Långt mellan gångerna!

Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden har jag märkt.
Kan vara för att jag har mycket med barnen, försöker ta hand om mig själv när de inte är hemma. Och helt enkelt prioriterar bort bloggandet, ja datorn över huvudtaget!
Idag var de dags för en Bowlingmatch mot Bk Cahoot- vi vann med 12-8
Egen slagning: 738.
Kunde varit bättre, hade en hel del onödiga hål, men så är det när man inte riktigt får med alla käglorna!
Men får hoppas på en del träning nu med nya bollen så ska det kanske fungera lite bättre i framtiden.
Älsklingen kommer snart hem efter ha spenderat kvällen med sina barn.
Imorgon är det sista dagen hemma med mina egna barn, sen på måndag åker de till pappan!
De blev pizza och cola till kvällsmat här hemma, barnen njöt, dock åt de inte så mycket. Men de tyckte det var gott och det är huvudsaken!
Får passa på när man har lånat bilen och kan åka och handla de man vill ha just för tillfället.
Fått massa dåligt samvete över mig själv bara, får verkligen ta tag i detta nu. Jag kan inte ha det såhär.
Slut på socker, slut på allt onödigt... massa motion- det ska nog göra susen!
Älsklingen får laga middag så de blir de nog bra!
Nu ska jag flytta mig här ifrån in till soffan och titta på filmen " Så olika" med syster + pojkvän!
Ha en bra kväll!
Älskar dig Mårten <3



Inne hos älsklingen en snabbis innan!

Innan var jag där inne en snabbis, fan vad jag älskar den mannen!
Han är mitt allt! Utan honom står min tid still!
Jag vill vara nära han, känna honom, se honom dag som natt!
Operationen hade gått bra, de hade blivit titthål, precis som jag fick!
Han var sliten och en aning blek när jag kom, men vad annat kan man vara om man mått skit ett tag nu och sen en OP på det!
Hoppas på att jag får hem honom imorgon! Längtar som en tok efter honom nu!
Hur kan man älska en person såhär starkt?
En sak som jag kom o tänka på var att jag hade ju mina problem med i början av förra året så jag var tvungen att kolla upp det i bloggen.
Och gissa, de slår inte på många dagar!
Jag hade mitt första anfall den 28 Januari 2010- och förstod inte vad det handlade om då!
Och Älsklingen fick sitt nu den 24 Januari 2011.
Vilket sammanträffande!
Älskar den mannen över allting på denna jorden! Han får mig att må så fruktansvärt bra!!



Hur vet man att man är kär??

Jo om du läser detta så tror jag du inser att du är kär, det stämmer så himla bra!
Hur vet man att man är kär?

1. Du tänker på henom var du än är och gör.
2. När du kommer in i ett rum är det första du gör att se efter om hen är där.
3. Du undrar hela tiden på vad hen gör just nu.
4. När telefonen ringer tror eller hoppas du alltid att det är hen.
5. Du jämför alla andra med henom.
6. Det är smärtsamt att se henom tillsammans med någon annan.
7. Du kan inte komma på någon anledning att vara arg på henom.
8. Var gång du nämner hens namn ilar det till i kroppen.
9. När du ser henom så upphör resten av världen att existera.
10. Du tänker hela tiden på hens värme.
11. Varje låt du hör påminner dig om henom på ett eller annat sätt.
12. Du blir ledsen ibland och undrar om du duger.
13. Bara att få syn på henom gör hela din dag.
14. När du blir rädd eller ledsen är hen den första person du känner att du behöver.
15. Du kan skilja ut hens röst i en folksamling.
16. Så fort någon nämner hens namn hajar du till som om det var ditt namn du hört.
17. När hen ler blir du glad för att hen är glad.
18. Du kan inte se några brister hos hen.
19. Du tycker att hens doft är den godaste lukten som finns.
20. Att nudda henom känns som att få en elstöt och du blir helt varm.
21. Bara att titta på hen gör att du tappar andan.
22. Att vara utan henom gör så ont att ögonen tåras.
23. Du vill veta allt om henom.
24. Allt hen säger låter klokt.
25. Du studerar varje del av henom och tycker varje kvadratcentimeter är perfekt.
JAG ÄLSKAR MIN MÅRTEN!!!
Och JA- JAG ÄR RIKTIGT ÄCKLIGT FÖRÄLSKAD!!!!



