- Skum känsla i magen ikväll.

De är inte så det är jobbigt utan de är mer ovant. En skämsel känsla, en panik känsla men de är inte så farligt som det låter.

Nåja får försöka tänka på något annat så kanske de blir bättre :)
Idag var jag o Alwin på rytmiken och sen på Mapa gruppen. De blev bara jag o natasja på MaPa . Haha.
Liten nätt skara!
Sen snabbt in till stan o möta syrran som fick gå med mina biblioteks saker för ja behövde hem snabbt med bussen för o möta upp nicklas som var så otroligt snäll och hämtade pojkarna på dagis så jag skulle hinna vara lite på MaPa iallfall eftersom de var sista gången!
Sen åkte han hem och jag röjde upp här lite och fixade kvällsmat till barnen.

Gick upp på vinden och hämtade deras julkalendrar- måste ju vara förbredd tills imorgon.
Kan inte förstå att hösten gick så snabbt!
Redan december månad och snön ligger så vitt på tak och mark.

Jobbiga känslor innuti mig som far runt, som inte borde göra de. eftersom ja mår hyffsat bra för övrigt!
Men så är det nog att man får dippar hit och dit. Men de är sjukt jobbigt.

Imorgon består dagen att jag o Alwin ska till stan o lämna prover på Csk. Sen funderar jag på och lämna blod med. Eller så tar jag det på torsdag eller fredag. Vi får se.
Sen ska jag plocka ihop kläder och lite annat som pojkarna ska hemma hos Nicklas.För de åker dit imorgon eftermiddag är det tänkt.
Thias ska till Vårdcentralen med och lägga om sin arm. Så får se hur jag löser allt med barn :p
Eller om nicklas kan möta upp mig där!
De löser sig alltid på något sätt....




- Officiellt utflyttad!



Idag befann vi oss på Ikea typ hela eftermiddagen.
Skulle handla allt till nicklas lägenhet för att barnen skulle kunna vara hos han med.
De ska åka dit på Onsdag är det tänkt liksom :)

De blev alltifrån Sängramar, kökssaker, Madrasser, lampor mm mm
Massa massa saker.
Men nu är nog hans lägenhet komplett :)

Vi var först och körde dit soffa och tv och tv bordet.
tungt och bära allt i 3 trappor.
Dock så slapp jag nu ikväll med alla tradera sakerna :p
De fick han hjälp med på annat håll

Noah fick ett gråtanfall innan Nicklas åkte med de sista sakerna.
Han bara satt och grät, och kastade sig i famnen på mig och visste inte riktigt var han skulle ta vägen  :(
Men sen när jag pratat lungt med han att man får vara ledsen och att det är jobbigt för alla så förstod han att han skulle få tväffa pappa om 2 nätter igen.
Dvs Onsdag eftermiddag ca.

Sen var de nervarvning för mig o barnen, Thias kom inte till ro ikväll :(
Men allt de gör nu har sina förklaringar så de är bara att förstå dom och prata med dom så ska vi nog kunna ta oss igenom detta tillsammans.

Imorgon är det dags för sista gången på babyrytmiken. Så den startar kl 09. Synd för Alwin gillar de faktiskt. Men de skulle ha en öppen grupp nästa år så då får vi väl gå dit istället!
Sen ska vi bege oss till stan för att träffa Natasja och Jonalie.
MaPa gruppen startar kl 13.
Ssista gången för det med. Egentligen får man bara vara där tills de 6 månader, men eftersom vi var så få fick vi stanna tills Alwin blev 1 år.
Och förra gången fick jag veta att jag o Alwin fick fortsätta :) DOCK så har de tiden mellan 15.16.30 Så jag kommer antagligen inte kunna gå ändå om inte dagis kan gå med på att ändra deras tider 2 dagar i månaden!

Sen får vi se vad som händer efter pojkarna kommit hem, vet att de vill säkert åka pulka, men de kan vi nog göra på skolgården. ( 2 min bort ) :p
Sen har vi en hela övervåning som vi ska plocka iordning och de ska välja vad de ska ha för leksaker med till pappa och som ska stanna där. Inte det enklaste men de måste ju göras!

Blev en lång blogg idag.. Härligt! Hoppas ni orkat läsa!

