobba med :p
Bara 2 dagar till min lilla Noah blir en STOR pojke.
Han fyller hela 5 år då juh!!
Han räknar ner dagarna och tycker det är roligt! Shiiiiit bara 1 år till han börjar skolan!!!
Tiden har gått så otroligt snabbt!
Ska ni göra denna veckan?
Själv vill jag på bio med älsklingen, får se om vi kan trycka in det någonstans!



Jaaaaa

Nu ska jag äntligen få det som jag önskat mig lääääänge :)
Hoppas det går fort!!
Längtar massa redan!!
Längtar efter mina små killar med nu :) Ska Ner på Noahs födelsedag på torsdag :)
Längtar MASSOR!!!!!
Idag har vi varit hemma o Älsklingen varit iväg och jobbat!
Han är i Rottne ikväll, och är väl hemma runt 21.30 skulle jag tro!
Sen blir de mys kväll med film o gott! :)



Godmorgon. alwin har varit uppe sen 05. Pl...

Godmorgon. alwin har varit uppe sen 05. Plus några gånger i natt. Är måttligt trött idag! Ser ut att bli en fin solig dag! Härligt! De stora pojkarna sover ännu. Igår sov de till kvart i nio. Sömntutor! Längtar efter min älskling massor nu!




Sitter och Masserar Noahs fötter så att ha...

Sitter och Masserar Noahs fötter så att han kan somna. Saknade mina pojkar så mycket så jag åkte för att träffa de ikväll med:) var på Andys i 4 timmar med alla 3 själv idag:) Älsklingen åkte till Värnamo på jobb men kommer hem imorgon kväll:) Längtar massor efter han! Han är en otrolig man Som jag har turen att få leva mitt liv med! Vi har varit med om mycket i vårt förhållande som gör att vi vet att vi klarar alla motgångar! Jag älskar dig min Mårten! Du är en fantastisk man!




Har blivit med bil:) känns jätte bra och a...

Har blivit med bil:) känns jätte bra och allt blev så mycket enklare nyss. Sitter Påväg ner till huset och imorgon ska jag, Älsklingen och pojkarna åka till Andys lekland:) LÄNGTAR! saknar mina 3 små killar otroligt mycket!




Mot Skåne senare ikväll!

Ikväll beger vi oss till skåne igen :)
Ska hem i tröffa barnen imorgon och ta de till Andys :)
Sen ska jag ta med saker upp igen och sen imorgon kväll ska vi åka och kolla på en bil.
Så förhoppningsvis blir vi med bil imorgon ;)
Hade underlättat såååå mycket för oss alla!
Håller på att bränna ut filmer från datan.
Sen ska jag o Älsklingen ha myskväll :) Han åkte precis till affären för o fixa lite dricka :p
Gud vad jag älskar den mannen, han är verkligen den saknade pusselbiten i mitt liv!!!



Dagarna går snabbt förbi:) ikväll ska jag ...

Dagarna går snabbt förbi:) ikväll ska jag få träffa mina små killar igen om allt går enligt planerna! Annars blir de nog Träff imorgon! Älsklingen Sitter i möte med jobb och jag tittar på tv! Imorgon kväll ska jag även skriva de nya papperna med den nya klubben! Sen är det jobb i Värnamo fredag och lördag för Älsklingen!




- Film -

Det blev Gullivers resor som jag och älsklingen tittade på!
Blev ju aldrig att vi gick och tittade på den när den gick på bio.
Men den var bra och rolig :)
Sen blir de " En unge i minuten" Ikväll!



Livet rullar vidare!!

Äntligen känner jag att det vänder ordenligt.
Jag vill verkligen få igenom detta som vi pratat om idag.
Hoppas hoppas de blir så :)
Tagit reda på adresser och nummer så jag ska ringa imorgon är det tänkt och gå på besök :)
Sökt 2 jobb till idag, något kan man ju hoppas man får!
Älsklingen är iväg och jobbar nu, sen blir de myskväll med film tror jag :)
Fått ner några stycken så vi får se vilken vi väljer :)
Händer något roligt för er i veckan??



Känner mig trött och sliten idag!

Har tvättat o diskat, kollat tv, suttit vid datorn, duschat och lagat mat.
Men är såååå uttråkad!
Ska försöka ta mig ut en runda sen när älsklingen kommer hem!
Han borde vara hemma vid 17 tiden. Tiden går extremt sakta när man längtar efter en person!
Blir väl o kolla på en film ikväll.
Fått ner tankat THOR!



Denna veckan är nu slut!

