Ännu en dag i solens tecken. Sista april i...

Ännu en dag i solens tecken. Sista april idag. Känns som tiden just nu går väldigt fort fram. Noah fyller 5år i maj. Min förstfödde blir ju en stor kille :) ska fixa paket till han... Funderar på 3 saker. Måste bara hitta ett lämpligt pris på det. Får kolla runt och undersöka saken lite bättre:) ikväll får man väl åka o titta på något bål eller något... Vad ska ni hitta på? Älskar dig Mårten <3




Livet rullar på i rätt riktning. Mår så my...

Livet rullar på i rätt riktning. Mår så mycket bättre nu! Älsklingen och jag tog en fika innan på ett mysigt café.. Sen åkte han med bussen för o jobba! Gud vad jag älskar den mannen;) Min huvudvärk har kommit ikväll igen. Har gjort det typ 4-5 kvällar i rad nu. Och en omgång nu kl 17-18 sen kommer det en omgång senare med. Tur jag var på apoteket och fixade panodil så Ja slipper ha värken! Tror det är min medicin som gör det! Älskar min Mårten <3




Livet är bra underbart just nu. Allting fl...

Livet är bra underbart just nu. Allting flyter på känns det som. Njuter av sommarvärmen o allt där till! Känns som ett nytt kapitel i mitt liv börjar.. Jag ska äntligen få må bra! Älsklingen är helt underbar och mina fina pojkar är unika varelser! Jag älskar er!




Oron infinner sig!!

Jag hatar denna jävla ångesten!
Kan den inte bara försvinna.
Varför finns den ens över huvudtaget...
Jag mår inte alls bra inom mig nu... Bara inte min magkänsla säger en sak o något annat något helt galet!
Jag hoppas, drömmer, längtar!!
Älskar dig M!!



OJ!

NU blev allt så verkligt!
Känns helt sjukt, men så är det!
Imorgon smäller den första biten...
Och inom 1-2 veckor den andra... Tufft, men ja måste för att kunna leva!!
Älskar min Mårten över allting annat!
Han och barnen är mitt liv!
Nu ska jag hitta på något annat, tråkigt vid datorn nu. Måste leta upp lite saker på vinden....
Ha de så bra för de tänker jag ha :)

LYCKA!!



- Godmorgon världen -

Pillertrillorna i magen o allt känns topp!
Varit ute och hängt tvätten.
Nicklas var här och hämtade upp kakorna till dagis. Pojkarna slutar sitt nuvarande dagis idag för att byta till ett annat nästa vecka.
Men jag ska vara med och hämta dom i eftermiddag- kommer säkert bli lite tårar.. De blev de när han skulle byta fårn Bromölla - Rinkaby!
Duschat har jag med hunnit med!
Och nu käkar ja lite frukost!
Vad ska ni göra en så solig dag som denna?



Vad ska jag säga?

Jag vet att ord är överflödiga. problemet är att jag kan inte ens skriva här inne vad de gäller.
Vilket är tufft.
Du och jag vet var vi har varandra och vad framtiden visar. De inom en kort framtid...
Men de finns på kartan.
Du har fått mejl, som jag vet att du läser!
Du läser även min blogg..
Men ord är överflödiga.
Öppna ditt sinne och KÄNN!!! Så finns jag där, du hör mig, du känner mig!!
Jag älskar dig över allting annat!!!



What Do They Know??

"What Do They Know?"


All they know
Is when we fight
They never see us in the loving times
What do they know
They don't know
A thing


And they don't know
How laughter flies
Only the stories 
Most of which are lies
What do they know
They don't know
A thing


How can you understand
A love so strong
When you never shared that with someone
And when all the lies are dead and gone
We'll still be here
We'll prove them wrong


Cause they don't feel 
Your touch at night
The way your head falls in the morning light 
What do they know
They don't know 
A thing


How can you understand
A love so strong
When you never shared that with someone
And when all the lies are dead and gone
We'll still be here
We'll prove them wrong


Cause all they know is how to criticize
They'll never take a chance in their own lives
What do they know
They dont know 
A thing
And all I know
Is they don't know a thing



Livet är underbart. Strålande sol ute som ...

Livet är underbart. Strålande sol ute som jag o älsklingen njutit av. Inne o lugnar ner kroppen lite. Är rädd för att bränna mig för mycket nu i början av sommaren! Ikväll är det träning nu efter påsk så vi får se hur det går! Mycket annat som är på gång och konstigt nog Längtar jag efter det fast Ja vet att det kommer ta mycket på mig, så är detta det enda rätta jag kan göra! Ja vet att allt kommer lösa sig med tiden och att Ja måste för att kunna leva! Mitt hjärta är ditt- ditt hjärta är mitt! Utan varandra vore vi inget! Att Andas utan dina andetag finns inte på kartan! Jag älskar dig tills mina sista andetag!




Sträcker ut min hand och du finns inte där...

Sträcker ut min hand och du finns inte där. Oron infinner sig i kroppen. Jobbig natt. Medicinen precis slutat verka... Jätte roligt eller not.. Över 4 timmar till jag ska upp. Blir nog att gå o ta en ny.. Men riskerar att vara super slö imorgon :( älskar dig mitt hjärta och Längtar tills du är vid min sida igen! Godnatt!




Skallavärk!

Sitter jag med ikväll. Inte alls roligt.
Vet inte om det är min medicin som gör det eller om jag helt enkelt druckit för lite!
Matlusten är iallfall borta med medicinen, inte mig emot.
Får se vad vågen står på imorgon :)
Sitter o kollar Fenomen på tv- helt sjukt vad man kan åstakomma!
Ikväll är en bra kväll, känner mig hoppfull o har positiva tankar!
Detta som jag tänker göra måste jag göra för att kunna leva, ni som är mina vänner kommer stötta mig genom detta.
Om inte- då behöver jag inte er!
Nej- nu va de tv igen! :p



- Se mig- hör mig

Se mig, hör mig...
Så känns det inom mig.
Nu är det bättre än innan så de känns bra.
Sitter o väntar och hoppas och längtar!
Jag VET att det inte är lätt..
Låt oss leva nu...
Funderar på om jag ska sätta mig o kolla någon film, men tror innerst inte att jag har någon ro till det!
Satte mig i solen innan, men de blåste för mkt ute så de är ju nästan kallt :(
Hoppas på en fin dag imorgon med!
Är ganska tom i skallen ikväll, önskar bara livet kunde ordna sig till det bästa.
Har tackat Ja till en sak nu så jag får hoppas detta blir till det bästa !
Håll tummar och tår!!



Stekt sig i solen!

Ja blev att man stekte sig lite i solen.
Får väl se sen hur det blev.. Hoppas inte för mycket :p
Vad ska man nu göra....
Kan du komma ut på msn någongång så jag får prata med dig!
Jag älskar dig :p



NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU

JAG ÄLSKAR DIG!! LÄS TEXTEN!!!

If I had to live my life without you near me 
The days would all be empty 
The nights would seem so long 
With you I see forever oh so clearly 
I might have been in love before 
But it never felt this strong

Our dreams are young 
And we both know they'll take us 
Where we want to go

(Chorus 1) 
Hold me now 
Touch me now 
I don't want to live without you

(Chorus 2) 
Nothing's gonna change my love for you 
You ought know by now how much I love you 
One thing you can be sure of 
I'll never ask for more than your love

(Chorus 3) 
Nothing's gonna change my love for you 
You ought know by now how much I love you 
The world may change my whole life through 
But nothing's gonna change my love for you

If the road ahead is not so easy, 
Our love will lead the way for us 
Like a guiding star 
I'll be there for you if you should need me 
You don't have to change a thing 
I love you just the way you are 
So come with me and share the view 
I'll help you see forever too




I'D DO ANYTHING FOR LOVE!! <3

And I would do anything for love, 
I'd run right into hell and back.
I would do anything for love, 
I'll never lie to you and that's a fact.
And some days it don't come easy, 
And some days it don't come hard,
Some days it don't come at all, and these are the days that never end.
And some days it don't come easy, 
And some days it don't come hard,
Some days it don't come at all, and these are the days that never end.
And maybe I'm crazy. 
Oh it's crazy and it's true.
I know you can save me, no one else can save me now but you.
As long as the planets are turning. 
As long as the stars are burning.
As long as your dreams are coming true, you'd better believe it!
------------
Denna natten har jag drömt en massa olika saker och det har varit så verkligt.
Drömde att du låg bredvid mig, sträckte ut min arm- men du fanns inte nära!
Ångesten infann sig, natten har inte varit enkel!
När du är på min arm eller jag på din är det enda stället jag kan vara 100% lugn!
Vill dela allt med dig! För jag älskar dig!



