Dagarna och veckor rullar... och hösten är hääääär!!!

Ja de kan man nog lugnt säga. Att hösten är här. Kl 07.45 imorse var de MINUS 2 grader.. och bilen helt frusen om rutorna..
Brrrr kallt.
Så nu märks det verkligen att hösten är här.. Önskar bara jag var lite mer rörlig så jag kunde och orkade leka mer med barnen utomhus, gå en runda i skogen. busa bland lövet i alla dess färger....
Jag gillar hösten.. De blir så mörkt o mysigt, men även deppen kommer. vet inte varför men den drabbar ALLTID mig, nu kanske jag kan ta den bättre och kommer snabbare över den. Jag försöker se ljusglimtar hela tiden.

Idag är det 80 dagar till beräknad förlossningen. Och jag tycker det går otroligt snabbt. Tyckte nyss man testade +. Och skulle berätta för mannen + barnen att de skulle få ett syskon och nu är det snart här.

Noah träffade en liten tjej på dagis idag som han va super gullig mot, de verkar som han längtar efter sitt syskon, han tyckte det var jätte roligt och prata och hjälpa henne.. Gulligt <3 mamma hjärtat smälter.

Tyvärr så fick noah med en Allegisk reaktion i måndags på dagis. något hade gått fel i hanteringen hemma hos makens syster när vi fick middag och fika där. tråkigt. han mådde inte alls bra.
och på måndag ska vi in på Barnmottagningen och ta nya prover och få svar på de gamla, hoppas de blir bra.

Idag står de PLUGG på schemat för mig här hemma. har en hel del uppgifter som måste göras som jag inte akn göra om kvällarna, därför mina små huliganer inte vill sova. eller iallafall inte lilla T. Halv nio- nio somnar han. då har han hållt på sen 19... bläää
Sen är man själv seg och bara ska sova typ för att orka upp dagen efter igen vid 06...*gäsp*

Blev ett långt inlägg. Kommer antagligen mer sen. men ha en fin höstdag. Så hörs vi.
Kram från mig!!



GRATTIS Lillebror..

Min lillebror fyller 19 år idag :D :D
GRATTIS

Han o Ätrtan var på besök i morse vid 10 tiden... och stannade lite. :)

Sen åkte vi till Andys med barnen och lekte 3 timmar :) Och sen til Maxi och handla gott :)
Haft det underbart idag.

Fick dock ett SKIT samta av Nicklas innan imorse...
Han mobil hade blivit stulen!!! *GRRRR*
Blir så förbannad!!!!!
Hoppas nu bara att man kan få ut något på försäkring osv ... Att folk inte kan skilja på ditt och mitt!!!!

Nu ska jag betala räkningarna....
Sen bara kolla tv o mysa ....
Imorgon blir det Kävlinge och Besök :)

Kram på er




Ensam hemma...

Ensam med barnen nu fre- söndag. Och sen på söndag ska vi köra ner till Kävlinge och hämta hem han i hälsa på hans syster :)
Pappa kom med en Pall Pellets idag... Skönt o ha det hemma nu. Får fylla på några säckar imorgon när jag är utvilad.

Annars imorgon så ska jag o min syster göra något roligt med barnen.. Tänkte kanske Andys och sen en tur på stan eftersom det är lång lördag. Och då har de öppet till 17.
Sen blir de mys och film på kvällen med barnen

Jag mår SKIT KONSIGT ikväll.
Bebis trycker på något fruktansvärt och de blir Sammandragningar av det.
Mår illa och allt på en gång...
Vad tusan håller den på med...

Längtar massa efter bebis. Snart Veckorbyte igen :D
Går snabbt neråt nu :)

Sitter på tradera och ser om det finns något roligt...
NU ska jag göra annat. Vi hörs.



Bitas på dagis :(

Kom till dagis idag för att hämta det och blir mött av en personal.
Som berättar att Thias har bitit ett annat barn :( :( :(
Kände som allting bara brast inom mig.

Han har blivit så våldsam och aggresiv :( Och vet inte vad jag ska göra åt det. Vi försöker prata med han. Sätter oss ner med han, Vi ska försöka ge han ÄNNU mer uppmärksamhet...
Och dela på pojkarna..
De kanske är lösningen. Som sagt vi får pröva.