Får se vad nästa vecka bjuder på.
Ska till Kuratorn och sen ska jag på en anställningsintervju.
Lite smått nervös men de är väl bra att vara :)
Ska sätta mig o söka jobb idag så jag får något någongång :)
Somnade som en klubbad säl kl 22 igår, så fick ju kolla nu på morgonen hur det gick för Erik Saade igår, 3:a är ju jätte bra :)
Älsklingen kommer hem vid 17.30- 18 ikväll :) *LÄNGTAR *
Får hoppas det gått bra för han i helgen! :)
Han ska väl iväg nu till helgen som kommer igen så de blir ensam igen :p
Får se om jag stannar här uppe eller om jag åker till Skåne och fixar!



...

Så mycket tankar och känslor för allting i livet just nu!
Mitt hjärta slits mellan olika saker, och jag har svårt att tänka klart!
När jag tänker på att " allt har löst sig på bästa sätt " så får jag panik ibland, och vill lösa de på ett ännu bättre sätt, om det nu går!
Mina älskade pojkar betyder så otroligt mycket för mig fast många inte tror det!
Jag kan inte beskriva hur det känns att vara ifrån dom!
Men en dag kommer allt lösa sig på det bästa sättet för oss.
Ingen kan säga att den eller den lösningen är den bästa!
De kan nog inte vi heller, utan de är en chansning man gör här i livet...



Tänkvärt!

‎" Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet. Plötsligt frågar Nasse: "Puh, vi har fått två händer för att hålla. Två ben för att gå. Två ögon för att se se. Två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?"
Puh tänker en liten stund och svarar: "Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta" "
Tänkvärt...!!!



Snabbt internet eller vad ? :p

Nuuuu har vi snabbt internet :=)
Gick på mellan 3-6 min och ladda ner en film :) 2 min för 2 cd-skivor :)
Alldeles lagom tycker jag :)
Så mycket annat är på G .
Älsklingen är i Göteborg och arbetar, kommer hem imogon kväll och som jag längtar efter den mannen!
Lägenheten är jätte fin, helt nyrenoverad :)
Älskar dig min prins!!!



♥ Är jag den du egentligen vill ha ? ♥

Älska mig för den jag är.. Försökt inte göra om mig.
Jag är redan perfekt som jag är. Försök inte förbättra mig, så att jag ska passa dig för då är du inte värd mig.
Jag är ett av originalen som vägrar att bli en kopia av någon annan.
Älska mig för den jag är!
Gör du inte det, så är det inte mig du egentligen vill ha! ♥
***************
Älsklingen kommer snart hem från jobb, som jag längtat efter den mannen idag!
Sen ska vi äta något och sen får vi väl ta det lugnt.
Ska på möte i stan imorgon bitti tiiiidigt, sen kom jag på att Sotaren skulle komma hit kl 07.15 *gäsp*
Så älsklingen får nog ta hand om det, så jag kan med bussen vid 07.30 eller något dyl!
Sen händer det en massa imorgon, så mycket jobb, så mycket nytt!
Älskar dig Mårten <3



På bussen hem från stan nu. Mår inte speci...

På bussen hem från stan nu. Mår inte speciellt bra:( blir väl hem o lägga sig på soffan eller sängen o ta det lugnt! Längtar efter min älskling med! Han dyker upp sen ikväll någongång!




Snacka om att dagen började lustigt!!

Ja mycket händer, och mycket kommer hända.
Älsklingen har åkt till jobb i Mörrum och kommer ikväll igen.
Jag ska in o posta lite saker och sen åka till barnen och träffa dom :) *längtar *
Strålande sol idag med!
Tror sommaren verkligen är på G nu :) Känns bra iallfall.
Även om ja kommer få sitta en hel del ensam i sommar eftersom älsklingen jobbar massor då!
Men de får vi ta! Får ta vara på de dagarna han är hemma istället :)



Ny vecka!!

Denna veckan händer sååå mycket!
Både positivt och negativt. Men mest positivt!
För jag vet att i framtiden löser sig allt detta på ett eller annat sätt.
Men just nu har jag inget val!
De är bara såhär det måste bli!
Känns jobbigt men ändå sååå skönt.
Kan ju förbövelen knappt åka buss eller gå på stan längre själv :(
Och jag behöver inte säga att det är jobbigt!!
Ikväll blir det god middag med älsklingen o någon cider till det!
Sen imorgon ska han till Mörrum och jobba, likaså på onsdag!
Händer för er denna veckan??



Snart dags för o bege sig :)

Snart dags för att ta bussen in till grabbarna. Längtar massor efter dom!!
Men vad ska vi göra?
Ska vi vara ute och leka, eller vi ska åka någonstans? Var ?
Fullt upp här hemma egentligen, men vill träffa dom så de här hemma får vänta helt enkelt!
Älsklingens mässa slutar om 3 timmar, sen ska de rigga ner och sen ska han med ett tåg hem!
LÄNGTAR efter hans famn! Älskar den mannen så ofantligt mycket!