- Dra något gammalt över sig kanske -

Det är kanske det man borde göra! För man syns inte, man hörs inte.
Ingen vill veta av en, man är bara är i vägen, till besvär.
Man får inte älska o att bli älskad på samma grunder.
Känslorna i min kropp är otroliga och jag vet seriöst inte var jag ska göra av allting.
Känner bara för o sova bort dagarna för o slippa smärtan, men vet att de hjälper inte!
Men de är svårt när man inte får respons!
När man tror till 3000000000000000 % på en sak, och man VET att den andra parten också tror men är rädd. Vet ni hur frustrerande det är??
JAG VET!!!
Blir väl att man kommer ångra allt man sagt eller gjort en dag och leva med ännu mer smärta!
Men jag kommer aldrig någonsin ge upp- då är jag bara självdestruktiv!
Jag väntar- väntar på svar- för jag vet att det finns där inne! Om man bara lyssnar på hjärtat!
Hjärnan ska man inte lyssna så mycket på i detta fallet. Utan hjärtat och kroppen.
Känner du inte hur det skriker? Skriker efter oss!??
Jag finns dag som natt mitt hjärta- och det vet du om! Låt oss älska!!
Jag älskar dig otroligt innerligt mycket av hela min kropp o själ!





Du är unik!!

Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor!
Du är allt för mig!
Du är luften jag andas, jorden jag går på.
Blommorna som jag ser håller på att slå ut!
Du är den som får mig leva!
Jag kan inte ens gå utan din i mina lungor.
Jag kan inte ens stå när du inte ser på!



--- JAG ÄLSKAR DIG PRECIS SOM DU ÄR!!!! ---

Så mycket som snurrar, så mycket man vill.
Men man kan inte berätta det för personen..
Känner sig så ensam och övergiven.
Men försöker ta mig samman, försöker överleva.
Du vet att det är precis DIG jag pratar om!
Just DU som får mig att känna sådan kärlek.
Kärleken som du bär på till mig!!
Vad tvivlar du på?
Vi säger samma sak till dig.. Varför lyssnar du inte?
Varför motarbetar du ditt hjärta?
Du kanske tror jag är besviken, tycker illa om dig, eller vad de må vara.
SÅ ÄR DET INTE!!
Jag älskar dig för den du är, hur du ser ut, vad du gör.
Du är en fantastisk person, som har stulit mitt hjärta och har det i sin hand.
Ser du inte det? Öppna handen- precis där ligger det och bankar bara för dig!
Ditt hjärta bär jag med mig dag som natt, Jag har det i hela kroppen och det bankar..
Bankar för mig!. Du älskar ju mig och jag älskar dig!
Varför tvivlar du? Allt runt kommer lösa sig!
DETTA VET DU OM!!!
Jag älskar dig mer än du någonsin kan föreställa dig, trodde aldrig någon kunde framkalla dessa känslorna för mig!
Och de är samma för dig!
Du kommer väl själv ihåg vad du satt och sa till mig den kvällen i soffan med tårar i ögonen hemma hos N- jag minns det som igår!
De säger man inte om man verkligen inte menar det!
VET att du är rädd för detta är känslor som du ALDRIG känt för någon kvinna innan!
Men låt oss vandra tillsammans! Hand o hand och älska varandra som det är menat att vara!
Jag älskar dig så det finns inte ord på jorden, vilket språk jag än skulle använda eller använda alla på samma gång.
INGET kan förklara mina känslor för dig!!
JAG ÄLSKAR DIG!!!!





Orolig på riktigt!+ Alwin nyklippt!

Detta är sjukt jobbigt.
Jag är orolig på riktigt nu.
Knyter sig i magen o allt känns jobbigt.
Haft några underbara timmar med mina pojkar.
Alwin blev nyfrisserad med, han ser så mycket äldre ut nu :)
Här sitter han och äter pommes :)
Min älskade lillkille håller på att bli en stor pojke :)
Noah kunde räkna till 10 på Engelska och Thias har med vuxit på ett tag nu!
Älskade hjärtat- berätta för mig, känn inom dig- i ditt hjärta!
DU VET vad det säger..
Älskar dig!!



Känslorna är överväldiga!

Vad ska jag säga..
Känslorna spirar i hela min kropp..
Solen är framme och tårarna är innanför ögonlocken.
Men jag vet inte om det är av lycka eller ledsamheter.
Jag ska in o träffa min barn idag, jag har fått bud från noah vad han ville att jag skulle ha med mig in :)
Längtar såååå efter mina grabbar!!
Ska sätta in stolarna i bilen med, så vi kan köra en runda om de känner för de!
Gud vad jag älskar mina 3 små grabbar. Hur kan man som mamma känna sådana skuldkänslor??
Jag kan inte hjälpa att jag gick i väggen, de kan man göra för allt möjligt!
De är inte bara av att jobba!!
Längtar efter en viss man med, han är mitt hjärta, och har det föralltid i sin hand!
I don't know but I believe 
That some things are meant to be 
And that you'll make a better me 
Everyday I love you
I never thought that dreams came true 
But you showed me that they do 
You know that I learn somethng new 
Everyday I love you
'Cos I believe that destiny 
Is out of our control (don't you know that I do) 
And you'll never live until you love 
With all your heart and soul.

It's a touch when I feel bad 
It's a smile when I get mad 
All the little things I am 
Everyday I love you 
Everyday I love you boy 
Everyday I love you 
'Cos I believe that destiny 
Is out of our control (don't you know that I do) 
And you'll never live until you love 
With all your heart and soul 
If I asked would you say yes? 
Together we're the very best 
I know that I am truly blessed 
Everyday I love you 
And I'll give you my best 
Everyday I love you

Jag älskar dig varje dag hjärtat!
Känslor kan vi inte styra över, låt dig svepas med...
Älskar dig Mårten Svensson!!!



Känns mycket bättre redan!!

Jag har tagit tag i en sak nu.. Som ja tror kommer att fungera.
Jag ska bara prata med en person o se hur vi ska lösa det om det går att lösa tillsammans.
Håll alla tummarna..
Ska nog ut en runda snart så jag kan få lite ny energi!
Laddat ur fullständigt idag på en specifik sak!



Uttala er ALDRIG!!!

Ni kan aldrig uttala er om hur jag mår, vad jag känner och tänker. Vad jag tycker.
Hur jag fungerar och inte fungerar.
För hade du gått i mina skor och varit där jag är nu hade du aldrig behövt säga något.
De hade räckt att du tittat på mig och förstått.
1 Person förstår.
Ena dagen är jag uppe och jag mår bättre, men sen kan ja falla i ett svart hål med. De är så jag behöver er!
Har kommit fram till en sak nu som jag ska testa... Kan inte berätta vad än, men tror de fungerar! :)
*HOPPAS*
Ha de fint =)



Motion!

Nu har jag varit ute och tagit en motion runda. Men kramp i fötterna :P
Inlines var färdsättet.
Måste ju motionera med om jag ska gå ner, kan ju inte bara äta som jag gör.
Grymt sugen på sparris idag, får väl se om jag kan åka o köpa det.
Visst är det skönt att vara ute, men inte ensam?!
Bläää....
Orken måste jag försöka hålla uppe, men min medicin är i magen o kan ni tänka er.... Ingen Ångestdämpande än. Och klockan är över 12 :p
Rekord! Haha!
Längtar ju efter en person, som jag vet längtar efter mig med... Men nu är det som det är - Kan inget annat än hoppas o drömma!!



