Känner mig så maktlös!

Mina älskade syskon.
NI vet väl att ni kan komma hit när ni vill.
Jag kan hämta er om ni behöver.

Jag står bredvid och får se allt detta. Allt det jag försvann från för 5 år sedan. Allt som ni får i nacken nu. Och ännu värre.
Jag vill så gärna göra massa för er. men vet inte hur...

MAKTLÖS är ordet jag känner mig!!!

Vi får fixa en tid, gå o prata, detta håller inte längre :(
Ni ska fan inte må så jävla psykiskt dåligt som ni gör....

Är så ledsen här nu.
Vill att ni ska må bra mina älskade syskon!!
Ni får flytta in hit om så behövs....

Älskar er!!! GLÖM ALDRIG DET!!




Äntligen Hemma

Efter en låång dag med bowlingen :)
Samlades 08.20 i stan. Och sen bar de iväg åt Hässle först för att hämta up en spelare. Och sen vidare ner till Åstorp...
Där vi vann :) Med 16-4 :) Själv spelade jag uselt!!

Sen efter det åkte vi till Lund.. Där förlorade vi tyvärr.
Men jag spelade bättre!
Vi förlorade med 13-7 tror jag det. inte säker!!

Men iom att vi vann första så är vi klara för KVAL till Allsvenskan :) :)
Annars oavsett så kommer vi gå upp i Div 1 :)
Helt perfekt känns det!!!


Ikväll blir det Melodifestivalen här hemma  med lite chips osv...
Sen blir de kanske en film... Vi får se...

Ha en fin kväll allihopa!!

/ Morgonstjärna



Mamma och Pappas nya Hund :)

De har ju skaffat en nya vovve för ett tag sen.
Lilla Elsa.
Hon är 3 år nu den 14 Mars :)

Underbart go hund som älskar att kela och busa med bollar.
Tänkte jag skulle visa en bild på henne :)





Visst är hon vacker :)



Önskar ....

Önskar mig massa saker.
Och vissa saker tar såå hårt inom en... Blir att man tänker en del på det. Fast man inte borde.
Men jag vet att de kommer sen någongång! Frågan är bara när.
Vill vill vill, men kanske inte kan?! Ingen som vet!
Svider och värker så i mitt hjärta!!!


Nog om det...
Ikväll skulle vi egentligen ut o äta middag men vi äter den hemma nu ikväll istället med e film :) Nicklas är och fixar det nu :) Så hungrig!
Knappt ätit på hela dagen... och de märks som det kurrar!

Sen imorgon är det matcher. Dubbelmatch. Dels i Åstorp och sen i Lund.
Får se hur det går. Ska samlas redan 08.20 Tidigt. Och vi ska åka buss allihopa!

Magen är så uppblåst ikväll.. undrar om Tant röd är på ingång eller vad det är frågan om, ajja de får vi snart svar på!

Sen söndag är de Familjegudtjänst i Rinkaby med barnen :) Noah ska vara utklädd till Pippi, för han tillhör den gruppen. Ska bli härligt att se. Och kameran är laddad:)

Nu ska jag läsa lite annat och sen kommer ju maten o de blir en lugn kväll. Bloggar kanske innan jag ska sova.
Ha de fint så länge.



Kvällen är redan här.

Hängde upp klädseln innan och gud va ren den blev :)
Käkat middag med ikväll. sååå gott är de.

tyvärr när vi kom och hämtade Noah o Thias så visade sig att Noah har ögoininflamation. Först på ena ögat men nu ikväll var det på båda. SUCK!

Ikväll blir de nog bara en lugn kväll vid tv. Känner ingen direkt lust för att sitta vid datan heller.
Imorgon får vi se vad vi ska hitta på med på kvällen alltså.
Malin o Frida ska vara barnvakter :) TACK!