Strålande Söndag :)

Vaknade redan kl 08. Kroppen kände väl att det var dags o gå upp.
Ont i min axel efter allt plockande igår, men det ska fortsätta idag!
Men de blir att man ska ut i solen med!
Ska in o träffa mina älskade pojkar idag med :) Mina 3 små hjärtan!
Längtar efter dom!
Men ska äntligen få hålla om dom igen! Funderar på vad vi ska hitta på idag bara. Om vi ska till parken eller vi ska hitta på något annat!
Sen ikväll kommer älsklingen hem :) Längtar efter det med!
Sen blir denna veckan som den blir. Älsklingen ska till Mörrum + Götet denna veckan.. Samtidigt som vi ska försöka ha lite tid tillsammans :).. Pussel kallas det :p
Nej nu ska jag fortsätta i Vardagsrummet. Massa i byrån som ska bort!!
Ha en strålande dag!!
Kramis!!



Massa skit i huset!

Faaaaan vad man har samlat på sig saker genom åren. Och när jag separerade från nicklas så tog han ju bara de "nödvändigaste " Och resten blev kvar till mig!
Så nu får jag rensa ut allt mög, jag vill inte ha alla sakerna här!
Massa massa som kastats! Och mer lär det bli!
Väntar på att älsklingen ska ringa med, han skulle ut och äta med jobbarkompisarna och sen ringer han mig.
Han kommer imorgon ( förhoppningsvis ). Lääääängtar :)
Nej nu ska jag fortsätta med rensandet.... Fått städryck :p



- Han är min - <3 <3 <3

Visst har det hänt att jag har tvivlat på att det finns nån just för mig
Nån som har vad jag vill ha
Dela livet han och jag
Visst har det hänt att jag har sneglat någon gång när han har gått förbi
Alla flickors favorit
Hjärtekrossar-dynamit

Men jag tänkte jag har ingen chans
Oj, vad jag hade fel

Han är min
Han är allt
Han är svår att nå, men han är min ändå
Han kan få
Vem han vill
Men han säger nej till alla utom mig
En gudagåva som himlen sänt
Som ger mig allt jag vill ha
Det är sant
Han är allt
Han är min

Nog har jag märkt hur alla avundsjuka blickar ser på mig ibland
När vi går där han och jag
Och jag är den som alla vill va
Nog har jag tänkt att allt det här är nog för bra för att va sant
Ja, en dröm blev verklighet
Och alla andra dom gick bet

Alla tänkte hon har ingen chans
Oj, vad dom hade fel

Han är min
Han är allt
Han är svår att nå, men han är min ändå
Han kan få
Vem han vill
Men han säger nej till alla utom mig
En gudagåva som himlen sänt
Som ger mig allt jag vill ha
Det är sant
Han är allt
Han är min

Bara han och jag
Det är mig som han vill ha
Och ni som tror att ni har nån chans
Sluta drömma, drömma,
Det är dags att ge upp

Han är min
Han är allt
Han är svår att nå, men han är min ändå
Han kan få
Vem han vill
Men han säger nej till alla utom mig
En gudagåva som himlen sänt
Som ger mig allt jag vill ha
Det är sant
Han är allt
Han är min

Det är sant
Han är allt
Han är min



- Tankar far runt i skallen på mig -

Vem kan man lita på? Hur mycket ska man ta åt sig av folk?
Förstår de inte när man säger att det är jobbigt och de inte förstår!
Att man försöker göra det bästa, men det verkar inte räcka ändå :(
Var i stan en sväng nu ikväll. Syrran o pojkvännen skulle till Parken o ha det trevligt.
Vill ut o dansa, men har så mycket annat och göra och tänka på!
Allr snurrar runt, de är sååå mycket.
Men ändå är allt ordnat oh strukturerat! :)
Saknar min älskling så otroligt mycket, längtar efter hans varma famn o underbara läppar!
Men vet ni en sak... JAG ÄR LYCKLIG!!!!!
Älskar dig Mårten <3



Känslorna är jätte stora för min älskling!...

Känslorna är jätte stora för min älskling! Han är den enda som förstår mig! Utan han vore Ja inte här. Längtar tills han är min famn igen. Denna veckan som kommer händer det mycket saker! Helt sjukt på ett bra sätt! Älskar dig min Mårten <3




Ligger i ett tyst hus och försöker somna o...

