Bilbarnstolen snart hemma :-)

Bilbarnstolen kommer på tisdag annars onsdag! 
Beställde och betalade det idag! 
Känns helt rätt att ha ett akta graco denna gången med! 
Blev ett helt nytt efter lite funderande :-)

Så snyggt och blir perfekt till lilla M <3 




Längtan blir större för varje dag som går 💞💞




Underbara trotts ålder!

Önskar jag slapp dig, samtidigt som du går mig på nerverna så vet jag att med detta så är du fullkomligt normal! 
De ÄR Normalt att få panik på dig, att vi bråkar, tjafsar, tårar mm! 
Men de är en fas vi måste genomlida! 

Är de inte 3 års så är de 5 års, och om inte nog med de så när en snart 9 åring inser att han blir äldre och måste testa vad som går och inte går!
Haha- sliter mitt hår ovanpå de! :-) 
Men som sagt de är bara att ta sig igenom detta- de kommer gå över o vi landar i något bra förhoppningsvis! 





Disco i magen - känna utanpå :-)

Ikväll var de så äntligen dags!!
Vi fick känna henne utanpå magen! :-)
Både jag o Mårten!

Vår älskade dotter, vår M!
Vi längtar så mycket !!

Dagarna går sakta fram men plötsligt är det dags :-)

Bild från veckan! 
Mitt i renoveringskaos!





Vagnen beställd :-)))

Åhh längtar så mycket nu! 
Vi är över halva tiden med lilla M <3
Vagnen beställd, känns på riktigt! 

Tiden för fort och sakta på samma gång! 
Älskade lilla barn- du är så efterlängtad! 



Med mjuklift :-)