Känner mig som en hemsk mamma nu bara :( Varför just mitt barn så känns det.
Noah höll inte på så när han va i Thias ålder.. :(


Annars idag har jag jobbat. Som personlig Assistent.
Ska göra det imorgon och fredag med.
Sen ensam hemma med barnen fre- söndag ... Och vi ska bara myyysa :)

Hoppas maken får de roligt dit han ska iallfall!! :)

Nu ska jag sova...
Natti natti



Nu känns det som livet går vidare...

Fått en lösning :) :)
TACK gunilla för du hjälper mig att reda ut kaoset...
och jag ringde mitt samtal med.

ALLT SKA BLI BRA.... :D
Tack!!!!
Så nu och 1 vecka framåt lär jag må upp och ner, men sen kommer jag må kanon. Kommer få en helt annan balans. VI kommer att få det helt annorlunda efter idag!!
Så glad inom mig !


Till något annat. Precis gjort prov i skolan... Hoppas jag fixade det, svarade iallfall men får se hur mycket som blev rätt.Haha!
Ska hämta barnen kl 15 med Nicklas så jag sitter lite här och ser om det är något som ska göras.
Sen ikväll blir de plugg till nästa prov på fredag...

ha de fint.

Skriv gärna en kommentar , så jag vet vilka som läser :)



...........




Vill ha hoppet och lusten tillbaka....
vet inte varför den plötsligt flög iväg från mig, Och snabbt gick det med!!!

N o Barnen ... <3 Jag älskar er! Tack för att ni finns!!!



Livet känns hopplöst....:'(

Har kommit in i en period av mkt ångest, rädsla, och ledsenheter.
Kan knappt klara av vardagen längre :(
och vet iFAN rent ut sagt varför det blivit såhär.
Vet bara vad jag behöver, men det kan jag inte få. Hur jag än gör blir det fel på något håll.

Ska prata av mig idag med gunilla, de behövs verkligen... Mycket som kommer och tas upp känner jag.
Skolan började idag kl 08. Gissa- jag kunde inte gå dit... Sådan ångest att ja kunde inte gå upp dit.

VET att några av er som läser tycker att jag e konstig för att jag känner såhär , men de struntar jag fullkomligt i.
Jag VILL må bra, både psykiskt och fysiskt.
Och som sagt så vet jag vad som hjälper. Men som alltid. De ena ger det andra!
:(

Precis såhär känner jag mig, allt känns hopplöst.

Självklart är Nicklas o Barnen min räddning.. Utan de skulle jag inte klara de jag gör idag!
Hoppas ni får en  bättre dag än min startat...

/ ledsen morgonstjärna.




Min Njure.. Eller vad det är...

Fyy vad det gör ont.. De hugger, värkar, och allt på höger sida på ryggsidan så att säga.
Gr fruktansvärt ont... Vad kan detta vara ?
Har varit på toa massa gånger idag så det kan ju inte vara urin so samlats där iallfall!!

Idag blev det iallfall Pannkaka till middag :) Med glass :)

MEN

Vi hade tillochmed kollat ALLT om noah kunde äta glassen ( glukossirapen) och jag VET attd e billiga sorterna kan han inte äta. men denna skulle han fixa.
Och gissa.
nu innan han skulle sova " mamma jag mår inte bra, jag ont i magen" ..
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn Jävla glass helvete!!!!! Så nu får vi utesluta den med..

Hoppas verkligen han mår bra till imorgon!!!
MIn lilla snuttepojke!!!!
Mammas älskling!!



SF måttet senaste hos BM:



Det fungarade inte att lägga in härromdagen men nu ville det :) Högt fortfarande, men liiite neråt.. Kul o se nästa gång.
De stretar massa i magen, man känner verkligen hur bebis rör sig. Mysigt, men ibland kan de göra skit ont när den kommer åt revbenen...

Urk, min halsbränna!!!!

Som sagt, baka va de...



Baka baka, liten kaka!!

Ja barnen lämnades kl 08. Sen fick jag köra o tanka... och nu har ja sutti här ett bra tag.
Tråkigt värre.
Nu tänkte jag gå ut i köket o ställa mig o baka lite. Så barnen kan få en god fika i eftermidag när de kommer hem.