Ligger i ett tyst hus och försöker somna om. Tog inte min medicin igår kväll för Ja somnade utan den. Första natten hemma på 2 månader. Nu kom det en bil utanför som idiot körde och tutade. Jo vad händer med en Emma som inte har tagit sömntablett = vaken:( och nu kan Ja inte somna om! Ja har varit och tagit den så hoppas på att somna om snart igen. Klarar mig inte på 3 timmars sömn! Längtar så efter mitt hjärta! Bara någon/några nätter till utan han vid min sida! Hatar att sova ensam i en stor dubbelsäng! Godnatt. Nu ska Ja försöka somna om! Hörs senare! / Morgonstjärna




Massa saker...

Fotat massa saker och lagt ut annonser. Kan ju hoppas man får något sålt :)
Annars har ja inte gjort mega mycket idag.
Var hos läkaren o sen i stan o sen åkte jag hem.
Saknar min älskling massa! Men får prata med han i telefon sen.
Första kvällen på 1 vecka som vi inte somnar tillsammans! *vill ha han nära*
Imorgon ska jag vara med inskolningen på dagis med Alwin o sen ska jag ha mys dag med grabbarna tänkte jag!
Sen på kvällen kommer Malin o Markus och ska vara här i helgen!!
Älskar dig <3



- Fruktansvärt Lycklig -

Jag inte i ord beskriva detta.
De är så ofantligt mycket känslor i min kropp som gör att jag är jätte lycklig.
Allt vänder nu, allt löser sig...
Jag känner det!
Jag älskar min Mårten över allting annat och kommer förevigt göra det!
Han är en fantastisk man.
Han har åkt för att jobba i Örebro. Men ska upp en sväng till Stockholm på ett möte med tror jag det var!
Sen kommer han hem på söndag :) Behöver jag säga att jag redan längtar efter han ;)
Kan inte förstå hur lika vi är, ändå skiljer det ngr år på oss.
Vi avbryter varandra/fortsätter på meningar, säger samma saker i samma tidpunkt. Vet vad det andra tänker och känner bara genom att titta på personen.
Har Aldrig varit med om något liknande någonsin!
Han är min själsvän!
Jag älskar dig Mårten Svensson!!! <3



Nu är allt på riktigt. Livet är Påväg på d...

Nu är allt på riktigt. Livet är Påväg på det hållet nu och jag flyter med! Livet löser sig.. Allt blir bra.. Lite små saker att fixa! Men allt kommer bli fint! Lycklig och Förväntansfull. Älskar dig mårten :) imorgon får Ja träffa mina älskade grabbar igen:) ska med på inskolningen på dagis :) Längtar så efter dom! / morgonstjärna




Godmorgon världen! Händer idag? Somnade in...

Godmorgon världen! Händer idag? Somnade inte från 01.45 igår :( och vaken igen nu 08.30. Jippie eller inte! Älsklingen sover ännu.. Och ska låta han göra det. Men fy Fan vad drygt det är och ha oro i kroppen. Jag vet att en del Förhoppningsvis kommer falla på plats denna vecka och nästa! Men tufft ändå! Gör man rätt? Det kan Ja aldrig veta.. Måste följa mitt hjärta så mycket vet jag! Får se vad dagen bjuder på annars.. Ser ut och vara sol ute kan vara trevligt! Saknar mina grabbar men får snart Träffa dom igen :) älskar er!




Jag hatar detta. Verkligen hatar det! När ...

Jag hatar detta. Verkligen hatar det! När ska mina problem med sömnen försvinna eller bli bättre? Är trött i kropp o huvud men nock Fan så kan Ja inte komma till ro ändå! Älsklingen sover bredvid mig o han behöver sin sömn.. Men jag då??? När ska detta bli bättre.. Hela dagarna blir bara fuckade så Ja somnar runt middag eller på eftermiddagen för annars orkar Ja inte kvällen. Och går jag o lägger mig när Ja är trött vaknar Ja efter någon timme i Ren panik:( tar jag däremot min medicin så är jag helt slut o går som en zombie hela dagen efter MEN jag sover 8-12 Tim tungt! Får se hur länge jag orkar ligga och titta ut i ingenting eller om Ja blir tvungen o ta medicinen.. Suck! Nåja. Godnatt på er!




Sitter hemma hos en arbets kompis till äls...

Sitter hemma hos en arbets kompis till älsklingen! Vi ska grilla lite kött är det tänkt! Och sitta o prata Skit! Älskar han så otroligt mycket! Sen imorgon är det dags för älsklingen att jobba igen o jag åker nog till stan en runda och tittar paket till Noah:) Vet ni vad det gjorde innan? Haglade i Växjö! Det är ganska skumt för och vara 1 maj! Hoppas det var det sista för nu vill jag ha vår och sommar :)