- Känslomässigt för att Nicklas flyttat nu- Ja de känns faktiskt helt ok för tillfället. Vem vet, de kanske komma som en smäll i magen sen när barnen inte är här hemma hos mig, men just nu känner jag mig stark och framåt!

// Morgonstjärna!



Trivs i min nya mössa!!

Köpte en ny mössa för denna vintern och ja känner mig faktiskt fin i den. Tro de eller ej. Ni får tycka vad ni vill.



Nu blir de strax Lyxfällan och sen sista delen av filmen jag började kolla på igår.



Dagens ämne?

Satt och slank in på en blogg där hon hade olika " ämne " för olika dagar.
Kan vara intressant... Men de blir svårt att komma fram till 31 olika ämne.
Någon ni skulle vilja att jag skrev om?

Tänkte börja den 1-31 December!






- Besök hos läkaren!

Ja de gick väl inte riktigt som jag ville.
Skulle till en Läkare , men de var en helt annan läkare som jag fick komma in till. Undrade först när jag kom in om jag kommit fel.
Han förstod inte ens vad jag gjorde där.... :S

Men iallfall så blev jag inte mer sjukskriven nu. Iallfall inte på 2 veckor. Han ville se först hur jag klarade allt nu. Sen ska jag tillbaka runt lucia och vi ska en utvärdering!
Då kanske jag vet lite mer hur det blir med dagis osv till lilla Alwin!

Nu har jag packat en tradera auktion iallfall- som jag skickade med Nicklas nu när han skulle till stan.
Han är väl hemma runt 14.30 igen.
Sen är de planerat att vi ska till pulka backen med pojkarna :)
Tar med Snowracen, pulkan och Alwin i babypulkan!
De blir nog jätte skoj!

Älskar ju snön! Kan inte påstå något annat!

Vad tycker ni om snön?



- Lika uttråkad ikväll..

Ja de är samma visa varje kväll nu.
Lika uttråkad.
Känns som ja inte har ett skit och göra. Eller det har jag säkert men jag ser inte det som det är nu!
Vet inte alls vad jag ska göra. Känner inte direkt för att gå o lägga mig såhär bara rakt upp och ner heller för jag är inte ens trött.

Några förslag på vad man kan göra när man är såhär uttråkad??

Imorgon blir de läkaren kl 11 Så jag får ta bussen vid 10.18 eller något. Sen hem direkt och lämna busskort till Nicklas för sen ska han på möte i stan :p





- Årets första snö.

Och de har snöar heeela dagen.
Kan man annat än njuta?
Inte mega mycket har kommit men det är underbart det som kommit :)
Dock har ja själv inte varit ute och gått i det idag.
Men imorgon ( om det ligger kvar ) Är det tänkt att Alwin ska få känna den första snön som han är medveten om.
han bara skrattade imorse när han tittade ut och Noah o Thias skulel till dagis!
Sötnöten ;)

Annars har dagen bestått av som sagt kontraktskrivning för Nicklas.
Sen körde vi pannkakor till mellis.
Efter det så har vi packat ner lite av nicklas saker, hela köket ( det han ska ha med sig ) är i princip klart!
Så vi ska börja med vardagsrummet och sen är de alla kläder där uppe, några möbler mm.
De blir nog bra detta.... hoppas jag!

Imorgon blir det läkaren, får se vad han har att säga..
Och hur det blir med min sjukskrivning nu när jag är ensamstående och allt!

Just nu i mina tankar mår jag ganska bra, inte haft mer än dippen i förmiddags. Vilket känns kanon. Men de är säkert såhär det kommer vara. Upp o Ner hela tiden...
Iallafall ett tag!





- Känslorna svämmar över!!

Just nu är det riktigt jobbigt.
Nicklas ringa Bo-butiken om lägenheten.
Och han ska in och skriva kontakt redan nu 10.30 .
Helt i chock.
De gick för snabbt detta!

Detta innebär att han flyttar i helgen! Antagligen på söndag!
Känns så fruktansvärt hårt.
Måste verkligen prata med Barnen när det kommer från dagis, så de förstår att pappa snart flyttar!!