- Orolig för min älskling!

Nu är jag orolig. De var jag redan igår kväll när vi fick åka in till akuten med han. Envis som han är så krävdes det en hel del tjat! Men iväg kom vi. Carlie kom hit och var barnvakt- TACK!
De la in honom och jag var hemma runt 01.
Åkte in direkt nu på morgonen till han men eftersom det är besöksförbud på hela CSK så fick han komma ut den lilla stunden han orkade! Älsklingen min!
Han skulle göra UL idag på Gallan- och mycket riktigt så fanns de gallsten som de ska operera i natt eller imorgon bitti- vill inget hellre än att finnas vid hans sida!
Vill kunna vara med han på avdelningen, men det går tyvärr inte.
Så han lär ju inte komma hem imorgon heller :( Får satsa på torsdag!
*längtar*
Vill bara hålla om han o förklara hur mycket jag älskar honom!
Ikväll blir det och hämta det nya klotet själv i Åhus, brorsan skulle köra ner mig! Vill gärna få hem det så jag kan träna med det! :p
Det jobbigaste just nu är att det gör så fruktansvärt ONT inom mig för att jag vet att min älskling har ont!
Aldrig varit med om detta innan så de är jobbigt, fast på ett bra sätt!
Älskar min Mårten så ofantligt mycket! <3





- Familjen samlad!

Nu är mina 3 små killar hemma igen :)
Som de förändrats på 1 vecka, nu får vi bara hoppas att denna veckan ska bli bra med!
Dagis börjar de första de gör att strula med tider, när FK o läkaren säger en sak så säger de o deras chef en annan sak!
Hopplöst!
Så nu har jag jagat läkaren, ska antagligen ringa FK och få ett papper från dom med!
Men de tar ju alltid sådan jäkla tid. Får väl åka in imorgon till Fk o prata med dom annars och få det i handen direkt!
Imorgon ska jag till Åhus med tillsammans med Älsklingen och hämta det nya klotet! Sen ska jag försöka pressa in lite träningstid denna veckan med!
Hoppas ju på att kunna använda klotet till helgens Match mot Bk Cahoot!
Undrar när älsklingen hade tänkt dyka upp igen, blir iallfall våfflor till middag här hemma, men vill helst vänta tills Malin o Pappa kommer med grädde som jag kan vispa upp!
Barnen tjatar redan om våfflorna :p
Har ni hittat på i helgen?



Bloggtorka!

Varit mycket den senaste tiden att lust & tid för bloggen försvann!
Fredags träffade jag Natasja o Jonalie på stan, käkade och gick runt lite! Sen dök min bror upp o ville bjuda på fika = ja tack! Så jag o Mårten mötte upp han o Linda på Fantasi för en fika.
Sen lite handlade och sen åkte vi hem och hade en mysig fredags kväll tillsammans helt ensamma då barnen var hos Nicklas o Malin hos Markus.
Sen lördagen bestod av bowling, bowling och åter bowling!
Var där från 11.00 - 19.00 bestånde av att titta och spela egen match!
Efter all bowling begav sig Jag, Mårten, Nisse o Rebecka upp till stan, en trevlig kväll som vi får göra om!
Och gårdagen bestod av Slöande i sängen och på soffan! :p
Mårten är i stan i sin lägenhet för att städa och fixa ur den tills utflyttningen i veckan, och barnen ska jag hämta på Dagis 14.30 idag.
Sen får vi se vad som händer efter det!
Kanske blir att stanna ut en runda innan de e dags för kvällsmaten! Har förövrigt ingen aning om vad vi ska äta ikväll. Behöver ringa pappa med och be han köpa Firestarter eller vad de heter till Kaminen, de är slut!
Sen blir de bara en lugn kväll med Familjen annorlunda....
Ha de bra!!



Sitter i bowlinghallen och tittar på när ä...