Varför sparka på dom som redan ligger?

N - Njuter du av detta???
Det verkar inte bättre.
Vad fan tror du om mig? Ta reda på fakta och kom inte och säg att det är en " säker källa" om det inte är det.
Man ska inte lita för mycket på folk runtomkring.
Om du bara hade lyssnat och försökt förstå mig så hade vi aldrig befunnit oss där vi är nu!
De är otroligt tufft allting för mig!
De går inte över på 1 dag, det är en sjukdom jag har. Varför är jag annars sjukskriven??
De blir man inte för det är roligt!
HATAR att man ska sparka på dom som redan ligger ner!!
Till något helt annat.
Solen skiner utanför fönstret, men klarar jag att gå utanför dörren.
Får ta min medicin så får vi helt enkelt se hur det känns!
Ingen ångest för tillfället. Bara besviken, besviken på 1 specifik person.
Och du vet vem du är.... N !!!

Ställde mig på vågen igen i morse ( veeeet att man inte ska göra de varje dag ) . Haha.. 
Men nu är de baaara 1.6 kg till :)
Kanske innan nästa veckas slut så är jag nere på de :) Skulle kännas sååååååå skönt...



Hatar detta!!!

HATAR DETTA!!

Vill att allt ska försvinna bara.
Vill vakna en dag och allt är som det ska vara.. Inga problem, ingenting.
De är skit jobbigt.
Vet inte vad jag ska skriva för inom mig skriker en röst bara som inte kommer fram.
Var och hämtade pappas bil innan och ska ha den i helgen.. Man vet aldrig vad som händer?
Mår iallafall skit, idag har jag knappt gått upp från sängen. Känns hemskt o känna så!
Folk försöker säga bra saker men de hjälper liksom inte. För det är ändå ingen som förstår.. Jo Mårten förstår mig!
Han är den enda som gör det!
Jag är så in i helvetes uttråkad ikväll.. Och vill inte bara sova för det ska vara så. Visst tar jag medicin så däckar jag, men hur kul är det?
HATAR DETTA.
Hatar att ha panikångest bara över att gå o lägga sig på kvällen, eller vakna på morgonen!



Varför gör du som du gör??

Ja jag förstår absolut ingenting.
Men det är kanske inte meningen heller.
Jag väntar och väntar, men kommer jag vänta förgäves.
Tid för dig o mig är inte samma sak?
Vad är viktigt i livet.
Kärlek eller framgång? Men visst kan man ha båda delar?
Du är rädd, rädd för hur mycket du känner- tror du det blir enklare såhär?
Och NEJ, jag tycker inte du är dum i huvudt och ska undersöka det.
Jag älskar dig för den du är. Precis som du är!
Du är solen på jorden! Du är en fantastik person. Lät bara hjärtat tala, så löser sig allt annat!
VET att du är rädd för att du aldrig har känt och älskat någon som du älskar mig. Men älskling- var inte rädd.
Njuuuuut, njut för hela livet och dela det med mig..
Tillsammans är vi starkare än all kraft på jorden!
Låt mig älska dig och hjälpa dig genom detta!

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har. 
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig. 
Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas. 
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna. 
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är 
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig. 

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har. 
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker. 
Du betyder allt för mig. 
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig.


Det får du aldrig glömma - mitt hjärta är öppet tills du vill ha det! Och ändrar du dig- låt mig veta!
Jag väntar på dig. För jag älskar dig min Prins. Du är " The One" <3
Älskar dig Mårten Svensson



Vet hur det känns!

Du tar åt dig av det som hände...
Det ska du inte göra.
De har jag redan gjort.
Man kan hela tiden tänk på.. tänk om.. tänk om..
Ja Tänk om du var med... Men tänk om jag inte...
Du vet vad jag pratar om älskling.
Vi får stötta varandra genom detta!
Jag älskar dig och gör allt för dig!!!



Svider i hjärtat!

Det svider så djupt i mitt hjärta.
Gråten i halsen.
Jag vill inte höra eller läsa de orden.
För mig ligger det inte tiden.
De ska inte finnas till..
Faaan mitt hjärta SKRIKER inom mig.
Jag vill inte ner i det svarta djupa hålet igen!!
JA ORKAR INTE!!
I Natt låg jag och funderade på att bara sätta ut allt på blocket och sälja allt här hemma o bara flytta ifrån allt o börja om.
Det är för smärtsamt detta!!
Vet ni hur det känns ???
De är som att mitt liv spelar upp sig inne i huset och jag står utanför fönstret och sneglar in och ser vilka fel och beslut jag tar. Vad som händer och inte händer.
Vad jag tänker o känner.
Jag är här men jag är inte här...
Mårten förstår precis vad jag menar!!
Älskar dig mitt hjärta!!!





Det går neråt!

Ställde mig på vågen u på morgonen.
Bara 2 kg kvar till första del målet :)
Går sakta med säkert nerför.
Vaknade idag av en halvbra dag. Den kan bli riktigt bra om allt faller på min lott annars blir den ett helvete!
Sitter o ska försöka få i mig lite frukost nu!



Ska man sluta tänka eller..?

Är de det livet går utpå.
Försöka överleva??
Ska man sluta känna, tycka, tänka, drömma, hoppas, längta.. För vad gör det för nytta?
Finns det någon i mitt liv som bryr sig?
Känner mig som en väldigt väldigt ensam människa just nu.
Försökte ta mig ut i solen, men kunde inte njuta.
Tårarna rinner på insidan av min kropp och den stora klumpen i hjärtat, Trycket- då det känns som någon står och hoppas på bröstkorgen.
Jag får gång på gång öka dosen och tar jag den nu sover jag igen om 30 min ca.
Är det så mitt liv ska vara...
Har tryck från alla håll och kanter, som jag ändå vet att jag kommer misslyckas med!
Känns som jag redan släppt alla tyglarna som bara går att släppa.
Ska jag överleva måste jag fokusera på mig själv och vad jag gör, och strunta i alla andra känns det som.
En person som gör så jag mår så otroligt mycket bättre är Mårten, han är den enda personen som kan få mig 1000% lugn.
Låter säkert sjukt, men han är som medicin för mig!
Och jag vet att jag är det för han med!
Mitt liv är inte så perfekt eller enkelt som jag säger att det är till alla som frågar..
De drar inom mig i alla håll och kanter!
Jag vill kunna LEVA!!
Vet att solen hjälper mig, men idag är ingen bra dag helt enkelt. Vem vet den kanske blir bättre mot slutet. Håller alla mina tummar och tår!!
Nej, nu är det dags för min lilla medicin stund sen får ja se vad jag ska hitta på.
Tur jag har bloggen och kunna ventilera med!!!



Dagen började inte bra!!

Vill inte ha dagar som börjar på detta viset.
Jag står helt maktlös, vet inte vad jag ska tänka eller göra.
Vill kunna hjälpa, verkar som min hjälp inte duger eller vad det är frågan om.
Önskar du läste min blogg så förstår du vad jag känner och tänker!
Tänker på dig natt som dag, utan dig är jag inget.
Mina mediciner har blivit mina bästa kompisar = hatar det!
För det är väl inte så det ska vara..
Varför kan inte jag få leva normalt. Kunna njuta av varje dag i solen, känna mig meningsfull i detta livet.
För just nu är jag i en grop, inte så djup än, men den grävs större och större för varje dag som går!
Kan du rädda mig?

Och Skulle du bry dig om jag inte fanns här längre?
Ja vet inte hur jag ska få livet att rulla vidare, allt man hade/har tas ifrån en och ja orkar bara se på.
När jag väl kommer tillbaka till livet är allt förgäves då har jag redan förlorat allt som någonsin betytt något i mitt liv!
Mitt liv suger just nu!
Ser solen utanför Fönstret, men kan inte förmå mig att gå ut och njuta av den.
Känns meningslöst...
HATAR när det är såhär!
Finns personer i mitt liv som får mitt liv meningsfullt, men när det inte sker så kan jag likabra skita i allt!
Precis så känns det nu!
Vill kunna leva på riktigt, utan att vara med om att personer har massa hjärnspöke hit och dit, När man ändå inte vet att det stämmer.
Jag älskar dig Mårten <3 Mer än du någonsin kan tro!!