Läste föressten att Frida dunsat genom soffan .. HAHA!! Limma den någongång!!!! hihi




Tvätt, tvätt, tvätt

Var precis nere nu o hängde upp och slängde in klädseln på vagnen som ska tvättas.. Får hoppas de blir bra. De stora delarna som ja inte kunde få bort osv de ska jag tvätta i badkaret tänkte jag.
Ska köra till dagis om 20 min med. Hämta hem de två underbaraste älsklingarna jag vet.
BARNEN :D :D :D

Saknar de sååå mycket när de är på dagis. Fast skönt o bara kunna spendera tid med NIcklas med :) *Love*

Sen får vi nog vara så snäll och köra till affären med, klarar mig inte utan mjölk. Kändes så naket igår när mjölken var slut!
Gott gott ju till allting .. hihi
Så de får nog blir Bromölla eller så tar vi det på A-livs i Fjälkinge!

Sen ska de bakas kaka/tårta här hemma. Kladdkaka blir det nog kanske. Vi får se. Kanske inte känner för det sen.
Ska ha Kyckling till middag sen iallfall :) Med curry. GOTT!
Och jag ska bara få laaaaata mig och älsklingen fixar middag!



2 Jävla år mamma!!

2 år sen du föll ihop i mina armar,
2 år sen alt gick utför :(

Kan inte fatta vart tiden tar vägen :(
Jag blir så ledsen när jag tänker på det.
Min älskade mamma!

hoppas du någongång blir frisk igen.
Allt går framåt för dig.
men VÄLDIGT sakta!!

Jag älskar dig mamma!!! <3



23 ÅR idag!!! Grattis till mig :)

Ja idag fyller jag 23 år.
Börjar känna mig gammal fast jag ändå inte är det.
Så mycket man hunnit med som man inte trodde man skulle ha när man var 23 år.
Men gud vad jag älskar mitt liv!!!

Dagen började med en sovmorgon för mig och sen åkte vi med barnen till dagis.
Och sen postade Nicklas en tradera vinst, och sen hem.
Slänga in en maskin tvätt har jag med hunnit.
Sen gick jag ut i stallet och klädde av en vagn som vi ska tvätta.
Guuuud vad mycket det var som skulle av och krångligt var det med.
Men den blir så fin när den är ren sen :)

Annars idag händer inte tyvärr så mycket.
Ska äta en god middag tillsammans ikväll som jag ska bestämma :) Sen blir de nog en mysig tv kväll med älsklingen :)

Susanne ringde med :D = mammas assistent
Och jag har jobb :D
i sommar!   4 veckor blir mina :) Härligt!
Och sen några stö dagar till som hon skulle vara ledig/utbildning/möte osv...

Känns bra!
Hoppas snart man får ett tillvidare arbete med så man kan se framåt :)

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, söka arbete, och sådant skoj!
Tjingeling på er!!



Nicklas Krockade bilen :(

Ja i eftermiddags vid 14 tiden fick jag ett telefon samtal.

" Älskling, jag har kört och krockat"
VAAAA??!!!
Sen frågade jag hur det gick med han o barnen.
Och sen bilen, men den har ingen framlyckta mer, kofångaren där framme var hela sne, krokig osv.
Dörren på Höger sida går inte att öppna.
Och det är bubbligt på skärmen på höger sida..

Han hade krockat med ett träd... i Skogen.
De hade bara kasat rakt fram fast han bromsade, svängde och allt möjligt.

Men bilen går väl att fixa lite surt bara , massa pengar,
Men huvudsaken är att det gick bra med familjen <3

Jag älskar er!!!



Thias= Akuten i söndags kväll!

Ja thias trillade ner från några backar tror jag i hallen, var inte i närheten och sen hör jag bara ett illvrål. Och de kommer näsblod...
Stoppade det och sen skulle vi kolla om något hänt med näsan..
Jo mycket riktigt. Han hade spräckt upp hela näsvingen. Stackars unge!
Så vi ringde in och frågade vad vi skulle göra men de bad oss åka in så sagt och gjort tog jag han i bilen vid 19 tiden och körde in.

Men det gick snabbt för kl 21 var vi ute igen. Och han hade en limmad näsa som vi får hoppas håller!
Sen fick han Kåvepenin med som vi skulle ge han så de inte blev infektion där eftersom det var nära näsan!

Idag har jag o Noah varit på badhuset :) underbart. Blev 3.5 timmar idag med :)
Noah är underbar i vattnet .. hihi.
Och nu är jag så trött. Läst alla bloggarna som jag följer, och nu ska snart Nicklas åka till Lame som har namnsdag idag!
Och jag själv ska bege mig in på ams.se och söka arbete om min förbannade mejl vill fungera ikväll!