Har såådan fruktansvär Halsbränna och inget hjälper.
Får se om jag kan ta något för det!
Vad ska ni hitta på idag ?

Nicklas går i skolan till 16 idag och sen ska han åka hem.
BB imorgon :) skönt. Ska handla hem lite mat då, de ekar lite i kylen :P haha...
Tittar just nu på " Hemligheter ur läkarens journaler" , det är en kille som fått en golfklubba GENOM skalle.. Sjukt...
Och sen en liten pojke som blivit biten av skallerorm, den farligaste sorten där de bodde (USA).

Nej jag skriver sen. Ha de fint.!



Glukosbelastningen..

Ja kl 10 ska jag vara hos BM och göra glukosen. Skulle ju inte dricka den hemska drickan utan har ätit en rejäl frukost. Skönt att de funkar de med, hoppas nu bara proverna visar siffror som är bra.. :S

Idag är vi i vecka 27 :) Inte sååå länge kvar nu.
Här är en uträkning :)

Min graviditet - BF Lör 19 dec 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 15 sep 2009.
Din graviditet startade Sön 15 mar 2009.
Din menscykel är ca 30 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 29 mar 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 185 av 280. (66,1%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 2 fulla dagar (v26+2).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 19 dec 2009
Du har 95 dagar kvar till beräknad förlossning.


Så det går sakta med säkert neråt!
Längtar som en toook <3

Ska  bli spännande och se vad SF måttet landar på idag med... kanske fortfarande ligger högt eller så har de gått till de normala :p
Skriver en rad sen efter. ... seegt o vänta!

Ha en bra dag!!




Helgen har gått...

Förbi och jag har inte bloggat...

Vi spelade match igår 2 st. Förlorade tyvärr båda två, men mina resultat var 741 i första och 802 i andra.. Kunde varit mer, men men jag är nöjd :)
Sen igår kväll blev det film och mys med mannen  <3

Kom på att min morfar ska opereras imorgon , hoppas innerliggt att han klarar sig. De ska göra öppen hjärtkirurgi på honom .... Hoppas han kan leva ett normalt liv efter detta och ha minst 10-15 år till! <3

Till något annat med min kropp.
Igår när jag skulel gå o lägga mig så bara small det till i pekfingret, och de började sticka o svida, värka... och svullnade upp..
Trodde först jag hade blivit getingstucken... Men de fanns inget ingångshål..
Så vi kom fram till att de var ett blodkärl som bara gått rakt av så nu är fingret helt mörkblått/svart och jag är helt öm...
Skit nojjig att de skulle hända något med barnet osv, så vi ringde 1177 och frågade men bara jag inte fick mer ont så...
Får hoppas att de inte händer igen.. obehagligt var det!

Annars vad har hänt, idag har vi varit på loppis i Åhus, det var nog de mest O ORGANISERADE loppiset som jag varit på. De knuffae mig från alla håll o kanter o körde in vagnen i magen på mig osv.. :( :(
Hatar att folk inte kan ha respekt för andra!!!
Hittade iallfall 4 st utemöbelstolar :) 20 .:- för alla 4.a perfa!!

Nu ska jag kolla film. VI höres...

Hoppas ni haft en bra helg som jag har haft :)



Tvätt, tvätt och åter tvätt.

NU är det 3:e maskinen jag tvättar idag. Sen får de räcka..
Sen har ja inte mer plats.. Även om de avlöser vandra torkställningarna där nere.
Sist ut nu är iallfall vit tvätt och hoppas innerliggt att de håller sig vitt med nu...

Sitter och håller på o tar lite fika såhär på eftermiddagen, Ska hämta Malin med sen vid bussen.
Och sen barnen... Och sen undrar jag vad vi ska ha till middag ikväll!
Pannkaka är väldigt gott, men frågar man barnen spreciellt Noah så vill han ha köttbullar, och bara det .. haha tokungen!!

Vad ska ni göra i helgen?

Som sagt så ska jag spela 2 matcher imorgon och sen söndag är de lugnt på, blir väl o fixa här hemma, vara med barnen, kanske en picknic, beroende på vädret! De hade varit mysigt.
Måste ladda kameran med så jag kan få lite bilder, hatar att mitt internet är sååå segt bara..