JAG VANN!! :) :)

Fick detta trevliga mejl precis :) Så glad man kan bli av så lite :)

 

Grattis!

Du har vunnit Jojo Reskassa 200 kr när ni deltog i memorytävlingen under vårt Timebusters-event i Malmö 25 och 26 mars och i Kristianstad 1 och 2 april.

Svara på detta mail tillsammans med ditt namn och din adress, så att vi kan skicka din vinst.

Hälsningar

 

Carolina

 

 

 




Det går upp och det går ner!

Missförstånd är inga roliga... När man tror saker som inte ens stämmer.
Eller hur älskling ;)
Tillsammans klarar vi allting!
Det vet du om!
Jag står bakom dig i vilket beslut som du än tar!
Du stöttar ju mig genom detta och jag dig.
Det är så man gör när man älskar och bryr sig om varandra!!
Ska nog iväg snart o träffa pojkarna, spendera natten med dom =) Och förmiddagen så länge jag orkar!!
Saknar mina 3 små hjärtan!!
Älskar dig Mårten!!



Dumma Hjärnspöken!

KAN NI ALDRIG FÖRSVINNA????
Sjukt jobbigt när de kommer fram!!
Jag HATAR dom!!!
Försöker trycka undan dom, inte fullt så enkelt. Känner att en Ångest börjar ta sig en början.
Inte bra när man snart ska gå och sova!
Får väl helt enkelt proppa i mig lite medicin!
Så slipper jag känna och tänka! Guds gåva till oss sjuka!
Det värsta är att de som aldrig varit där jag är nu, de uttalar sig om att " Vad kan hända", " Det är väl inte så jobbigt ",
" Äh ryck upp dig! " blablabla...
Jag orkar inte ens höra på allt detta.
Ni kan inte säga ett skit hur jag mår och vad jag tänker och känner.
Det finns bara 1 person som verkligen verkligen förstår mig!
Mårten Svensson <3 JAG ÄLSKAR DIG!!!
Jag behöver inte säga mer än något ord, ibland inte ens det. Han vet precis vad jag pratar om!
Han vet precis hur jag tänker, känner, andas och lever!
Vi står bredvid varandra, för vi älskar varandra!



Ingen älskling idag :(

Nej älsklingen kommer inte hem idag.
Det blev en tur till Stockholm istället för att diskutera med cheferna om ett jobb i Växjö som han vill ha :)
Jag tror ju att han får det och att det bara är formaliteter typ :p
Han fick se när han skulle komma hem, om han kunde ta minibussen hem imorgon eller hur det blir!
Saknar han massor iallafall :(

Så nu får jag planera denna vecka.
Vilka dagar jag ska träffa pojkarna och vad vi ska göra!
Någon som vill hitta på något?

Min jävla diskmaskin fungerar inte. Killen som ja pratade med i Fredags sa att " Ja test kör den nu och den fungerar "...
Tror ni att den gör de?
NEJ!!!!

Malin hade satt igång den igår kväll kl 17.30 typ, och kl 13 idag var den fortfarande inte klar.
Den släpper inte in vatten eller något!
Blir så arg, massa extra jobb för mig nu!
NU ska jag hålla ungdommarna sällskap där ute i solen.
Ha de fint!




Ni måste vakna nu!

Ni måste vakna nu!

Några dagar sen detta med....
När deltagarna inte steg upp vid den första väckningen började BB spela en ny låt.
En helt sjuk låt. Verkar ju vara nåt specialgjort för BB, men jag vet inte.
De spelade låten om och om igen tills alla gått upp..

Texten löd såhär;

Vakna nu, ni kan inte sova hela långa dagen.
Hör ni mig? Vakna nu!
Ni kan inte sova hela långa dagen, ni måste vakna nu!
Ni kan inte ligga där och sova, ni måste vakna nu.
Ni måste, måste, måste, måste, måste, måste, måste, måste, måste bara vakna nu.
Kan ni vara så snälla och lyssna på mig när jag säger
att ni måste vakna nu, inte sen utan nu på en gång.



KLUBBMÄSTARE!!!

YES!!
Detta året tog jag klubbmästerskapet!
Vann med 1130 poäng på 6 serier!
Filippa blev två på 1113
Marie trea på ????
Så nu står det ett pris till på hyllan.
Ska få vandringskäglan med sen när den kommer fram :)
Efter det käkade vi Planka, hade valt oxfilé. GOTT.
Kunde varit lite mer åt mediumhållet, men det var gott ändå!
Sen drog jag o Ina vidare till Thomas o alla som var där. Allön kvalade igår och klarade sig så de var party party.
Gick vidare sen när tiden började närma sig 00.
Hamnade på Grand! Trevligt. Tack alla som var med igår :)
Men de finns många typer som kommer med det ena och det andra förslaget! :p
Man får sålla...
Jag har ju min älskling <3



KM och Middag med tjejerna ikväll!

Kl 15 ska vi börja spela vårt Klubbmästerskap.
Får väl se hur det går detta året. Sen ska vi äta planka efter det!
Vad bjuder kvällen sen på?
Älsklingen jobbar idag och imorgon med, Han kommer hem imorgon kväll- behöver jag säga mer än att jag längtar!

Ska inom bowlinghallen först och hämta upp mina klot idag så jag kan spela :p
Fick ju låna pappas bil i helgen vilket är jätte skönt!
Varit uppe sen 09, då jag vaknade av mig själv. Men då hade älsklingen redan börjat jobba så jag kunde inte ringa och prata med honom :(
Får hålla mig till ikväll...




Läkaren idag!

IDag ska jag till en ny läkare och se vad de säger.
Sen ska jag bort och lämna bilen till min pappa och där efter åker jag till mina grabbar som är hos Nicklas :)
Ska vara med dom tills imorgon! Sen imorgon har vi bokat Bowling :)
Sen kommer systersyster + pojkvän imorgon kväll med! Så ja slipper vara ensam.
Älsklingen åkte till Jobbet nu för 15 min sen, de ska på mässa i falkenberg!
Men han kommer hem på lördag eller söndag! Han visste inte riktigt än!
Jag sitter o kollar lägenheter för fullt, vill bort från detta huset. Vill bort från Allt just nu!
Så jag kan börja om! Ett liv jag vill leva med den jag vill leva med!
Vi hörs!
/ Morgonstjärna



Ligger i sängen o har försökt sova i 1 tim...

Ligger i sängen o har försökt sova i 1 timme. Ganska frustrerande kan jag säga. Har tagit en tablett men händer inte ett Skit. Kan inte trycka i mig en massa för måste vara okej kl 07 imorgon då pappa kommer o hämtar mig. Ska låna hans bil för ett ärende imorgon:) älsklingen ligger redan och sover bredvid mig, sista natten nu på några dagar:( han drar till Falkenberg på mässa imorgon o är tillbaka senast söndag:) Ska ha min syster med pojkvän här under helgen! Och lördag är det ju Klubbmästerskapet och sen äta en god bit mat :) trevligt! Får väl försöka lura hit John blund nu, men tror bestämt att han gått fel eller somnat själv på vägen hit! Kan inget annat är sucka åt Dessa problemen. Är det inte så att man kan sova så sover man för mycket, aldrig verkar det lagom! Nåja- godnatt på er!




Dagen började genast bra!

Dagen började med att Nicklas kom hit coh hämtade gummistövlar till Noah o Thias och ställa de på dagis, Sen skulle han iväg och handla.
Käkat frukost med älsklingen, sen skulle jag kolla mejlen.
Och hade fått ett trevligt mejl :)
Så nu väntar jag mer besked på det! Håll tummarna för oss!
Ska in till Grabbarna sen i eftermiddag när Älsklingen åkt till jobb, sen ska jag stanna där i kväll ett tag :) Myspys!
Egentligen inte så mycket annat att berätta bara att jag mår jätte bra idag :)



Jag måste sluta bli så orolig!