Föressten. GRATTIS Pappa på namnsdagen :)

Nej, nu gick jag!!



Trötter

Idag har dagen gått åt till att storhandla :)
Massa pengar, men nu är frysarna påfyllda =)

Sen har vi haft besök av Niclas idag på en kopp kaffe, sen hämta barnen kl 13.45 . Sen till bromölla o tanka+ handla en sak på apoteket som vi glömt innan ..

Känner mig så trött ikväll. Somnade redan kl 17. Och halvsov lite till kl 18.30 . sen sov jag igen mellan 19-20.20... Hur ska jag kunna sova nu ikväll, får hoppas att de går. Sitter här o gäspar så.
Noah ville Sova med mamma i natt så de fick han göra. MYSIGT!!!

Imorgon händer inte så mycket. Skulle vilja vara ute men de är såååå blött så vi beger oss inte ens ut.
Så de blir väl lek, baka, mysa, rensa ut gamla saker osv.

På torsdag fyller ju jag år med :) :)
Hela 23 år blir man :D :D
Får väl baka en tårta eller något så vi kan fika på den.

Någon som vill komma och fira mig? hihi.

Försökte söka arbete med ikväll. Hittat ett antal, men va händer?! JO, min mejl fungerar inte!
Det står bara" Arbetar fortfarande" .. BLÄ säger jag bara!!

Ha de så bra ikväll.
Vi höres..



Uppdatering!

Ibland orkar jag inte ens sätta mig o skriva.

Iallfall nu kommer de lite vad som händer.
Jag jobbade ju förra veckan och sista dagen var igår , så nu får vi se när jag ska hoppa in igen.

Igår ställde även min bror och hans flickvän upp som barnvakter åt mina busungar (fast de sov redan så de va ett lätt jobb) Och jag och nicklas kunde bege oss ut för en mysig kväll tillsammans :)

Blev middag på Rosegarden :) gott gott.
Sen när kom hem skulle vi kolla film men vi var så trötta så vi somnade istället..

idag sen har de varit en lugn dag hemma, knappt klätt på oss ens.. haha...
Utan de har varit film tittade, kramandes, lekandes, pussasandes.. här hemma!
Nicklas åkte en snabbis på mopeden o handlade lite saker till so vi glömt. Diskmedel, blöjor, mjölk, våtservetter typ.

Sen käka vi middag och sen kolla vi på film . Och barnen fick lite Popcorn innan de skulle sova.

Noah hade inte sovit middag så vid 18.20 somnade han i min famn.. HALLÅ!! Inte nu. Inte från kl 19..
Men jag gick upp och la han i sin säng och bytter blöjan för natten, sen somnade han som en klocka. Och sen la vi thias vid 18.40 så vid 19 var de lugnt och tyst här.. :) :)

Nej nu vet ja inte vad jag ska göra. Ensam hemma. Nicklas åkte till Lame så.. Kanske ska kolla en film. Annars får ja gå o sova o vara utvilad imorgon!

Ha de fint.

Kramis



Svar på Kommentarer...

Jobbar som Personlig assistent men är bara vikare denna veckan sen har ja inte mer jobb så. Ska hoppa in just när den ordinarie är sjuk eller semester mm...
Alltid något =)




Svar på Kommentarer...

Jobbar som Personlig assistent men är bara vikare denna veckan sen har ja inte mer jobb så. Ska hoppa in just när den ordinarie är sjuk eller semester mm...
Alltid något =)




Så tom!....BLÄ

Känner mig så tom inom mig. Vet inte varför. Skulle åkt på träninge ikväll men den sket sig det med. Jag är så trött. allt är bara rörigt, men det är nog inte det..

Jobb idag med, Bara 2 dagar till nu och sen va de slut på de roliga!
Slutar lite tidigare på fredag .. skönt.

Satt och kollade räkningarna och inkomster, blir nog en helt okej månad ändå!
Men vi får se. hoppas inget oförutsätt kommer fram nu!