.... nu gick jag!



STRUL!!

Ser att det är strul med Bloggens utseende igen. Får väl ta o byta Designen.. Kan vara trevligt. Får spara denna och se om den fungerar senare.
Bara så ni vet varför det ser konstigt ut!
Snart kommer ny design.



Fläckar på tvätt- HUR går det bort???

Har NI några bra förslag??
De e barnens kläder det handlar om.
De kommer hem med fläckar från dagis och jag kan inte få de rena.
Jag har Vanisch hemma, men de tar inte bort det eller så gör jag fel.

Hur gör ni?
De kan vara Fläckar från Mat, men även pennor, osv...
Jag blir så trött på de, vill ju inte skicka iväg de med skitiga kläder heller. FAST jag VET att de är rena bara att fläckarna inte går bort.

Jaja, kom med förslag/tips är ni snälla hur jag ska lösa det!


Sitter o lyssnar på massa musik nu med. Hittat massa sånger som får mig att tänka på bebis i magen :) Längtar som en tok!
Och gissa.

99 dagar kvar IDAG :D

ÄNTLIGEN 2-siffrigt igen!!

Match imorgon som jag fick hoppa in i fast ja inte skulle spela. Olofström + Osby. Kl 11.40 och 16. 00.. Får hoppas att det går bra och min rygg och höft inte krånglar! Ska ta på mig bältet från början denna gången!
Vad händer/hänt mer då. Jo syster + pojke kommer antagligen hit idag och ska vara här över helgen- Trevligt. Vill gå på bio med Nicklas med, men det går ju ingen bra film.

Nu har jag fixat en jacka till Thias, de blev en Pop skaljacka med avtagbar fleece inuti :) Mörkblå. De kommer passa han perfekt.
Ska bara köpa en till Noah med nu. Thias kan ju ärva den sen så de blir ju typ bara " halva " priset eftersom de är 2 som ska dela på den..
Sen får vi ju se hur och om bebis i magen kan med kanske ha den sen när det är dags men det dröjer ju. Haha!

Skriver mer sen, nu ska jag göra en viktig sak så... Tjing!



Känner mig totalt ur fas

Vet inte vad jag ska göra. helt förvirrad känner jag mig.

HÄngt upp tvätt nu iallfall igen och slängt in ytterliggare en maskin tvätt. Tittar mig omkring. visst hade jag kunnat plocka lite, MEN då skulle de bara bli att jag flyttar runt det. Måste försöka fixa bättre förvaring här hemma, samt att slänga allt som vi inte behöver..
och inte spara en massa för " att det är bra att ha "

Nicklas kommer väl hem vid 17 tiden idag skulle jag tro. Sen blir det Blodkrov, potatis plättar och Bacon till middag. Gott.
Tror bara att jag måste köra o köpa bacon och lite morötter. Men de ordnar jag sen med eller utan barnen.
Tror dessvärre att nicklas har mitt Bank-kort..!

Sen ikväll, ja vad händer då?. Jo, jag ska ha hjälp av nicklas med läxan i skolan för jag tror han förstår den. Sen kanske en film o ta de lugnt bara.. Eller så spela kanske lite X-box de var länge sedan!

Vill bara säga Grattis till Carro o Martin, han friade till henne igår och hon sa JA! Så i november blir de man o hustru! Grattis igen!

Vad ska ni ha till middag ikväll??





Längtar till julen <3

Men det har kanske sina anledningar :)
Ska bli spännande , roligt , underbart, mysigt, fantastisk. Ja ALLT att få en bebis på en helt annan årstid än vad man är van vid.
Julen får ett helt annat värde igen...
Längtar massa efter bebis. De går inte att beskriva.

Jag klappar min mage, och ler.
Tänk, du finns där inne.
Vårt älskade barn.
Barnens syskon.
Vi har gjort ytterliggare ett mirakel tillsammans,
som vi har fått äran att ta hand om.
Jag älskar dig Nicklas,
du har gett mig allt jag velat ha och önskat.
Våra underbara barn, våra mirakel.


LYCKA är vad jag känner inom mig <3



Snart under 100 dagar.