Sitter i bowlinghallen och tittar på när älsklingen tränar de små i Glenfield. Jag o han spelade mot Nisse och Stoffe mellan 17-18. De fick stryk denna gången med! Ha ha. De hjälper inte ens att byta partner för Nisse! :) Tänker på hur otroligt skönt det är att vi har samma intresse och värderingar jag o älsklingen. Hade blivit många ensamma kvällar om bowlingen inte funnits i mitt liv! Jag är så ofantligt lycklig - lycklig på riktigt! Han får mig hel och det känns underbart! Älskar dig Mårten! <3




- Varje liten morgon!

Varje liten morgon vill jag vakna bredvid dig, varje liten afton vill jag somna i dina armar!
Mårten- du betyder mer än du någonsin kan ana i mitt liv.
Utan dig är jag ingen, utan dig är jag tom, utan dig är jag halv!
Jag älskar ditt leende, dina vackra ögon och ditt härliga skratt- du förstår mig som ingen annan någonsin gjort. Och jag älskar dig så ofattbart mycket!!
***********
Idag ska jag o Noah iväg till läkaren på CSK- de ska väl prata om Gluten, hur det fungerar osv.
Minns inte om vi tog prover sist eller hur det var isåfall får vi svar på dom med idag!
Sen skulle Nicklas möta upp med Thias o Alwin utanför sjukhuset för att åka hem till sig! Och jag ska åka tillbaka hit för sen ska jag göra våfflor- blev akut sugen på det igår, men jag var inte hungrig på det sättet igår kväll så vi sköt upp det till idag!
Ska befinna mig i Bowlinghallen med senast 17.40- ska göra en utprovningen för omborrning av ett klot!
På tal om bowlingen så gick det bra igår på träningen, jag har nog hittat mitt sätt att spela i våran hemma hall, ribba 5.
Långt ute, men det är inte så många som spelar där ute så det fungerar kanon för mig!
Jag behöver inte jobba med bollen lika mycket utan den gör en hel del själv.
Sen imorgon ska vi träna med Nisse, får se om Rebecka med kunde följa med. Vi måste ju visa dom en gång till att vi är bättre än dom :p Utklassade dom totalt förra gången! Fast nu har Nisse kommit igång och spelat jätte bra sedan den träningen så det kan bli lite tufft!
Älsklingen är i duschen sen ska jag äta lite frukost. Ska hämta Noah på Dagis 12- 12:15.
Älskar dig M!



Ligger i sängen o tittar på min älskling n...

Ligger i sängen o tittar på min älskling när han sitter vid datorn. Jag kunde inte i mina vildaste drömmar tro att jag kunde få en sådan underbar, härlig, fantastisk man som han verkligen är! Han är allt jag sökt! Och jag kan inte förstå att han är min, bara min! Älskar han mer och mer för varje dag som går! Kan inte förstå att han ville ha just mig, vad är det för speciellt med just mig? Det kan bara han svara på, men Gud vad jag älskar den mannen så grymt mycket! Vill spendera varje tid med honom! Utan honom är jag bara halv! M - du är luften jag andas & livet jag lever! Jag älskar dig!




- Lunch i magen!

Barnen mätta o glad.
Lunchen är i magen.
Ris, sås och fläskfilé. Gott gott =)
Jag ska snart börja packa min väska som jag ska ha med till stan sen med mina kläder osv. Men en del av kläderna är fortfarande blöta efter tvätten. Så de blir att lägga de i en påse och hänga upp hos älsklingen sen :)
Längtar och räknar ner just nu. Baaara 4 timmar till!
Undrar när min bror behagas komma hit och hjälpa mig o köra tillbaka bilen!
Jag måste gå hemifrån senast 15.40 om vi ska hinna med bussen.



- Vill vara dig nära när du behöver mig!

Känner mig så maktlös när jag vet att du behöver mig, men att jag inte finns vid din sida.
De är ca 7 timmar tills vi ses igen. Sen kan vi prata hela kvällen- hela natten!
Du är den som förstår när ingen annan gör det!
Jag tänker på dig hela hela tiden.. Försöker koppla bort det, men du är mitt liv!
Livet kan jag inte sluta tänka på!

Jag finns för dig dag som natt!
Du är solen som lyser för mig, jorden jag går på, luften jag andas!

Du är underbar!! Jag älskar dig M!





Det är slut på veckan!!