Måste berätta en rolig sak.
För er som sett stefan o kristers revyer vet när de säger "
Får jag en kona för kukan" = Får jag en krona för krukan    när de skulle ha auktion.

Men iallafall igår tror jag det var eller så var de måndags så var min systeryster lite trötter när hon kommit upp så hon säger
" Får jag fem kukar för en kona"

Så vi asgarvade åt henne! Haha... Lilla syster.. Vårda ditt språk!! Haha!!

Nej nu ska jag kolla på tv. Och sen är de nog sängen som kallar.
Nicklas är iväg hos Lame ikväll så här e tyst och lugnt!

Tjingeling!



Tisdag!

Ännu en dag på jobbet avklarat :)
Idag har vi varit iväg med...

Ska hem där imorgon igen :)
Hmm sen var vi o handlade blöjor innan med, och lite mat...

Nu ska jag sätta mig o skriva ett mejl till AF .. Måste få in det idag!
Sen ska jag kolla lite på tv.


Kramis på er



Thias sjuk idag :(

Ja imorse var det att ringa till dagis o fråga hur vi ska göra denna veckan..
Men jag fick lämna de kl 08 och sen hämta de kl 15.

Började jobba 08.30 - 15 idag.
Och ska vara de tiderna hela veckan :)
Så barnen ska bara vara på dagis på torsdag med, för vi får bara ha de 15 timmar fortfarande ju eftersom Nicklas inte har jobb!

Sen när jag kom och hämta Thias o Noah så säger Lii att Thias har feber.
Och han har varit lite halvseg hela dagen, VARFÖR ringde ni inte då....
Men men när jag hämtat de så fick jag lämna av noah med min bror som skulle passa han medans jag åkte till Tandläkaren med Thias =)
Gick kanon!

Sen hem o hämta Noah, sen hem till oss och där va maten klar nästan som nicklas lagat :)
Spagetti och köttfärssås. MUMS!!
Och sen fick pojkarna bada! Och sen bus och mys på rummet! underbart!
Tog febern på Thias med 38.7 så han fick lite medicin så nu hoppas jag han sover hela natten!

TRIVS KANON nu när vi gjort om här hemma!

Jobb imorgon med och hela veckan.

Nu ska jag läsa bloggarna jag följer och sen ska jag sova tiiidigt tänkte jag!
Ha de fint!

/ Morgonstjärna



Thias älsklingen

En liten bild på Thias i badet härromkvällen :)




UNDERBAR DAG!!!!

TAck Noah, för en helt underbar dag :)

Vi började dagen med att äta en frukost och sen åkte vi till EKO. Sen efter det hämta ett paket på A-livs med mina kläder och noahs skiva :) Sååå glad han blev :)
Sen åkte vi till noahs morfars jobb :) Såå roligt och vara där och titta på allt som hände :)

Sen var kl nästan halv tolv så vi åkte till BurgerKing och han fick sitt meal som han tjatat om :) Sen vidare till badet :)
Var där i 4 timmar :D :D :D

UNDERBART!!!!
Vi hade skit roligt!!

Sen till Willys o handla o sen tillbaka till pappas jobb o lägga om däcken. Sen hem o ta de lugnt :)
Och lyssna o skivan mera :)

Jag är så trött i huvudet nu, skulle gärna vilja berätta mera om idag , vad vi gjorde mm .. Men just nu orkar jag inte!

Mamma älskar dig Noah!!!!  Thias med förståss ;)



Nyduschad och fin :)

Ja jag funderade på om jag skulle vänta med duschen till imorgon på Badet, men man vet inte sne om noah vill stå o duschen så länge som mamma vill imorgon så de fick bli idag :)

Annars idag har vi varit på EKO och köpt ketchup bla...
Och sen när vi kom hem så lekte vi ute i snön och vi gick med pulkan upp mot skogen, men de blåste sååå mkt så vi gick hem igen...

    
            



Noah o Thias hade gjort alla hjärtans saker på dagis med :)
Men thias hade såklart fått hjälp av fröken :)
Men här kommer bilder på de :)
Noahs
      



Nej nu ska jag fortsätta kolla på Lyxfällan...
Och sen kanske jag skriver igen...