Jag mår det helt enkelt.
Jag mår ju inte bra av det själv.
Minsta lilla och min puls går upp, jag blir orolig i kroppen och hjärtat bankar o knyter sig!
Fick precis ta en tablett, men inte fan vill det släppa ändå!
Vet varför och jag VET att jag inte behöver vara orolig!!
När ska min hjärna fatta detta bara ???
" Lägg av nu Emma, lägg hjärnan o bara leeeev"... :p



- Duktiga jag! -

Har faktiskt suttit ner nu ikväll och ansökt till 2 skolor och sen gick jag in på ams. se
Och hittade 5 st jobb att söka.
Så de känns som jag gjort dagens bestyr nu :)
Får väl se om det är någon som vill ha mig på en intervju.
Har inte bestämt om jag ska satsa på skolan 1 gång till eller hur det blir, men tänkte att det är likabra att ha det ansökt så kan jag inte sitta där sen och säga " Fan- jag skulle sökt ändå ".
Så nu är de gjort!
Jag vet ju inte hur jag mår när Augusti kommer, det går verkligen på rätt håll iallfall!
Och det känns kanon!
TACK min medicin! :)
Satte igång tvättmaskinen med, så får väl snart hänga upp det. Byggs ju på så himla snabbt!
Jag är en väldigt lyckligt lottad tjej har jag kommit fram till. Har en underbar man som jag är förlovad med, har 3 underbara barn, underbara vänner som bryr sig om mig!!
Känns skönt att kunna andas! Andas UTAN tryck! :D
Älskar dig Mårten! <3



Mycket som händer!

Ibland hinner jag inte med i svängarna!
Besked som jag inte trodde man får osv..
Sitter ensam hemma nu, älsklingen är iväg en liten runda!
Sen ikväll blir det träning med klubben och sen bara ta det lugnt!
Vågen går sakta med säkert nerför, vilket känns kanon!
Men hade hoppats på liiite mera- men de gör man väl alltid ;)
Känner magen börjar kurra lite, får nog bli lite lunch i magen!
Ska ni göra något roligt denna veckan?
Älskar dig Mårten <3



Livet går vidare :)

Livet går vidare, och det känns hur underbart som helst :)
Jag kan äntligen andas- jag kan börja leva på nytt!
Min kraft är tillbaka!, men den ska tillbaka ännu mera!
Jag älskar min Mårten över allting på denna jorden och det känns hur underbart som helst!
Han ska jobba från onsdag - söndag på mässa så jag är ensam då, men som tur är har jag systeryster på besök :)
Ska kolla det sista på Bigbrother och sedan ska jag försöka sova!
Imorgon får jag träffa min älskling igen <3 Lääääängtar!!



Lösen på bloggen

NU har jag satt lösen på bloggen så inga obehöriga kan komma i mitt liv!
Det är av personliga själ som det sätts.
Vill kunna skriva vad som helst utan att det ska föras vidare till en tredje part som jag fått veta att det blivit!
Så nu blir det såhär ett tag framöver! :)
På tal om annat.
Kärleken växer och frodas mellan mig o Mårten! <3
Kan inte vara annat än lycklig!
Älskar dig hjärtat mitt!



- Dagens skratt -

* Lilla stina och farmor satt på tåget när det började sakta in för stationen. I en hage gick en hingst och verkade lite upphetsad.
- Ser du vad som hänger ned under magen på den? Undrade stina.
- Det är väl inget att bru sig om, sa farmor lite generat.
- Joo, sa Stina, ser du inte?
- Äsch, det är bara en bagatell.
- En bagatell?? En Kuk på en halv meter....


* Femåriga Fabian funderar över livets gåtor och frågar sin mamma hur han egentligen kom till.
- Jo, sa mamma pedagogiskt, när pappas spermier befruktar ett ägg i min mage så blir det ett barn.
- Men hur får du in spermierna i magen ? Sväljer du dom?
- Nej, inte när jag ska ha barn. Men när jag vill ha en klänning eller handväska händer det att jag gör det!...



..... - Ingen rubrik - .....

Drömmar som går i kras- hoppet som försvinner :(
Varför?
Så sjukt jobbigt!
Ska man komma upp från denna gropen som man nyss trillade i!
Känns inte alls bra att dra detta själv.
Bryr du dig? Eller är det en lättnad?.
De får jag vänta att få svar på!
Behöver prata- prata med just dig!
Hör du inte när jag ropar- ropar ditt namn!
Ditt underbara leende, dina mjuka händer, ditt härliga skratt.
Din humor, din omtänksamhet, hela DU! Saknar hela dig!!
Försöker se allt med öppna ögon, men så lätt att stänga igen allting!
Stänga för det jobbiga, det man inte vill känna eller se!
Finns du vid min sida genom detta?
Hoppas, drömmer, längtar!
Jag älskar dig!



Mot stan!

Nu ska vi bege oss mot stan, ska till banken o sen ska jag handla hem lite mat.
Ja iallfal pålägg. Jätte tomt i kylen, men de gör ändå inget. Klarar ju knappt att äta :(
Märks på kläderna, framför allt byxorna!
Sen får jag se vad som händer. Väntar på ett samtal som jag hoppas kommer snart, då jag så gärna vill o hoppas och längtar!!
Lyssna på ditt hjärta och vad din kropp säger.
Den talar till mig precis som mitt gör till dig!
Du är den enda, " The One".
Se detta! Jag ber dig!

Älskar dig oavsett hur du är, vad du gör, vilka problem du har!
Jag är här för att älska dig av hela mtt hjärta, och hjälpa dig genom livet!
Vi är som pusselbitar tillsammans!
Förenade!

Jag älskar dig! <3



Varför gör du som du gör??

När du vet hur det känns inom oss...
När du vet vad du vill.. Varför vara självdestruktiv?
Älskar du att leka? Leka med känslor- och med dina egna!
Vad är det för hjärnspöken som du har som inte kan försvinna!
Du vet likabra som jag att det vi vill kommer uppfyllas på ett eller annat sätt- ser du inte det?
Jag är nere på avgrunden igen- ska jag hoppa?
Skulle du bry dig?
Känner mig ensam och övergiven.
Skulle du bry dig om jag inte fanns?
Hjärtat skriker efter längtan, en längtan efter oss, det som var vi!
Allt vi kämpat för, varför ge upp nu?
Jag kämpar- om du kämpar?
Men skulle du bry dig om jag inte fanns?
Tårarna rinner nerför mina kinder, jag vet inte ut eller in längre!
Hjärtat rivs ur kroppen och min kropp sjunker till botten!
Men skulle du bry dig om jag inte fanns??



Hemma från Kyrkan!

Nu är jag hemma från kyrkan.
Noah ville inte alls vara med och sjunga som de skulle.
Och han ville inte ens gå fram och hämta sin bibel!
Men så kan det vara. Han fick den iallafall med sig hem!
Efter var det fika i vapenhuset vilket uppskattades av pojkarna.
Kakor och saft det är livet :)
Noah informerade varje som stod där att han inte kunde äta mjöl.
De är så skönt nu när han är medveten om det, frågar vad han kan äta och inte äta. Vilket som är hans mm.
Men de blir säkert en trotts sen när han blir äldre för att " testa" sig fram, då lär han ju märka vad som händer med han!
Har hängt upp min tvätt som var i maskinen, bytt i sängarna idag så de blev lite lakan mm, likabra att ta det direkt annars byggs det bara på och blir hur mycket som helst!
Syster skulle komma om 1 timme hit sen blir det film och middag. :)
Kom på att jag har inte ätit något än idag *hoppsan*
Funderar på om man ska plocka fram utemöblerna, eller om man ska ta det imorgon!
Inget kul o sitta där ute själv ju :p
Tänker på dig- du vet vem du är. Jag älskar ju dig! ;) <3





Alwin 16 månader idag!

Idag blir lilla (stora) Alwin 16 månader.
Satt härromdagen och tänkte att Shit!! Noah var bara 14 månader när Thias kom till livet.
Nu förstår man hur liten han var och hur tätt man har dom :)
Men lilla Alwin är våran solstråle :)
En underbar liten kille!
Säger en massa ord nu, fått massa tänder, går och nästan springer nu med :)
Sådan här liten godning har vi hemma hos oss :)
Livet kan inte vara mer underbart med 3 pojkar :) <3
Mamma älskar er alla 3! :=)



Soooool + Städning!