Söndag och slutet på veckan.
Ska lämna barnen till deras pappa vid 17 tiden ikväll. Sen spenderas resten av tiden med min älskling!
Längtar så fruktansvärt mycket just nu!
Men först av allt idag blir det nog att vi gör nya hand och fotavtryck.
Idag är det 1 helt år sedan vi gjorde det sist! Ska bli spännande och se vad som hänt :)
Spelade match igår, vi vann med 14-6, mitt resultat var väl inte det bästa. Det blev 719. = 179.75 i snitt!
Sen skulle älsklingen spela lite senare på eftermiddagen så min lillebror tog Noah och åkte hem till sig och sen åkte jag, Thias o Alwin till bowling hallen för att titta :)
Gick faktiskt över förväntan!
Stötte på 2 av M´s barn i bowlinghallen och vi pratade och hade roligt, sen ville de helt plötsligt åka hit på kvällen så de gjorde dom, tittade på fångarna på fortet och käka pizza :)
Sen åkte de hem vid 21.30.
Gick och la mig direkt för Alwin var inte riktigt 100 igår, förkyld och orolig. Så trodde det skulle bli en låååång natt, men han sov från 19- 06.45. Och jag mellan 22- 06.45. Kan ni tänka er. Så många timmars OSTÖRD sömn!
Känner mig som en helt ny människa idag!
Vid denna tiden brukar jag sitta och vara halvslö, men nu funderar jag på vad jag ska hitta på med pojkarna nu när jag har sådan ork inom mig!
Ska åka o lämna tillbaka bilen med hos pappa idag, brorsan skulle hjälpa mig o komma hit sen igen.
Bussen mot stan går runt 16 tiden!
Nästa vecka har jag möte, ska passa barn, träning, omborrning av ett klot, match, mm. Och alla dagar ska spenderas med min älskling! <3
Är så fruktansvärt LYCKLIG!!!
De pirrar i hela min kropp när jag tänker på honom! Han är så underbar och fantastisk!!
Ha en skön söndag för det tänker jag ha!



- Myskväll med Noah :)

Ikväll var det planerat att Jag, Noah o Thias skulle ha en myskväll när Alwin somnat!
Alwin somnade strax innan 20, men när jag kollar i soffan så har Thias med somnat på kuppen så inte blev det någon myskväll för honom inte!
Så jag och Noah bestämde att vi kunde ju inte skita i planerna så nu har vi dukat fram cola o popcorn och tittar på
let´s Dance!
Myspys- och Noah njuter till 100% av egentiden med mamma!
Gick förövrigt bra och hämta bilen som vi ska låna i helgen, sen åkte vi till Viby för att sälja en skolbok från Komvux :)
Så nu har jag 3 böcker kvar här hemma!
Kanske någon som hör av sig efter dom med!
Längtar så fruktansvärt till imorgon och matchen. Ja jag får ju självklart träffa min älskling med.
Ska hämta upp han i Knislinge 7.40 eller något sådant. Sen lämna killarna hos deras pappa i några timmar för jag ska spela matchen!
Hoppas på ett bra resultat för är det så då måste Mårten slå högre än mig oavsett för att jag inte ska gå om han i snittet :)
Älskar dig M!



Jag är bara halv! :(

Utan dig här så känner jag mig halv, jag är inte komplett från du är vid min sida!
Saknar mitt hjärta så grymt mycket just nu!
Lyssnar på musik som får mig att tänka på honom!
Vi kommer träffas imorgon bitti igen för vi ska spela match då och han kommer till hallen :)
Och sen ska vi in en runda och titta på när han själv spelar match sen vid 14.40.
Fy vilken kärlek jag känner för min älskling! Något bortom denna världen!
Något som bara vi kan förstå!
Något jag inte kan förklara, som inte går att förklara oavsett vilka ord jag än skulle komma på!
Han är det finaste jag vet!
Så fruktansvärt förälskad!



- Till yttersta gränsen!