Kram på er



Du är mitt allt!!

Jag lever livet tillsammans med dig.
Vi gråter, Vi skrattar, vi bråkar, vi Kramas, vi pussas, vi älskar, vi gör allt tillsammans. För det är VI mot världen.
Tack för att du är den du är Nicklas.
Du är den underbaraste pappan jag kunde hitta till mina barn. Du tar hand om dom,precis på det sättet som de vill :)

Vi har två underbara barn som ser upp till oss, och vi ska guida de genom livet!

Jag älskar dig min underbara man <3








Nej nu ska jag försöka laga till lite lunch, undrar bara vad vi ska ha. Sen ska barnen hämtas o sen blir de utelek hela eftermiddagen. Ska ta kameran med mig ut med så jag lägger in massa bilder sen.
Funderar på att skaffa en Bilddagbok med, men vi får se...

Ha de fint.



Hur lyckas kvinnorna i denna filme bara.....

*asgarv*



Han åt 9 st !!!!!

MÅSTE bara berätta en UNDERBAR sak idag.
Noah åt 9 st!!!!!! Typ Kex/mackliknande saker som är gluten fria till middag ikväll...
Och ni som vet mina problem med Noahs mat intag så är de ENORMT mycket för den lilla späda kroppen!
Yippppieeeeee :)

Sen nu ikväll fick han lite hostmedicin med så han kan sova lugnt i natt, hostade som en tok nu i natt stackaren.

Varit och tränat bowlingen ikväll. SJUKT trött är jag när jag kommer dit.
Och jag kan inte fatta hur eller varför jag blir/ blivit sååå trött!

Fick brev från Blodgivningen med så jag får lämna nu igen, så vi får väl se när jag ska göra det.

Imorgon är det dags för att städa här. Och sen är det fredag :D Jag o Noah dag :D
*längtar *



Mamma- Son dag!!

Ja på fredag ska jag o Noah ha en aaaaadeles egen dag för bara oss två.
Vi ska mysa med att äta på BK och sen ska vi bada, gå en sväng på stan kanske, och bara mysa, leka och stojja :)

Ska bli underbart :D

Vi tror båda två här hemma att noah är så bråkig med lillebror för han söker uppmärksamhet så nu ska vi splitta på de på fredag :)
LÄNGTAR!!!!




TROTTS Dag!! Nr 1!!

Idag har ALLT varit fel för barnen, Allt man gjort eller sagt. De har bara slagits och bråkats heeeela tiden.
Jag är helt slut i huvudet.
Och N med....

Annars idag har vi bara varit hemma och tagit de lugnt. Funderade på att åka iväg en sväng med bilen, men då var kl 15 så de va lite sent.
Imorgon är det dags för dagis.. Skönt..

Och de blir jobbsökeri för oss. Sen är det bowling träningen på kvällen, så jag åker väl in lite tidigare ... Sen ska nicklas på gymnastiken med killarna 17-18.

Undrar om det kommer sen snön som är sagt. Nicklas har iallfall kört in bilen i stallet så den inte fryser i natt så vi får i gång fan-skapet :-D

Nej nu ska jag kolla andra bloggar, samt lite annat. Skriver sen....



Trött til tuuusen

Ska sova SENAST kl 22 är det tänkt..
Ska föröska få in PS nu.

Tjing



Solen skiner så fint idag!

Underbar dag.

Solen är uppe och skiner in på mig :)
Jag sitter med alla tradera paket som ska skickas. Skickar iväg 5 st idag iallfall.
När vi hämtar barnen.

Sen 15.30 ska jag vara i Kiaby för att hämta min systeryster som varit på Konfan idag igen.
Den 3 Maj ska hon konfirmeras.

Det blir mycket i maj nu.

3 Maj- Syster konfirmation
20 Maj- Brossan tar studenten :D
26 Maj- Noah 3 år.
28 Maj- Nicklas 27 år.



Så det blir att spara pengar så man kan köpa presenter till alla :)

Undrara dessutom vad vi ska hitta på på alla  <3 dag ... Det blir ju att vara hemma, äta gott o mysa bara !
För ingen lär ju vara barnpassar.. eller ;)
Nu får jag gå in på Ams. se för och kolla arbeten med. Seeeegt och vara arbetslös. men men sådant är livet i dagens läge!