Hela tiden tänker jag , hur kommer jag klara detta, kommer de finnas någon MR Right!,
Vill inte ha mina ångest attacker, de är bara jobbigt!
Vem ska nu sova bredvid mig i sängen, vem ska jag nu hålla om och krama.

Man blir en aning beroende av kärlek, av närhet!
Blir väl att man försöker vara med sina vänner så mycket som det bara går.
Så ni som läser detta och vill få hemskt gärna komma på besök- jag behöver det!




- Liten herr Å är på ingång!

Hoppas på att kunna avstyra honom hem till någon annan, eller skicka iväg han på semester!
De kanske hade varit det bästa!
Lyssnar på musik och gled in på en kille som heter
Patrik Rasmussen.

Helt underbar röst.

Fick upp en sång som sjunger om det jag känner





Finns många låtar som får en att tänka på det förflutna. Men nu ska vi se framåt. Kämpa med killarna! :)



- Då flyttar han!

Flytt om 1 vecka.
Då börjar livets uppbyggnad för mig och barnen. Hur tusan jag nu ska fixa detta!
Hur får man vardagen att gå ihop när ingen är vid ens sida!

Musiken och vännerna kommer att vara det som räddar mig.
Får se om de blir hans första helg eller om de blir hans andra helg eller hur vi löser det!

Alwin fyller ju år med snart och vi ska ju ha kalas!
De får vi med ta och lösa- alltid är det något!



Känns både vemodigt men ändå bra, ni som vet vad jag går igenom vet precis vad jag pratar om!

Berättade för chefen på dagis idag med, hon sa att om de finns något vi behövde hjälp med så fanns dom där och hon förstod precis vad jag gick igenom, hon hade själv en seperation bakom sig!
Så om barnen börjar ställa frågor osv så vet de hur de ska tackla det!
Och varför barnen reagerar som de gör på olika saker!

Mina älskade små killar- vi kommer få ett bra liv tillsammans!
Vi kämpar för varandra!!

Mamma älskar er!! <3-
Glöm aldrig det!!!



Babyrytmiken!

Idag var de dags för baby rytmik för Alwin. Näst sista gången tyvärr.
Men de sa att de antagligen blev en öppen grupp på onsdag eftermiddag vilket känns kanon. För då kan man gå dit med pojkarna.

De har ju inte långa dagar på onsdagar så de passar mig perfekt!
Ska plocka fram lite julsaker idag är de tänkt. Nicklas är på ett möte..

Ha en fin dag!



Smartson- Vill du testa Opel Astra Sports?

Klicka då in på denna länken

http://smartsontestpilot.se/opel/bli-testpilot/

Och anmäla dig du med.
Vem vet- de är kanske dig dom letar efter ?






- Ny design- Nytt liv.

Ja som ni ser så ser ni en utseende skillnad. Men ni kanske ser något annat med?


Jag mår skit över att vi ska separera, vi ska skiljas. Efter alla dessa år tillsammans så är det inte vi längre.
Idag blev papperna inskickade och vi betalade avgiften.
Idag är det 6 månader tills det är game over fullständigt.

Känns vemodigt, bra, hemskt, jobbigt, förvirrande, ledsen, glad. ja ALLA känslor man bara kan ha, de har jag i kroppen.

Jag kommer från och med nu att kämpa med mina barn om en perfekt framtid för oss. Vem vet, någongång i framtiden dyker nog han med stort H upp!
Men de får bli när allt känns rätt!




- Besök hos kurator!

Totalt meningslöst. De kändes så iallfall. Hon drog upp en massa, hela uppväxten. Men hallå!! Jag hade viktigare saker att prata om, som jag kanske kan få prata om nästa vecka om vi är klara med alla hennes frågor!!
Så jag mår fan inte bättre nu än jag gjorde igår.

Eller jo för typ 10 min sen gjorde jag det. Men nu? Det är som bortblåst!!
Vill kunna spola fram tiden några månader/ år så jag slipper denna smärtan i mitt hjärta!!
Ångest så de gör ont!

Vill inte ha det såhär!
Kan inte detta bara vara över. Kan jag inte bara få gå vidare i mina tankar och mitt liv!!