Soooool- det är underbart :D
Man blir så mycket piggare och gladare av den :)
Fick ett ryck och började städa huset.
Snart klar med nedrevåningen.
Bara lite disk till som jag får fixa- så fruktansvärt tråkigt och behöva ställa sig med det förhand nu ett tag tills min nya maskin kommer.
Jag som inte tål att mina händer är för myket i vatten osv, får utslag.
Blir att jag får smörja in dom!
Ska till kyrkan sen kl 13.30. Noah skulle få en bibel för han fyller 5 år.
Sen var de fika efteråt :)
Känns skönt o ha ett rent hem nu snart! :)
Sen kommer systeryster efter hon kommit från Helsingborg! ;) Vi ska kolla film ikväll och käka middag!
Har ni någon musik som får er att må jätte bra, känner att hur dåligt ni än mår så blir ni gladare av den?
Vilken??- Vill ha mer på min spotify listan nämligen :)






UNDERBAR dag!!! Cirkus med grabbarna grus!

En helt underbar dag med mina grabbar har det varit idag.
Åkte till stan redan kl 10 och handlade det vi skulle ha med oss till cirkusen ( popcorn och läsk ). Sen upp till killarna där vi grillade lite korv till lunch.
Sen tog jag Noah o Thias med mig på bussen mot arenan och idrottsplatsen :)
De var väldigt förväntansfulla killar jag hade med mig. Frågade hela tiden " börjar det nu mamma, börjar det nu "..
Och de satt klistrade när de hade föreställningen.
I Pausen fick de rida på Kameler ( Dagens höjdpunkt kanske :p )
Sen var de hur duktiga på väg tillbaka :)
Hade det underbart!
Sen somnade Alwin o Thias snabbt vid 19 tiden. Medans jag o Noah satt i soffan o mös framför 2 filmer innan jag åkte hem med bussen 21.16 från stan :)
Ska väl snart sova med tror jag!
Som sagt en underbar dag!!!









Sen 2 filmer med- en på när pojkarna rider kamelerna :)



Inget trevligt uppvaknande!!

Usch säger jag.
Hatar att vakna upp med ångest.
Det trycket som det blir inom en...
Detta kom efter en hemsk dröm om en speciell sak för mig! Väldigt speciell!
Men nu känns det bättre för jag har fått nerverna nerlugnande.
Tittar ut genom fönstrena och ser en underbar sol som skiner!
Idag blir det Cirkus i stan på idrottsplatsen med de stora pojkarna. Lilla A ska stanna hemma med pappa! De får ta en runda med vagnen ! :)
Precis försökt få i mig lite frukost, då magen är i uppror går inte detta allt för bra. Tar stopp efter bara några bett på macka! Men de syns ju även på vågen att ja inte får ner det jag brukar äta!
Ska med bussen nu kl 10 mot stan o handla lite saker vi ska ha med oss, sen upp till grabbarna och sen vid kl 13 ska vi bort till idrottsplatsen! :) Detta blir nog en kanon dag!
Ikväll får jag nog städa lite här hemma, måste diska förhand nu eftersom min diskmaskin lagt av, får väl en ny av hyresvärden nästa vecka ( Hoppas jag!! )
Får damsuga och torka golven så det blir gjort!
Och barnens rum ser ut som bombnedslag så väl slå mig ner där och plocka lego, matleksaker mm.
Vad ska ni göra idag ?

Älskar dig mitt <3



Badhuset med grabbarna idag!

Idag var jag skiiiiit seg i morse..
Och är det fortfarande
Nåja, åkte tiull badhuset med grabbarna idag. Fast vi stannade bara i 2 timmar. Sen var jag o Alwin helt slut. Han somnade sen i vagnen påväg tillbaka :)
Så gulligt.
Sitter o gäspar framför datorn just nu. Funderar på om jag ska sätta igång en film vid tv istället.
Får väl ta något o käka med idag!
Börjar må lite illa nu så likabra att hejda det direkt!
Någon som vill med mig o grabbarna imorgon på cirkus? har 1 biljett över!
Bara hojta isåfall. Det är Kl 14.00.
Tänker, känner, saknar, hoppas, längtar.... Allt samtidigt.
Jag älskar dig, det vet du om! <3
Tillägg:
Fick en fråga om Nicklas har de på heltid nu.. Ja just nu för tillfället har han det. Men det ska utökas så jag ska ha de till sist 50/50 igen.
Men vi får gå sakta fram så jag inte går i väggen igen!
Och nej, vi hittar inte tillbaka till varandra igen.
Vi är vänner- inget mer!



Fredag = Helg

Vad händer för er i helgen?
Idag ska jag med grabbarna till badhuset. De har tjatat länge nu så de är dags :)
Så får hoppas att deras badkläder massar än. Då jag inte hittar ett av shortsen som de brukar bada i.
Sen ikväll händer ingenting, tråkigt nog. Någon som vill göra mig sällskap eller ha sällskap?
Imorgon är det dags för cirkus :) Barnen längtar :D
Och söndag händer lite allt möjligt! :p
Tror det blir en bra helg, segt o vara själv. Men ska spendera en hel del tid med grabbarna!
Sovit till o från hela natten, tänkt en massa på allt.
Men jag vet vad jag vill och det vet jag att du med vet!
Får väl ta o plocka ihop handduk och allt med så de e klart tills jag ska gå till bussen om 25-30 min.
Ha en bra dag alla! :)



Everyday i love you!


I don't know but I believe 
That some things are meant to be 
And that you'll make a better me 
Everyday I love you 
I never thought that dreams came true 
But you showed me that they do 
You know that I learn somethng new 
Everyday I love you 
'Cos I believe that destiny 
Is out of our control (don't you know that I do) 
And you'll never live until you love 
With all your heart and soul. 
It's a touch when I feel bad 
It's a smile when I get mad 
All the little things I am 
Everyday I love you 
Everyday I love you boy 
Everyday I love you 
'Cos I believe that destiny 
Is out of our control (don't you know that I do) 
And you'll never live until you love 
With all your heart and soul 
If I asked would you say yes? 
Together we're the very best 
I know that I am truly blessed 
Everyday I love you 
And I'll give you my best 
Everyday I love you



Se mig- Bara för den jag är!

Se mig, bara för den jag är
Du kan ge mig mer än jag nånsin funnit här

Jag försöker sakta nå dig
Om du vågar så finns jag för dig
Ingen annan kunde få mig
Ingen låga brann som för dig

Det finns alltid nån
Som väntar på nån och ser
Aldrig någon annan
Å älskar du mig
Så väntar jag här på dig

Se mig, bara för den jag är
Du kan ge mig mer än jag nånsin funnit här
Se mig, bara för den jag är
Om jag ber dig kommer du att stanna här

Det finns vägar ingen vågar
Det finns stunder som alltid blir kvar
Å jag önskar att du når mig
Med din värme allt som du har

Det finns alltid nån
Som väntar på nån och ser
Aldrig någon annan
Å älskar du mig
Så väntar jag här på dig

Se mig bara för den jag är…

Se mig bara för den jag är
Du kan ge mig mer än jag nånsin funnit här
Se mig bara för den jag är
Om jag ber dig kommer du att stanna här

Se mig



Mår så mycket bättre!!!

Att sådana saker bara kan få en att må så toppen, det är underbart.
Sitter o är super glad och lycklig här hemma!
Denna dagen har verkligen vänt uppochner på mig. Och mer kommer nog :)
De känns helknäppt o skriva att jag är LYCKLIG!!
Men jag är riktigt riktigt glad i kroppen och snälla låt det vara såhär!!
Kan leva på denna dagen länge nu :)...
Känner och känner.
Känner värme, känner vibbar.
Känner kärlek, hopp, längtan!
Glädje, rusningar som går genom kroppen.
Låt det stanna här!
Ta inte det ifrån mig!
Jag älskar dig!