Nu är det inte länge till innan vi är under 100 dagar med bebis. Känns som man verkligen kan räkna ner då.
Jag är i Vecka 26 nu :)
Spelade bowling i helgen och pajjade höfte, men nu är den bra igen. Men kanske bäst att inte spela mer ändå, vill ju kunna vara med barnen istället för att ha ont..

Denna veckan får jag vara hemma hela veckan. Nicklas är sjuk, sen är jag ledig Torsdag och fredag, och idag ska jag ha hemstudier.
Men får sitta o plugga ändå.

Längtar så otroligt mycket efter bebisen i magen nu, Att det nästan gör ont inom en. kan inte fatta att en kärlek till ens barn kan vara så stor.

Annars vad har hänt. NADA!
Och kommer inte och göra det heller.. tråkigt värre.

Vi funderar på att flytta med sen när kontraktet går ut. Men vi överväger för och nackdelar hela tiden, skit svårt tycker vi.
Lägenhet eller Hus?? ...
Ni som har barn i lgh, hur fungerar det? Har ni bott i hus innan?

Har massa auktioner ute på tradera med... ni kan väl kika in om det är något ni behöver. :)



GRATTIS Kusin till Nellie!!

Ville bara slänga in ett snabbt inlägg då jag är så trött efter allt idag och ska sova..

Min Kusin och hennes sambo fick en liten Nellie igår kväll , så söt :)

Nellie
16.30
4225 gram
52 cm



Finns inne på www.fodda.nu


GRATTIS igen Kusin vitamin + Sambo :) :)



Lördag = regndag!

Ja vi begav oss till Loppis i Rinkaby.. Jag tog på mig ett Linne för de var ju sol när vi åkte..
Men de varade inte länge, för PRECIS när de öppnat grinden så FORSADE det ner, himlens portar hade öppnat sig!
Haha så ALLA var dyngsura, de vara rann av oss..

Gjorde några fynd iallaflal. ON oupppackad Takfläkt + en data.
+ Dessa på två sake från ikea.

En sådan förvaringspåse man hänger i taket med 5-6 Fack. Svart.
Och sen denna


Nypris på Ikea: 299:-
Och jag gav 20 :-

Perfekt.

Sen var de en lugn eftermiddag, bakade lite muffins, och vi har badat och sen kollat barnprogram med barnen. Och de somnade som stockar vid 19. skönt.
Sen satte man sig och pluggade.
Så man fick lite gjort. och nu bara ta de lugnt.

Jag eller Nicklas ska hämta syster + pojkvän i natt någongång. SENAST kl 02. Och köra hem de. Och sen ska jag upp imorgon för att spela match. Ska åka lite innan 08 hemifrån. Måste inom affären med och handla lite små saker!

Vill tillsist lägga in ett GRATTIS till Elmer Beckah.
Han e jätte söt :)

Hoppas er lördag har varit lika trevlig som min :)
Så hörs vi!



Kommentar

Såg att det var någon annonym som sa att de inte såg texten i min blogg?

Vilken kör du genom?
Det ska fungera oavsett om du kör firefox eller Internet Explorer.
För det gör det i skolan + hemma.

Du kanske får uppgraadera till en nya internet läsare??

Ser ni andra texten ??



Äntligen Fredag!

Vad händer för er en fredag och fredags kväll?

Vi ska nog ut en sväng ikväll. Har barnvakt ju i form av syster + pojkvän som ändå ska vara hemma som kan passa de när de sover.
 tack för du ställer upp syster!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på bara..
Kollade in SF bio , men ingen direkt som föll mig i smaken.
Så vi får se...
Någon som kanske vill hitta på något med oss ?