Tur vännerna finns vid min sida + mina barn. Annars hade detta varit otroligt jobbigt, ja ännu jobbigare än vad det redan är!!



¤ Mitt i natta ¤

Och här sitter jag.
inte bra, men va fan ska jag göra.
Är uppe på övertid men kan definativt inte sova som jag mår nu.
Mår skit rent ut sagt!!
De är många kvällar som är på gränsen, men ingen som denna.

Denna är HEMSK!!!

Tårarna bara sprutar för allt!
Som tur är ska man till kuratorn imorgon och prata. Hoppas hon är bra!!



Såhär en söndag kväll.....

Vad finns det att skriva...
Mycket men allt vill man inte skriva i bloggen.
Tur det finnas musik här i världen som gör livet liiiite lättare.
Hoppas på att det snart ska bli ännu bättre!

Vilka underbara vänner jag har! Som alltid ställer upp för mig när jag är pratsjuk.
Mutar in de på msn, facebook och sms :) Haha.
Ni vet vilka ni är ;)

Veckan som kommer är ju full.

Måndag: Kuratorn
Tisdag: Nicklas möte
Onsdag: ledig
Torsdag: Läkaren
Fredag: Möte + träffa Anna.
Lördag: ledig
Söndag: Bowling + julskyltningen!

Några besked får man med, kan ju hoppas att det är positiva svar man får! Annars får man se hur man löser allt runtomkring för det är ett viktigt beslut!
Håll tummarna!




Söndag- mysdag!

Mysdag med barnen :)

Fick ett telefonsamtal innan om en tjej som ska komma hit och kolla på en vagn som vi ska sälja. Kan ju alltid hoppas att den åker med henne hem så jag blir av med den. Sen får man ju in lite cash med :) Alltid trevligt.

Jag har suttit och sytt gardinerna klara. Nu måste jag bara plocka ner från vinden och in från smedjan alla julsakerna så jag kan korta och sy de gardinerna med.
Thias tjatar om att han vill ha tomtar på sitt rum :)
Så det är självklart att han ska få det .

Ska strax ställa oss och fixa middag med. Blir dessvärre en sen lunch och en tidig kvällsmat!
Får bli något lätt sen ikväll istället. Inte mer med det!
Kan ju inte alltid vara perfekt!

Veckan som kommer händer det mycket. Nästan alla dagar är fulla med något. Beslut på en sak, och ja fixa lite andra små saker!

Har ni gjort i helgen annars ?





Bowling match.

Vilken match det blev idag alltså.
Vi skulle spela mot serieledarna Hallandia från Halmstad

Vi startade med 2-3.
Sen blev det 4-1.
3:e 2-2
4.e 0-5

Så vi förlorade tyvärr med 8-11
Men de var jätte roligt att spela :)

mina poäng var : 764 , vilket ger mig ett snitt på 191.








- Jobbiga tankar igen.

Nu på kvällen kommer allt det jobbiga i mitt huvud igen.
Men är de så konstigt.
Lite musik, lite tankar ( läs mycket ) sen är de kört!
Har jag tur kan ja sova, annars får jag problem!

Ska nog försöka lägga mig i sängen, vi skulle sätta igång en film o somna till.
Tror de går enklare så.
Men guuuuud vilken ångest jag bär på just nu när jag skriver detta!
Önskar allt kunde lösa sig som jag tänker på!




- Från klarhet till klarhet!!

Dagrna går och jag får mer och mer klarhet över hur saker och ting ska fungera och lösa sig i framtiden.
Jag tror stenhårt på denna lösningen. De känns så rätt!
Hoppas ingen ska lägga sig i ens liv nu bara! Då blir de helt plötsligt jobbigt igen!

Idag var jag en runda på stan med Natasja och vi bara prtade och pratade och pratade- visst är det underbart när man har vänner som man kan göra det med?
Igår kväll pratade jag massa med Marita.

Tack mina underbara vänner <3
Ni är guldvärda ska ni veta!!



Precis lagt Alwin, Noah o Thias lyssnar på saga där uppe av Nicklas :)
Noah har blivit så intresserad av att vi ska läsa massa böcker för han *gillas*
Igår kom han o skojjade med oss och sa " Ska jag göra tusen nålar på dig "
Gisses tänkte jag! Jag var typ7-9 år när jag lärde mig det!
Men de var Erik på dagis som lärt han!