Jag är helt slut ikväll.
Älsklingen åkte till Bowlinghallen, men sen bröt helvetet lös! Gahhh säger jag bara!
Hur kan 2 bröder bråka så fruktansvärt mycket. De är MER än allergiska mot varandra!
Kan inte sitta i samma soffa, kan inte stå bredvid varandra.
De ska ta nappar o saker från Alwin så han blir ledsen!
Jag kommer bli gråhårig innan jag ens är fyllda 35.
Stressen som uppkommer när de sätter igång är inte och leka med! Man blir sååå trött, de går en himla massa energi!
Då är det tur att man har älsklingen vid sin sida! Han får mig lugn och tröstar/stöttar mig precis när jag behöver det!
Älskar dig Mårten! <3


Barnen satte sig ner för o kolla på Cars- filmen
Och Malin kom precis hem efter ha varit i affären med pappa!
Älsklingen dyker nog upp om typ 2- 2½ timme!
Längtar redan efter hans famn!

Någon mer som har det såhär med extremt mycket bråk syskon emellan!?





Veckan går mot sitt slut!

Älskar att ha älsklingen vid min sida.
Inskolningen på Dagis går ju vidare som sagt. Idag fick vi går ifrån i nästan 1 timme, och det hade fungerat perfekt!
Så imorgon är det dags för att jag ska lämna han 9.30 och sen gå hem och hämta han kl 11. Så får vi se hur det fungerar.
Sen nästa vecka är det dags för Nicklas att ta inskolningen.
Jag tycker det är lika viktigt att mamma o pappan inskolar, även om de bor ihop eller inte!
Jag vill att Alwin ska vara lika säker att pappa kommer tillbaka som att mamma kommer tillbaka efter en dag på dagis!
När jag kom hem var jag så trött så de blev att vila 1 timme på soffan medans Alwin sov middag- Tack älskling för den tiden!
Ikväll ska älsklingen till Bowlinghallen och träna de små, sen kommer han hem till mig igen! :)
Sista natten för denna veckan just nu.
Sen träffas vi på Lördag i hallen o sen söndag efter vi båda lämnat iväg barnen till deras pappa/mamma!
Älskling- du betyder mer än luften jag andas för mig! Älskar dig!



Andra dagen på Dagis!

Alwin var trött redan innan vi gick till dagis, inte de bästa förutsättningarna men ändå!
Det gick bra där borta, lite små gnäll emellanåt, men de löste sig snabbt.
Han var så övertrött så de blev att ge han en flaska välling och sen somnade han efter en liten kamp!

Killarna har just fått sin lunch i magarna, och älsklingen åkte en runda till stan för o fixa lite ärende!
Jag ska ställa mig o fixa iordning köket, och sen ska vi baka kanelbullar!

Har lite funderingar på att bege mig till bowlinghallen imorgon med pojkarna! Så de slipper de vara så rastlösa!
Får ta mig en funderare och ringa till Stefan o fråga om de finns något ledigt!

Älskling- du är det vackraste jag vet! Och jag älskar dig så fruktansvärt mycket!!!



- Underbar dag med älsklingen!

Älsklingen kom ju hit igår eftermiddags- UNDERBART!
Hur kan man sakna en människa så otroligt att det gör ont inom en.
Jag känner mig så fruktansvärt halv utan honom!

Spelar ingen roll om vi varit ifrån varandra 1 dygn eller 3 dygn- Längtan är så extrem och massa tankar går igång när han inte är vid min sida!
Han är " the one "..

Idag har vi bara myst! Inskolningen på Alwin är igång och imorgon ska vi dit kl 10-11, dessvärre så är de stora barnen lite små kassa i magen, men inte sjuka. Dock får de inte befinna sig på dagis imorgon och på torsdag! Så jag har en himla tur att älsklingen är här så han kan hjälpa mig med det!

Vi får väl ut och rasta killarna imorogn i snön med fast de håller på och töa om vartannat!
Fått pussla ihop dagis tider med idag, men de blir bra i slutet- det löser sig alltid!
Blir ju lätt så när de är 2 olika dagis och de har sina rutiner på tider!

Ätit middag har vi gjort nu och de stora sitter och kollar film. Hoppas på att de somnar tidigt ikväll, behöver lite lugn och ro!
Sen kommer älsklingen igen vid 20 tiden. *Längtar *

** Hade fått en fråga hur barnen tog det med min nya osv.

Nya och nya- vi har ju känt varandra ett tag sedan innan, men de tar de bra! De sitter i knäet, respekterar han, ibland tävlar de om vilken som ska vara närmast honom!
De ser ju att mamma är betydligt lyckligare och har mer ork när han är i närheten!