Annars idag. Jo barnen lämnades som vanligt .. lilla T har blivit så pappig, det är pappa som ska göra allting! men det går bra sen när de kommer till dagis. Jag skulle in på lektion men när ja kommer dit så fanns ja inte med på listan och skulle ner till Syon o prata, tror ni inte hon gått för dagen.
åter måndag kl 08.. BLÄ! Men men får ta det då. Hoppas bara man får en plats nu...
Annars saknar ja massa poäng och jag behöver verkligen den kursen med!
N ska ha lektion nu 14.40 till 16.10 och sen ska med bussen tillbaka till dagis o hämta älsklingspluttarna! <3

Läste om pappan som ville amma. Tycker inte alls det är något fel med det. Bara lite ovanligt och onaturligt. Men låt han prova....
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5728095.ab


Även den där diskussionen om när man är tillräckligt gammal för en Mobil telefon.
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5710931.ab

Själv kommer jag inte att ge mina barn någon mobil när de är hur unga som helst. Det ska finans ett behov, argument för varför det ska ha en mobil. Och som vi sen kommer ha 3 barn så är nog inte alla på olika ställe hela tiden, att ha en Familjemobil som de skriver i artikeln som kan gå runt och användas av den som behöver.
Men själv fick jag faktiskt inte min första mobil från jag var 13 år. Det tyckte jag var lagom.
Så mellan 13-15 tycker jag är accepterat!
Vad tycker ni ?





Spännande..

Min kusin har suttit med förvärkar / värkar nu ett bra tag idag.. iallfall sedan minst kl 14.. Och nu kom de ut saker som gör att det går i rätt riktning.
Förlossningen säger att de är bara förvärkar men de tror INTE jag.
Hon är beräknad idag med ska jag tillägga :)
Kanakse blir bebis i natt eller senast imorgon :) Mysigt värre.

Lycka till kusin vitamin.

Vi håller kontakt via sms just nu så jag får veta alla framsteg :)
Spännande!!!



SF måtten...

Nu fungerade det att lägga in SF måttet från sist hos BM. Har här en mätning med Thias Graviditet med...
Noahs hittar jag inte, de har jag skrivit någon annanstans, men ska leta upp det med eller om BM kan ta ut de till mig, Skulle vara kul o ha alla anteckningarna från deras Graviditeter....

Här kommer den iallafall :)




Ligger en aning högre, magen känns gigantisk redan :-O undrar om man fortsätter i denna kurvan... haha...
Vet att de inte behöver betyda en stor bebis, men de ligger ju ändå i bakhuvudet!!





Seg i skallen nu.

Känns helt segt o skallen nu. Bara försöker skriva de dom vill att man ska ta reda på.

Till svar på din fråga Camilla..

Jag läser Just nu lite vård ämne.. Och sen är meningen att jag ev ska jobba som undersköterska eller så ska jag in på högskolan sen..
Men allt beror på om jag kommer in ju.

Någon som ver föressten var man kan räkna ut poängen som man har till o söka till Högskolan på?
De fanns en sådan sida innan och hade varit bra och kolla lite snabbt bara var man ligger. Samt intagningen från denna året typ.

Funderar på och kör in till stan o möta upp nicklas för han e ledig sen lite efter Lunch , oh sen ikväll har han träningen han med :) han blir iallfal bättre och bättre och det är huvudsaken :) hihi.
Älskar dig hjärtat <3

Så de blir en ensam kväll med barnen + malin. Kan vara trevligt. Vi sätter igång en film eller något, det var länge sedan.
Sen ska de ju sova vid 19-20 tiden.
Och sen blir de nog mer plugga för min del. SUCK. Men de måste göras!!!

Min familj betyder allt <3



Hemma studierdag idag!

Lämnade barnen i morse kl 08. För idag har jag hemstudier :)
Har ett prov i microbiologi på tisdag. Och sen har jag En inlämning i ett annat ämne på Tisdag. Massa som ska göra. Och man orkar inte göra detta på kvällen .. inte så mkt iallfall.

Grått och trist ute ser man med att det är.
Fast jag som inte är en sommarmänniska tycker faktiskt luften nu är MYCKET bättre än sommaren.

Lilla T ville inte alls tills dagis idag. De var pappa dag idag med han hade redan åkt innan så han var jätte ledsen stackaren.. Men han blev glad på dagis sen ändå.

Var på föräldra möte igår kväll. Och Ja, även här ska de spara in... 5-7 % ska sparas.. BLÄ.
Hade en liten diskussion med 15 timmars barnen , så vi får se hur det löser sig sen när bebis har kommit :)
Hon trodde vi kunde ordna det ändå med det som jag planerat så.