Noah fick en inbjudan idag till Eugines 4 års kalas i början av december, så jag får fråga honom om han vill gå :)
De börjar bli stora våra barn. Märks verkligen!

En sak som känns så bra, de är att jag börjar få min kraft och ork tillbaka känner jag! HOPPAS de håller i sig och blir ännu bättre!!

Nu ska jag ta fram maskinen och sy klart gardinerna!
Kan ju inte göra de när Lilla herr Alwin är vaken för då trycker han på " gaspedalen" på symaskinen och jag har inte hjärta att sätta honom i matstolen för att jag ska sy! Så de får bli om kvällarna!



Kan inte sova..Panik när jag sluter ögonen!!

Det är för mycket tankar i mitt huvud. Sluter jag ögonen får jag panik.
Precis varit och duchat i 40 min. Verkligen skållat mig. Tände ett ljus och stod där bara för mig själv.

De gör så ont inom mig, de är full KAOS!
Önskar jag bara kunde ta och fly verkligheten ett slag och komma tillbaka när allt ordnat upp sig igen.
Kämpar dag ut och dag in. Men tror ni det räcker?
NEJ!

Förvånad? Nej så är det ofta!
Lyssnar på musik och tänker på mina underbara barn just nu.

" Du är helt unik, ingen är dig lik.
Du är en drömm som blev sann, du kan klara allt.
Övervinna allt. Du har en värld i din hand!
Sluta aldrig tro, att inom dig bor alla livets svar. mitt underbarn! "



Vill sova, men kan inte.
Hatar detta! Hatar att inte kunna sova... Ni vet själva hur jobbigt det är när hela kroppen skakar av frustration, rädsla, panik, orolighet, ledsen...




Känns som det bara är att inse, men vill inte inse.
Vill kämpa- men orkar jag kämpa?
Rätt eller fel?
Vad är normalt och onormalt?

Förvirrad x 1000 :(





¤¤ GRATTIS på födelsedagen Pappa ¤¤

Ville bara säga GRATTIS till min pappa på hans födelsedag :)



Hoppas du haft en bra dag :)



Dag på stan!

Åkte in med bussen redan vid halv nio i morse för vi skulle på ett viktigt möte.
Som förövrigt givk jätte bra. :)
Sen mötte jag upp Natasja , Izabelle och lilla Jonalie.
Gick ner på apoteket så nu ÄNTLIGEN har jag ett par hela  öronproppar så jag kan sova bredvid Nicklas igen :p
Snarkar ju som gud vet vad! Men han är lika söt för det!

Gick o käka på Favoriten- blev en pizza. Alltid gott och sen helt plötsligt så tittade vi på klockan och då var hon 12.35
Och vi som skulle på MaPa kl 13. Som tur bafann vi oss på biblioteket denna gången.
Intressant information på bibblan, jag lånade även hem 2 PC spel till Noah o Thias.



Noah gillade båda två. Fast tror ändå att Pettson var en favorit.
Sen började han spela inne på Playhousedisney där det finns en massa spel som är anpassade för deras ålder.

Kvällen tror jag att jag ska spendera vid Symaskinen.
MÅSTE få mina gardiner klara. Så mycket som ska sys- så lite tid!

Imorgon är det ett möte till, ett som jag verkligen inte vill gå till.
Känner dåliga vibbar i hela kroppen och mår psykiskt dåligt av bara ens tanken.
De är jätte jobbigt!
Önskar ja slapp gå dit!

Hoppas ni haft en bra dag!




- Foto på Lillprinsen.

Jätte nöjd med dessa bilderna, Han är så vacker :)
Eller hur ;)








Alwin har ett tag nu " hittat" sina kroppsdelar, De ser så roligt ut. De var ju ett bra tag sedan han upptäckte att han hade både händer och fötter.
Men nu pekar han på naveln och skrattar och snoppen :p
De ser hur gulligt ut som helst!

Tänkte ta mig in till Andys en dag med Alwin så han fick leka av sig, likaså Barbacka.
Någon som känner att de vill följa med?
Gamla som nya vänner- hör av er!





v 46- här går det undan!