Klantade inte till det :p

Jag lyckades att inte klanta till det :)

En artikel i Kristianstad bladet om helgens matcher!

http://www.kristianstadsbladet.se/sport/article1348858/Soumlder-spelar-foumlr-nytt-kontrakt.html






- Tomt i min famn!

Tomt när man somnar- tomt när man vaknar = det gillar jag verkligen INTE!
Saknar mitt hjärta så fruktansvärt mycket.
Men han ska komma hit idag :) Och jag längtar så enormt nu!!
Vill bara hålla han i mina armar och ha hans läppar mot mina!

Alwin somnade precis, och de stora killarna tittar på " musses jul i ankeborg" där uppe och myser i bäddsoffan!
Så jag fick lite egentid.
Noah ville baka några saker idag så får väl ställa mig och göra det med dom :)
Blir nog muffins sen får vi se vad jag mer har hemma till :)

Älsklingen skulle dyka upp senast 15.00 . Hoppas det blir så med!
Sen ska jag iväg och handla med pappa ikväll!

Älskar dig M mer än du kan förstå!!



- Det svämmar över!

Mina känslor för dig är så ofantligt starka att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.
Tankarna går hela tiden på dig när du inte är i min närhet, och när du är nära tänker jag på hur underbart jag har det!
Hur lycklig jag är och allt är så underbart!!

Denna sången får mig att tänka på dig älskling.



Var inte rädd. Jag går brevid dig.
Kom ta min hand. Jag håller i dig.
Här i min famn. Kan du våga tro.
Sänk dina murar. Jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag.
För du betyer allting för mig.
Va inte rädd. Jag går brevid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar. För här vill jag stanna.
Se på oss nu. Livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig när du är svag.
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
du betyder allt för mig.
Va inte rädd. Jag står brevid dig.
För du betyder allt för mig.


Jag älskar dig M så fruktansvärt enormt mycket! Min kärlek kan inte beskrivas i ord!!




- Duktig!

Det är precis vad jag känner mig nu.
Har städat neder våningen.
Ja de ska dammsugas och moppas med. Men moppen är sönder så blir att köpa en ny imorgon förhoppningsvis!
Men dammsuga kan jag göra!
Barnen bör dyka upp när som helst, sen ska jag ställa mig och fixa med middagen!
Blir korv med Pasta tror jag idag!
Eller ris- vi får se vad de föredrar!

Plockat undan julsakerna här nere, ska kolla efter gardiner senare är det tänkt , men tror jag behöver sätta mig ner och sy en hel del för att alla ska matcha i vardagsrum/sovrum.
Så får kanske sätta mig med det ikväll.

Längtar så efter min älskling och vill bara ha han vid min sida varje dag som natt...


FAMILJEN ÄR SAMLAD!!


- Nu är barnen hemma :) Så glad man kan bli för att se dom!
Kraften finns inom mig.. Hoppas den stannar länge!


Dessutom ringde Kristianstadbladet angående matcherna i helgen!
Fick ju svara på hans frågor, så de blir spännande och se om de stämmer överrens imorgon vad han skriver och vad jag sa!
Kanske klantade till mig ordentligen... som jag brukar lyckas med!

Middag var de på menyn nu ja! Hörs!!

Älskar dig M!




- Räkna ner dagarna!

Nu är jag hemma från Älsklingen.
Känns så tufft, men vet att det måste vara så.
Saknar han något fruktansvärt redan... Vill bara vara i hans närhet.
Han får mig att må så fruktansvärt bra, och jag känner sådan glädje!

Älskar han mer än något!
Känslorna är som ett enda virrvarv i skallen på mig och känslorna rusar genom kroppen!
M- du är han med stort H i mitt liv!
Utan dig vore jag ingen!

Längtar tills jag får titta in i dina ögon igen, känna dina hjärtslag, höra hur du andas, kyssa dina läppar, och bara få vara i din famn!
Längtan är enorm!
Jag älskar dig!