Tjingling på er!



Blogg beronde...

67%How Addicted to Blogging Are You?




Ett slag i magen ...!!

Eller inte eller vad man ska säga!!

ÄLskade liten varfrör kunde du inte stanna!!!
Runt om mig blir folk gravida, man läser, tänker, o undrar. varför de gick som det gick för oss :(

Saknar min mage. Saknar dig liggandes i min mage!!

Undrar när det blir en liten bebis igen så jag får min bebismage :) Jag får föda.. För de är en såååådan otrooooligt upplevelse så det går inte att beskriva!!!

Nåja, nog om det. MIn tur kommer, frågan är bara när!



Husmus i våran bil.

Vi hade fått ett husdjur i bilen .. Haha
En liten mus hade flyttat in. Den hade hittat en eller flera tidningar och gnagat i sönder den o byggt bo, sen hade den hittat gammalt godis, Pommes osv i gömmerna.. :)

Så när vi öppnade där bak så sprang den runt, De var nere vid däcket.
Men nu är den borta iallfall :) Hoppas vi!

Ska kolla på beck nu ikväll. Flickan i Jodkällaren. Vet inte om jag sett den eller inte.
Sen blir de sängen. Imorgon är de ju dags för dagis med :)

Föressten så är Anna på Dagis ( fröken ) Gravid :) Så gullig liten bula!! Undrar när hon ska ha!
Åhh vill med ha bebis, men de kommer eller så kommer det inte alls! Vi får s evad framtiden utvisar!!!

Skriver kanske en omgång sen. Annars ha det fint.
Kramis!



Va i helvete....

Utseendet fungerar INTE när man kör de genom Firefox
MEN de fungerar och ser ut som de ska när man kör de genom Exporer...

NÅGON som vet VARFÖR????

Skriv isåfall och säg vad som ska göras!!!!



Hoppas ni kan läsa

Nu vad de står i bloggen. Ville ha andra färger men de gick inte ihopa. Men kanske ändrar det sen igen.
Säg gärna vad ni tycker om det nya utseendet!!

Nu ska jag försöka få tag på min man o fråga när han kommer hem, sen kallar sänger där uppe * Eeeeeemmaaaaaa*
Annars kommer jag vara sååå trött o sliten imorgon.

Föressten veHt ja inte vad som händer.
Måste vara hemma bara så mycket vet jag.
Och tvätta gör nog jag o noah på morgonen :) Sen kanske vi går ut en sväng och leker och upp till skogen.. Kanske mamma med en sväng om jag nu kan få tag på ett annat PS till imorgon!!!

Allt är bra med Grabbarna här hemma, de har massa syskonbråk, .. men de hör ju till!! :-D

De har nog inte hänt så mycket i livet just nu.
Kan vara skönt det med ibland!

Godnatt och sov gott på er!



Äh Jävla PS!

Åh Photoshopet vill inte fungera. Något fel så datan startar om. Han får ladda ner ett annat i natt så får vi hämta det imorgon :)

Sitter med de gamla nu och kikar...

Kollar även igenom lite gamla bilder . *nostalgi*



Sitter och väntar på min kära make!

Han är hemma hos mina föräldrar och ska hämta hem ett nytt Photohop program till mig :)

De va ganska så nytt så jag joppas man hittar saker som kanske inte fanns på mitt Gamla...
Sen vet ja vad jag ska göra hela kvällen. hihi.
Han skulle ändå till lame o klippa sig ( behövs verkligen!)

Annars blir de väl att sitta ensam här ikväll. barnen somnade som klockor :)

Har så ont i magen. De liksom hugger och har sig. Jobbigt värre.
Var dessutom hos Gunilla idag. TACK! Hon är verkligen super. och jag fick mer utrett :) hihi

Nej nu ska jag kolla alla bloggar jag följer och sen hoppas jag N kommer snart :)
ha de fint så länge!!!



Bloggen är under uppbyggnad!

Därför de kommer se konstigt ut lite nu, kanske inte vara så värst snygg design eller något.
men nu vet ni :)




Jag ser det snöa, jag ser det snöa...