Oj oj oj vad veckorna springer iväg.
Bara 13 dagar till första advent.
Och 25 dagar till Alwin fyller 1 år.
VARFÖR GÅR TIDEN SÅ SNABBT!!

Idag har pojkarna varit på dagis till kl 13, sen kom de hem o fick lite mellis. Vi begav oss till Lekplatsen för lite bus, men stannade inte länge så de blev för kallt för oss.
Brr.
Har blåst en massa ute idag, men man ska inte klaga! Allt väder har sin charm!

Tänkte lägga upp några bilder från idag!

Först ut är Thias mitt i leken :)


'

Sen kommer Noah :)







Alwin får ett eget inlägg för där ska jag berätta lite mera :)






Frågestund?

Kan de vara något?
Sett att många har det nu så då tänkte jag att de kan ju jag med slänga upp :)

Skriv en/flera frågor så slänger jag upp ett svar i Kommenterrs fältet. Enklast så :)




Ha de bra!



Vårdcentralen.

Känns som att jag är stammis på vårdcentralen.
Känns både bra och dåligt.
Jag brukar inte vara den som bryr mig om mig själv, utan tänker på alla runt omkring mig istället.
Men nu när jag försökte ta en järntablett så höll jag på o kräka :(

Så nu ringde jag och de ringer upp om 20 min- ska diskutera järninjektioner igen med dom.
Jag har samma brist nu inne i kroppen som jag hade när jag väntade Alwin. Och jag kan inte ha de såhär om dagarna, att vara såhär trött. Då kommer jag ju aldrig på fötterna igen.

Så hoppas de kan hjälpa mig med de.
Håll tummarna!


Pappa hämtar upp mig sen ikväll, ska åka med han hem till deras o hämta bilen inför imorgon, och våran resa mot Kävlinge.
Behöver hänga lite tvätt med idag. Segt värre. Men vi måste ju ha rena kläder!

Sitter o lyssnar på musik som får de att stta igång hjärnverksamheten. Men även pirriga känslor kommer upp! <3
Kan inte säga de för många gånger!

Jag älskar dig Nicklas <3 Och våra 3 underbara söner tillsammans!




Lunch dax

Nu står de lunch på schemat. Ris med krov blir det idag för oss.
Jag o Alwin har precis sovit i 1.5 timmar. De är sååå skönt.
Jag behöver verkligen de för att fungera normalt.

Känns hemskt när man har vänner som vill träffa en på en fika på stan eller hemma, för de är ju så att såfort Alwin somnar så måste jag i säng. Då kan ja inte ha folk här eller vara iväg. :(
Hoppas ni förstår mig,ni vet vilka ni är ?
Sorry :( Men just nu är de så de får vara!
Vi får ta igen det sen!




Äntligen fredag!!

Som jag längtat efter denna dagen.
Och nu äntligen är den här.

Men de finns sååå mycket tankar och funderingar i mitt huvud. De e sjuuukt jobbigt!
Önskar ja bara kunde knäppa med fingrarna och " POFF" De e borta- men icke!
Sömn o mat blir drabbad. Gått ner över 2.5 kg sen i måndags. ....
Så svårt o motivera sig att äta.

<3 Kommer idag.. Ikväll :) Barnen längtar så efter han, ja de gör jag med!

I helgen blir de som sagt dop på lördag o sen bowlingmatch på söndag! Ska bli härligt o hitta på något. De händer ju inte så ofta!

Jag älskar dig Nicklas.



Torsdag- trötthetens dag!

Idag har de varit en seg dag för mig.
Jag o Alwin somnade redan kl 09. Och sen sov vi närmare 1.5 timmar. Skööönt!
Gick upp, fixade så smått här hemma, fixade lite nudlar ( Alwin åt upp halva portionen till lunch )
Sen var ja så trött igen så vi fick gå o vila igen.
Dock så somnade han bara 10-15 min innan vi skulle till dagis och hämta de stora pojkarna så jag fick ju inte sova :(

Efter dagis så stannade vi ute och lekte på skolgården i 1.5 timmar, Oskar kom med förbi så de lekte :)
Sen var de dags att bege sig in och äta kvällsmat, ikväll serverades Pannkakor :)
De e såååå gott!
Och sen slångdes Alwin o Thias i badet och Noah tittade på tv.
NU sover alla min 3 gossar.
Och längtar efter min 4.e gosse :p Får träffa han imorgon, och hoppas på de bästa <3


Händer för er i helgen?