Förvrigt idag så blir det tvätt och sen tänkte jag steka lite pannkakor till ikväll så den middagen är klar. Men allt beror på om vi har ägg hemma, för jag orkar inte köra och handla bara för en sådan liten sak.
Då får de hellre vänta liksom.

Vill även passa på att säga LYCKA TILL till beckah idag. Hon ska in på igångsättningssamtal och hoppas verkligen de sätter igång henne nu som hon mår.
LYCKA TILL som sagt från oss här...

Slänger nog in en rad sen igen... Hörs..



Tänkte på detta med namn på bebis..

Kan inte ni komma med förslag...
Korta ( max 4-6 ) bokstäver , Annorlunda, namn.

Både pojk och flicknamn :)

Så får vi se om det är något som fastnar...




Tänkte på detta med namn på bebis..

Kan inte ni komma med förslag...
Korta ( max 4-6 ) bokstäver , Annorlunda, namn.

Både pojk och flicknamn :)

Så får vi se om det är något som fastnar...




Magbild från23+0 VS 24+1



Vet inte om det hänt så mycket. vad tycker ni ?
Nicklas tycker den växt på massa och de känns som de bara skjuter iväg :)

Längtar efter dig skatten <3



Onsdag- mitt i veckan..

ledig idag från skolan. Skönt värre. Men inte blivit så mkt gjort här hemma. jag är mer en kvällsmänniska som gör allt i sista stund.. :p

Ska iväg på mötet sen på systers skola kl 14 och sen efter det hämta barnen kl 15.30 på dagis...
Sen får vi se vad som händer...Jo visst ja... Föräldra möte kl 18 ikväll med :) Glömde jag ju nästan bort...
Handla orkar ja nog inte göra idag så de gör jag imorgon när de är på dagis.. :)

Vet inte alls vad jag ska skriva idag. Bara att det var en bra natt, sovit som jag ska. min rygg är lite bättre och hoppas nu den håller för matcherna i helgen med.

Carro undrade vad jag tränar.
Jag tränar Bowling på Elit Nivå. Vi spelar i Allsvenskan....
Och angående skolan så går jag 5 Kurser nu. Och kommer vara klar med det till bebis kommer :) Sen ska jag plugga ett ämne till och sen blir det högskola..

Men har iallfall en grund och stå på nu till jul som jag kan jobba med så :)
Kan vara skönt o kunna kalla sig något :P haha...

Soligt och fint väder är det med idag.. Och halv varmt. Lilla T skulle tvungen ha på sig sin flisjacka som han provade inför vintern imorse.. Sötnosen där.. han tyckte han var så fin i den! Nś Gamla :)

Nej nu kan ja inte sitta här mer. Skriver sen ikväll..



blogga innan jag går hem.

Lika bra och blogga om förmiddag och fram tills nu innan man går hem från skolan.
För internet hemma är sååå segt.
Skola idag sen 08:10 och slutar nu ... Ska snart gå till bussen för att åka och hämta barnen på dagis :)
Sen ska vi bara hem o ta de lugnt.

Hatar denna värmen utomhus. Blä. Vill ha de svalare, mår inte alls bra
Benen höll på o vika sig under mig och allt snurrade när vi åkte bussen i morse.
Hoppas verkligen man slipper stå upp hem nu.

Böckerna till skolan kommer idag med. Nicklas hade ju med beställt MEN sen hade hans pucko lärare ÄNDRAT boken.. så nu behöver han inte den som vi får hem idag.. 180 :- BLÄÄÄÄ
Men hoppas han kan få skicka tillbaka den. Surt annars!

Ikväll blir det Korvstroganoff + ris till middag. Mumisgt. sen lite plugga tid.. ledig imorgon från skolan, men ska på möte med Systers skola + Föräldramöte på kvällen på dagis, så det blir ingen träning för mig.

Fick veta igår att jag blivit uttagen till att spela i helgen dubbelmatcherna som ordinarie spelare :)
Malmö + Staffanstorp så ni som läser får gärna komma o titta om ni bor i de trakterna!
Gå gärna in på bowlingens hemsida med ...
www.laget.se/Bk_soder

Nej nu får jag avsluta så jag kan möta upp nicklas så vi kan gå till bussen.
Ha en fin eftermiddag o kväll. Så kanske jag skriver mer sen!

TJingeling!!!