Pappa ringde nyss. Och sa " snöar de hos er med "
SÅ jag fick såklart se ut... o Japp :D De snöar för fullt här !!! :D :D

Hoppas de e massa vitt imorgon nu så vi kan åka pulka med barnen =) Åhhh underbart!!!
Visst längtar man efter sol o bad med , men de är inget riktigt år om man inte fått vara ute i snön!!


Sitter o håller koll på mina auktioner ikväll. De går ut om typ 20-25 min :D


Skriver kanske mer sen.



Snart Tajm för barnen ....

Att hämtas!
Saknar mina små älsklingar nu.
VIll pussa o Krama dom!
'
Först ut Storkillen Noah :) *Mamma älskar dig *
Kolla vilka ögon ;) ;) *smälter *



Sen kommer Coooolingen Thias =)
Här med solgrasögon och rosig om Kinderna av att ha varit ute och lekt :) * Mamma älskar dig med *




FOKUS!!

Man behöver ha fokus i vardagen =)



Något som jag inte alltid har.
Ibland har ja massa kaos, och ibland är allt lugnt..

Idag känner ja mig mittemellan!!!


Tjing på er!!



Tradera igen!

Sitter och lägger ut mera saker nu. VIll bara få bort det!
Annars idag händer inte så mkt.
Nicklas o Jag söker arbete.
Sen barnen hämtas 13.45 och då ska vi tilL EKO . Måste få tag på Några säckar Pellets!

Annars har vi inga större planer för dagen!



Fryyyyser ikväll!

Pelletsen är slut med.. han väl till torsdag kvar sen måste vi fixa nytt.
Imorgon är de dagistajm igen =) Som de längtar!!!
Annars blir de nog att fixa lite här hemma,

Jag pallar egentligen inte blogga ikväll. S^ka snart sova. ska bara se nyheterna med!

Ha de fint. Natti



Dagens Tanke!!




Först hade du problem med att komma ur sängen

Du var stel i nacken


Du tvättade håret och fick ingen ordning på det


Det kändes som om du hade baksmälla, fastän du inte drack en enda droppe igårkväll


Din nya diet verkar inte fungera


Du sträckte dig när du försökte träna


Din nya hatt såg mycket bättre ut i affären


Du tappar bort saker ...


Din boss gick hårt åt dig på jobbet


Det ösregnade på dig på lunchen


... och din lunch ville inte stanna nere


Det känns som om du sitter fast

Objudna gäster dök up vid middagstid



Dessutom känns det som om du håller på att få flunsan


... för att inte tala om när du är ensam på natten, då tycker du att du hör ljud nere i källaren

Det kanske blir bättre i morgon!!




BK Söder- På väg upp... Igen :)

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090202/SPORT/546409652/1017/&/Soder-pa-vag-uppat-%E2%80%93-igen


Vi är i tidningen :)
Marie som va bäst i helgen på bild . MEN de stod om OSS!! :D :D

Så nu hoppas vi på fler sponsorer ... hihi.

Gå gärna in och läs.

Föressten, De ligger fler auktioner ute på tradera nu :)     smurfan86



Söka jobb idag igen!

Var på utvecklingssamtal av noah idag på dagis nu på morgonen :)
Gick fin fint =)
Han är välutvecklad på allting, visst bir de konflikter ibland men vilka barn får inte det!
Stolt över min underbara son :)

Kl 15.30 ska jag hämta systeryster i Kiaby med, hon skulle ha Konfa läsning där!

Jag fyller för sjutton år om 24 dagar med :) Grattis i förskott till mig =)

Nu ska jag se vad de finns för arbete och söka. Tjing på er



Underbar känsla!!

Just nu sitter jag här med en underbar och helt perfekt känsla inom mig. Den som ja inte känner så ofta.
Jo

LIVET KOMMER ORDNA SIG FÖR MIG/OSS!!!

De kanske inte gör det de närmaste 3, eller 6 månaderna MEN de gör det :D :D

Försöker se framåt :) Och just nu känns de underbart!
Visst de är tufft! MEN vi har varandra :)


/ Från en glad morgonstjarna :D