Själv fick jag byta matchdag med bowlingen, kan ju inte spela på lördag så får gå in i B-laget på söndag o spela i stan :)
Lika roligt det! :D




Tankarna far runt som en jojo..

Tankarna far runt som en jojo.. :(

De är så otroligt mycket i livet just nu, att jag ibland inte ens kan tänka klart!
Vet att jag längtar till fredag iallafall.

I helgen blir de dop för lilla Melvin i Kävlinge.
Ska bli skoj!
Ska framkalla bilderna på pojkarna så Belinda får kort på grabbarna!
Kan ju inte låta bli att visa upp mina guldklimpar!
Mammas älsklingar <3

Imorgon händer inte så mycket. Ska bara ta det lugnt och vara hemma.
De behöver jag!
Fullt upp med barn och hem, och är man sjukskriven för utmattning så är man det av en anledning.

Fick min nya mobil idag :)



Den grå/svarta är min :)

Såååå nöjd :)

Så nu har jag tömt den gamla och ska lämna den till systern min som ska köpa den :)

Nu ska jag söööööva, ska bara bära upp Noah i sin säng. Sen ska jag plinka lite på min nya mobil :)
Ha en bra kväll!




Onsdag.

Precis sovit en 30-40 min.
Så nu sitter jag o väntar på att lunchen ska bli klar.
Blir bara lite nudlar, orkar inget avancerat.
Barnen hämtas kl 13.15 på dagis. Sen blir de mellis och lek här inne.
Blött o skit ute.

Måste fixa regnkläder till Noah, och sen sy på Thias regnbyxor.
De är egentligen bara byxor jag behöver fixa, men sen ändå tänker jag att de e ju snart vinter och då tar ju deras vinteroveraller allting.

Nåja, Alwin sover fortfarande, men tror att han vaknar snart!
Hoppas hoppas hoppas min mobil kommer idag eller imorgon :)
Systeryster tjatar juh om att hon ska hämta den jag har nu :p

Ska sätta igång kaminen med sen när jag ätit. Så vi får upp lite värme här. Kallt för Alwin annars på golvet.
Hittar ni på idag ?



¤ Saknar dig ¤

Glitter Words

Längtar så tills du är mina armar igen!

Jag älskar dig!



Alwin- 11 Månader!! <3

10 November!
Bara 1 månad till min älskade lillprins blir hela 1 år. Och det är dags för kalas, kan inte förstå hur de redan kan ha gått denna tiden.
Han som nyss var så liten!
Mammas älskling <3









Alwin framsteg igen :)

Glömt eller inte orkat skriva in hans framsteg...

I fredags den 5 November så tog han 2-3 steg själv.
Sen i måndags så tog han 6-9 steg själv :)

Så min lilla kille kan gå nu :)
Ibland vägrar han men ibland går de bara bra :)
De händer 2 dagar innan hans 11 månaders dag!


I söndags den 7:e upptäckte vi att den 7.e tanden ÄNTLIGEN kommit :p
Så nu är allt lugnt igen, får se när nästa kommer :)




- Dagisfoto 2010 -

Jag är så GLAD att bilderna på pojkarna blev kanon :)
För de andra gångerna har den ena eller den andra bilden inte varit bra men nu blev båda fina :)

Titta här :)

Noah





Thias






Så nu ska dessa två skönheter upp i ramarna i vardagsrummet :)
Och se en bild på Alwin med sen är väggen komplett <3

Mamma älskar er så otroligt mycket <3





- Min nya mobil är på ingång :)

Så lycklig :)

Den bör ju komma denna veckan eller senast början av nästa vecka.
Den är iallafall reggad på min sidor så :)
Dock så tryckte jag fel på ett tillval :( Skulle haft ett annat men jag får " klara" mig på detta till den 9 Dec o sen byter jag där efter, inte mer med det! De löser siG!