Jag måste.... Jag måste...

Jag mår få skrika ut lite lycka o glädje :)
Inte så lite heller!
Den är väldigt stor just när jag skriver detta!
VÄLDIGT mycket har hänt idag.
Precis hemkommen från och ha varit med grabbarna i 6.5 timmar- de ni, det är rekord sen jag gick i väggen nu för 2 veckor sedan :) :)
Men har även annat att vara glad för! :)
Vill bara skrika.. Iiiiiiihhhhhhh! :) :)






Skulle du bry dig?

Svårt och andas.
Svårt och tänka klart.
Varför?
Ett tryck som inte försvinner.
Tankar som bara snurrar runt och runt!
Vill inte trilla, trilla ner i det svarta hålet.
Försöker klamra mig fast vid livet!
Kämpar vidare, men det är tufft, riktigt tufft!
Det är svårt och andas, vill bara sjunka genom jorden!
Snälla- finns det någon hjälp?
Skulle du bry dig? Om jag inte fanns, skulle du bry dig?
Tårarna brinner innanför ögonlocken, är de slut?
Försöker vara stark, men vad gör det för nytta!?
Skulle du bry dig?
Jag känner så otroligt mycket i min kropp för dig just nu.
Utan dig är jag bara ett stort svart hål!
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor!
Men skulle du bry dig?
Jag älskar dig! <3





Ingen bra dag idag!

Usch vaknar upp o mår skit.
INGET roligt!
Kan knappt få i mig frukost. Kämpar som bara den just nu för lite energi behöver jag med den!
Sitter o läser på bloggar- det är tufft och läsa allt som varit.
När man vet att det fortfarande stämmer.
Men att någon försöker trycka undan detta för att slippa känna!
Känner mig maktlös!
Tiden har sin gång - jag vet det! Men när man gör idiotiska beslut så blir jag så frustrerad!
Och speciellt om man inte kan reda ut det, när den ena inte vill prata!
Ska iväg o träffa killarna sen o ha ett möte.
Sen ikväll kommer systeryster hit.
Mår verkligen bläää idag!!
Kör runt i min mage, är ledsen samtidigt som jag är arg, förtvivlad!
Men någonstans inom mig är jag nog glad ändå.. men den sidan hittar inte fram så bra idag! :(
Vilket inte är så himla konstigt!
Kärleken finns där om du bara vågar känna efter - glöm aldrig att jag väntar på dig! <3



So i´m gonna give all my secrets away!


I need another story
Something to get off my chest
My life gets kind of boring
Need something that i can confess

Till all my sleeves are stained red
From all the truth that I've said
Come by it honestly I swear
Thought you saw me wink, no, I've been on the brink, so

[CHORUS]
Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away


My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

And everyday I see the news
All the problems we could solve
And when a situation rises
Just write it into an album
Singing straight to cold?
I don't really like my flow, no, so

[CHORUS]

Got no reason
Got no shame
Got no family
I can blame
Just don't let me disappear
I'ma tell you everything

[CHORUS x2]

All my secrets away (x2)



Utan dina andetag! <3

Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Vad vore jag
Utan dina andetag

Jag älskar dig väldigt mycket!!




Jag vet och jag ber!

Jag vet och jag ber dig att tro på mitt ord.
Allt jag vill är att vara där du är..
Allt jag vet är att det kommer en tid, en plats för oss två.
Det enda jag vill är att få vara där du är!



Så mycket mer..

Så mycket mer än vad folk tror och vet har vi tillsammans.
Det kan vi inte sticka under mattan med...
Varför vara självdestruktiv?
Jag förstår inte!
Jag hade aldrig kunnat vara det! Och det vet ja att du inte heller kan innerst inne!
Tänk efter en extra gång och se vad som finns här.. precis här...
Tjejen som sitter bakom tangentbordet älskar dig fortfarande lika mycket...
Så mycket mer.. Där under ytan... Inom en...
Tankar snurrar och snurrar...

Tänk om.... Ja , de är väl där det får stanna... tänk om..
De tar hårt, riktigt hårt...
För där under ytan finns så mycket mer... Där inom en ... Djupt i själen..
Och det är inte bara jag som har det, det är inte bara mitt.. Något jag vill dela.. Dela med dig!
Känslorna vandrar i hela min kropp, både förtvivlan, kärlek, hopp, längtan, mm.
Det är såååå såååå mycket!!
Ibland vet man inte hur man ska hantera allting. Allting bara bubblar inom en!
Kör runt i magen av massa olika anledningar..

Med dig lever jag i livet.

Utan dig är det mörkt.

Förtvivlan blandas med hopp och längtan.

Längtan efter dig, efter oss, efter det som är vi!

Kärleken växer med oss, inom oss.

Ser du inte den? Jag gör det!

Kom- titta närmre, precis... Där inom dig!

Den finns om du bara vågar tro..

Tro på vad hjärtat säger, för jag vet vad mitt säger!

Jag älskar dig! 3 Enkla med så otroligt viktiga ord!

De är just för dig älskling! Precis dom orden!

Jag lever med dig, utan dig är det mörkt!




Mitt i Veckan!

Onsdag o snart är det helg igen.
Dessa veckorna går så snabbt.
Har sovit skit kasst i natt, legat och vridit och vänt mig.
Funderat och tänkt...
Svårt o komma till ro!
Men jag vet varför, det är mycket just nu som händer!
Mer än vanligt med andra ord!
Men det går på rätt håll, jag mår bättre och bättre. Fast det går sakta framåt.
Någongång ska jag nog kunna vara den jag vill vara :p
Men vad är normalt?
Hade den diskussionen med Mårten en dag, vad som är normalt och inte..
Finns det något som heter det?
Visst finns det saker som gör att man " känner " sig kanske lite mer normal.
Men är det verkligen så?



Puzzle of my heart!

" Every time we meet
The picture is complete
Every time we touch
The feeling is too much
She's all I ever need
To fall in love again
I knew it from the very start
She's the puzzle of my heart"






Livet kan ta en vändning!

När man minst anar det....
Men är det så för mig?
Det vet jag inte.
Jag vet bara vad jag tänker o känner inom mig.
Men är det allt? NEJ det är det inte!
Sitter o tittar på BB nu och de är så tyst och tomt i huset!
Musiken spelar för fullt genom högtalarna = underbart!
Vad skulle man gjort utan denna underbara musiken?
Vissa sånger man aldrig lyssnat på innan kommer in i ens liv och får en stor betydelse!
Har ni någonsin varit med om det ?
Sen finns det vissa låtar som man verkligen inte klarar av att lyssna på för att den tillför en för mycket smärta!
Men de kommer väl en tid då man även kan lyssna på det!
För de betyder otroligt mycket de sångerna!
Du finns i mina tankar dag som natt! <3



En bra dag idag!

Varit en bra dag idag. Känns jätte bra.
Den började jätte bra. Och sen har den flytit på.
Träffade killarna innan- hämtade de på dagis och sen åkte vi till stan :)
Där blev det mellis o sen lek :)
Sen när stressen började gå upp så tog Nicklas dom igen:) Tack!
Vi får ta det sakta men säkert så jag inte smäller i väggen ju!
Var o tränade lite med ikväll, Skit profil :p Och sen la Knäet av efter 2 serier. Lagom roligt!
Men de var inga bra Serier heller för den delen! haha!
Hoppas man bättrar på sig innan klubbmästerskapet. Vi ska spela det i den andra hallen i Kristianstad så det ska bli spännande!
Förra året kom jag ju 3:a :)
En tanke jag har... Varför vara självdestruktiv ?
Och då menar jag i den bemärkelsen att inte lyssna på sitt hjärta...
Är det inte så att man ska följa sitt hjärta ?
Varför kämpa emot? Varför inte bara släppa efter och följa med på den underbara vågen ?
Bollen är i rullning.....



Tankar, Liseberg, skor!