Thias somnade tidigt ikväll redan kl 18, så jag kommer få en tidig morgon imorgon med han. Suck.
Dagis dags kl 08.45 för de. Noah har öppna förskolan med imorgon.

Alwin somnade med vid 18, och Noah nu vid 20. Mina underbara pojkar <3
Vad skulle mamma göra utan er grabbar <3

Imorgon blir de lite röjning här hemma, måste lägga in kläder i deras gardrober mm.

Vad har ni gjort och vad händer för er i helgen?





Sitter framför tvn med noah och myser. Alw...

Sitter framför tvn med noah och myser. Alwin o Thias sover redan sen kl 18. Får se vad man hittar på sen när alla sover. Skulle lägga ut 3 saker på tradera så blir nog att fixa det:) sen får vi se om de finns något på tv. Nåja. Livet känns bättre nu..




Livet är påväg tillbaka:) ja är glad igen,...

Livet är påväg tillbaka:) ja är glad igen, men samtidigt ledsen! Allt är framkommit till de bästa, och ja tror på den lösningen till 200 %. Känslorna går upp o ner, men det är fullt normalt! Vi behöver mer omkring oss, fler människor som bryr sig o kan ställa upp. Vi är alldeles alena, och det är inte bra! Ingen förstår, men alla vill förstå- hur frustrerande är inte det! Jag älskar dig Nicklas mer än någonsin! Du är min byggsten- tillsammans klarar vi allt! <3




- Mycket som händer.

VÄLDIGT mycket dom händer i livet just nu.
Mitt hjärta värker.
Du kommer alltid finnas inom mig varesig om du vill de eller inte..
Och allt känns så otroligt hårt.
Bara jag tänker så gråter jag.
Hur går man vidare, hur kunde de bli såhär?

Så otroligt mycket tankar och funderingar som jag har i mitt lilla huvud,
Vill bara gå ut på gräsmattan o skrika allt vad jag kan...

Ohhh vad ont det gör :(



Vi håller på o städa hemma idag, rensar ut...

Vi håller på o städa hemma idag, rensar ut 'bra att ha saker '. Vill inte ha det liggandes längre nu. Vi har ju ändrat om här hemma denna veckan med! Sen är det att sovrummet ska målas en fondvägg, kommer nog bli jätte bra:) Barnen bråkar just nu om vem som ska ha vilken keps! Suck! Önskar de kunde hålla sams mer än 5 min i taget! Tar enormt mycket kraft när det är så! Ni som har tätt mellan era barn- håller dom sams? Är de samma kön eller olika? Ha en bra lördag!




Jag älskar dig!

Glitter Words


Du är min värld, mitt allt.
Mitt hjärta, min själ, mitt liv.
Min kärlek, min kropp, mitt blod.
Min luft, min glädje, min sång.


JAG ÄLSKAR DIG! <3




Sempers SMÅFOLK!- Vill du testa ?

Vill du med testa Sempers sortiment från Små folk?
Klicka då in på smartsons hemsida o anmäla dig :)

Klicka-->  Smartson testpilot.




Sömning kille..

Såhär trött kille nu precis innan middagen. Typiskt!
Jaja, han får ha lite middag sen istället. Lägger undan ett tallrik till han.

Sötnöten + en trött o sliten mamma:)



Som sagt snart middag o sen blir de lek med pojkarna.
Idol med lite julmust o snacks kl 20. *Längtar *



Är påväg med bussen till vårdcentralen. Sk...

Är påväg med bussen till vårdcentralen. Ska träffa distrikt sköterskan samt att läkaren ska titta på mitt ben. Det är höger ben nu igen som krånglar! Har en hård knöl på utsidan av knäet o även en annan hård eller svullen sak där. Samt att det värker hela vägen ner till foten, på båda över och undersidan av smalbenet! Mina tankar börjar ju såklart att komma direkt och ja tänker mig det värsta:( Hatar att jag gör så för ja stressar upp mig själv för mycket, och ja som inte får utsättas för stress:( Foten kan somna av helt utan anledning! Dvs att ja har inte benet böjt eller i kläm eller något sådant! Vi får väl se vad läkaren säger, kanske blir en remiss till rematologen, men ska se om röngten med! Ont gör de iallafall. - skrivit från mobilen!