Känslor, känslor, känslor!
Tankar på det ena och det andra...
Jag är 100% säker, men det räcker tydligen inte!
Tänker, hoppas, längtar....
Om livet ändå vore annorlunda!
Men de blir det säkert när tiden är inne!
Men jag vill att det ska vara nu :p
Så är de väl- Man vill ha allt nu!
Diskuterade Liseberg med min syster igår med. De öppnar nu sista veckan i April. Och hade sänkt priserna :) :) :)
Så de blir säkert 1- 3 turer i sommar om det finns pengar till det :)
Har Lovat killarna att vi ska bege oss dit och ha det roligt :)
Sen ville syrran o hennes kille med upp så de blir säkert en sådan runda med :)
ÄLSKAR att åka Karuseller! :D
Idag ska jag hämta killarna på dagis och sen ska vi bege oss till stan :) Så jag får spendera en del timmar med dom idag :)
Det går sakta men säkert på rätt håll igen! :) Men vi får ta det lugnt framåt så jag inte faller tillbaka i " väggen " igen!
Igår när jag träffade Thias så hade han redan förstört sina nya skor *suck*
Gillar verkligen inte alls att han åker på Bobby bilarna på dagis för de sliter där framme vid tårna.
Kommer nog gå ett antal par skor till han i sommar!
Lättare sen när de använder Foppa tofflorna och Sandalerna ...
Får se vad dagen bjuder på mer idag! :)
Några förslag?





Nothing about me has changed!

" That made you smile (me)
That made you laugh (me)
Me that made you happier than you have ever been, oh me
That was your world (me)
Your perfect girl
Nothing about me has changed
That's why I'm here wondering "
Jag älskar dig <3
Du vet vem du är ;)



Tankar som kommer och går hela tiden.

Vad ska man tänka?
Ska jag ge efter eller ska jag fortsätta kämpa med detta...
Känslorna får styra mig, tror det blir det enklaste!
Funderar på om man ska ut och gå en runda i det fina kvälls vädret. Man vet ju aldrig när det kommer igen!
Malin har åkt till mamma o pappa igen och ska sova där lite så får se när hon dyker upp igen!
Tråååk o vara ensam bara! Men det får gå!
Kikar inne på Swebowl´s hemsida på snitt osv. Känns skönt att jag bättrat upp mitt igen :)
Har gått om Mårten i snitt iallfall :) Haha.
Ligger 2:a i klubben just nu :)
Men får väl träna så de bättras på ännu mer till nästa säsong!



Är våren här ??

Sol sol sol..
Kan man annat än njuta av denna solen?
Tror inte det.
Idag har jag varit hos Min kurator där vi fick lite mer uträtt och jag har fått lite hemuppgifter tills jag ska dit nästa gång.
Sen blev det en Dejt med Natasja på stan!
Skönt o tragga av sig!
Nicklas o Pojkarna mötte upp i stan för att köpa mössor till grabbarna. Så de blev inom HM så de fick välja vilka de skulle ha! :)
Sen begav jag mig hemåt. Och nu sitter jag o funderar på vad jag ska göra!
Vill en sak... Men tror inte de blir idag heller :(
Undrar om våren är här nu! Vad tror ni?



2 timmar med mina grabbar!

2 timmar i Tivoliparken blev dagens höjdpunkt, sen tog min ork slut :(
Känner mig som värsta sämsta mamman :(
Men så är det när man gått in i väggen flera gånger!
vi matade ankorna, de gungade och lekte!
Sen begav jag mig till min bror för att hämta upp några saker.
Herr Å har varit på besök men som tur är kunde jag avstyra han ganska bra!
Men måste verkligen verkligen försöka att inte tänka för mycket!!
Inte så himla enkelt.
Vi ska nog snart sätta oss o kolla film!
Sanctum, den jag berättade om igår!
Har eran helg varit bra ?



Träffa pojkarna idag!

Ska snart iväg och träffa min älskade pojkar :)
Längtar efter dom. Ska försöka hitta styrkan i dom idag för idag är det ingen bra dag för mig :(
Sen får ja nog åka hem till brorsan en runda i eftermiddag...
Försöka tänka på allt annat istället.
Mår illa för de kör runt så mycket i magen idag!
Massa känslor och tankar!
Men de släpper nog förhoppningsvis annars blir det riktigt jobbigt!
Får se vad som dagen mer bjuder på!
Några förslag?



Helt vanlig lördags kväll!

Så sitter jag här fortfarande, har inte kommit mycket längre.
Brorsan ville ha med mig på fest i Vittskövle. Men jag tror jag hoppar det.
Ska ju ändå inte dricka så kan likaväl sitta hemma då med syrran o hennes kille.
Har fixat filmen Sanctum ikväll, har redan sett den på Bio. Men tänkte den kunde vara kul o ha hemma o syrran ville ju se den :)
Den är riktigt bra den filmen :)
Vill egentligen hitta på något, men de verkar som allt folk har dött ikväll o vi kommer inte på vart vi ska åka om vi ska åka någonstans!
Alla sitter inne o glor ikväll verkar det som :( Tråkigt nog!
Men de kommer fler helger!  Får väl planera något bättre :)
Tänker en massa på mina underbara pojkar ikväll. Längtar efter dom. Men ska in o träffa de en stund imorgon.
Funderar vad jag mer ska göra för mig själv...
Några förslag?



Söder Mix!

Vi slutade på 4.e plats. Jag o Ljung på en siffra på 1062 poäng. Så det är helt okej :)
Fick värdecheckar till att kunna utnyttja i hallen till spel :)
Sen efter det åkte vi till ÖoB, Skulle ha nytt tvättmedel o sjöljmedel. Fick tag på det rätta som luktar sååå gott. De andra jag luktade på luktade bara herrparfym. Och de kan ju inte alla kläder lukta!
Maten står på spisen nu. Ris med kyckling.
Och musiken sprutar ut från Spotify! :)
Vill uuuuuut ikväll o göra något..
Vem hänger på??
Får snacka med syrran med om de kommit på något och göra! Så kan vi ju annars göra något tillsammans :)
Nej nu får jag ta hand om middagen så de inte blir kolbitar!



Lördag!!

Idag är det dags för tävling i hallen.
Söder Mixen.
Jag ska spela med Ljung kl 13 så hoppas det går bra. Innan dess så ska jag o systeryster + pojkvän åka till secondhand affären i stan o sen beger vi oss mot hallen. Ska ta med mitt parpris med som någon får plocka :)
Efter det så har vi inga som helst planer. Får se vad vi hittar på helt enkelt!
Sen får vi se hur dte blir ikväll om de blir ut o dansa eller vad som erbjuds!
Brorsan frågade om jag ville med på fest med ikväll, men som sagt vi får se!
Ska väl ta o packa ihop träningskläderna som jag ska ha på mig. Dock så ligger min söder tröja i tvätten så de får bli ett vanligt linne idag!
Vad ska ni göra idag ?
Tittar ut genom fönstret- skiiiit tråkigt väder. Hade de inte lovat Vår idag ?
Har smhi provisionlön så är den jäääävligt liten just nu :p
Ha de gott!



Fredag- Vad händer ?

1 April är det med.. Man kommer skert bli grundlurad på något sätt! Haha.
Men men de bjuder jag på då!
Ljung ringde innan och sa att hon kunde spela med mig på lördag på mixen i hallen.
Sen frågade hon om jag ville ha kläder till killarna = Ja tack! De kan aldrig bli för lite för de slits ju! :)
Idag ska jag in en runda till stan o handla lite, sen åka hem. Sen kommer Malin o Markus med hit. De ska sova här i helgen!
Så får man lite sällskap!
Vill till O´Learys ikväll med och Kolla på 77´. Får väl se om det blir så eller om jag missar det! Vill ju inte gå dit själv :p
Känner för o ut o Dansa med!.. Svänga de lurviga och bara njuta av livet. För de kan jag göra när jag gör det!
Men kan ju säga så mycket att de känns som det går på rätt håll äntligen!
Medicinen hjälper mig massor genom detta!
Har varit negativ till medicinera, men nu förstår jag att det fungerar! Jag som haft sådana problem med att ta tabletter innan har inga bekymmer med det nu! :) Fattar ni hur skönt det är :) :) :)
Har ni några planer för eran helg?