Vi har haft en underbar vecka, och nu ikväll kommer knottarna hem... Sen kommer syster yster vid lite över 18.
Imorgon Kommer Anna på besök och sen får vi se vad som händer. Måste ring dagis imorgon med och se hur vi ska lösa denna veckan med Alwins inskolning osv och deras tider. Men de löser sig nog- de gör det alltid!
Denna veckan annars består inte av så mycket. Ska städa ut Julen, fixa upp lite mer färg i hemmet ( gardiner, lampor osv )
Sen tänkte jag baka lite glutenfritt så de finns i Frysen om man behöver det!

Någon som känner för o träffas så hojta till bara :)

Älskar dig M mer än du kan föreställa dig!!



- Vilken natt!!

Den rubriken skapar nog många läsare... Men det är inte som många av er tror .... :p
Jag har haft en helvetes natt som jag kallar det!
Sov en stund på dagen igår för o ladda mina batterier till nästa vecka när jag har barnen. Men de blev för mycket! Så jag somnade inte från runt 02....
Sen har jag vaknat 03, 04, 05.30 och sen ringde klockan 06.30. *gäsp*
Men de ska nog gå bra...
Duschade av mig all svett från i natt, de blir ju så när man inte kan sova!
Och nu är jag packad och påklädd för dagens matcher i Malmö och Helsingborg.
Vi ska bara käka lite frukost sen åker vi mot stan.
Rolf skulle köra in oss eftersom det inte går några bussar såhär tidigt från Knislinge!
Ska bli spännande idag med alla reaktioner på vårt förhållande! Alla i klubben borde ju veta det nu, men det är första matchen vi är iväg på!
Denna veckan har med gått jätte snabbt... Sen är det ju en del inplanerat nästa vecka så de blir nog bra.
Systeryster ska med bo hos mig nu.. trevligt!
Älskling... Min kärlek till dig är större än den största vågen på haven, skiner starkare än solen, jag är så lycklig tillsammans med dig! Med dig har jag börjat leva igen! Utan dig är jag halv! De gör ont när du inte är mig nära, och jag njuter varje stund jag befinner mig hos dig!
Du är kärleken i mitt liv! Det kan ingen ta ifrån mig!
Jag älskar dig M så otroligt mycket!!!





Min älskling betyder mer än något på jorde...

Min älskling betyder mer än något på jorden. Han är en fantastisk person som bara ser mig. Vi är så lika, tänker och känner likadant. Jag är extremt lycklig! Dessa känslorna har aldrig funnits i min kropp. Jag älskar han så otroligt mycket. Känslorna bara flyger runt i min kropp- en underbar känsla! Bara jag tittar på honom hugger det till i mitt hjärta av kärlek och känslor. Utan han vore jag inget! Jag är inte hel utan han vid min sida! Inget kan beskriva hur förälskad jag är! Älskar dig M så fruktansvärt mycket!




- Är hos älsklingen!

Igår åkte barnen till sin pappa och ska vara där till Söndag kväll.
Så jag åkte till älsklingen igår och ska vara här till söndag :)
Match på lördag i malmö och helsingborg! Och älsklingen kunde åka med för o Coacha :)
Min axel krånglar tyvärr så får verkligen hoppas att den inte ställer till något problem!
Bältet tog jag med mig så höften ska fixa sig iallafall!
Idag ska vi bege oss till Hässleholm. Ska kolla på Nisse när han ska spela kvartsfinal i norra skånecup...
Sen får jag se vad som händer!
Spelar ingen roll egentligen vad jag gör, bara jag får vara nära dig älskling! <3
Du är mitt allt, min sol, mitt liv!
Älskar dig så otroligt mycket!!



- Vardagen är här igen!

Älsklingen sov hos mig i natt :) Underbart!
Sen skulle han på möte i stan och jag skickade barnen till dagis.
Jag o Alwin gick inom hans nya dagis som han börjar nästa vecka och frågade om tiderna!
Så vi ska vara där 9.30- 10.30 på tisdag den 11 Januari.
Sen kommer de väl utöka det. Ska bli spännande!

Ringt ett annat viktigt samtal idag med, så de blir av imorgon! Skönt o få en tid snabbt!
För såhär kan jag inte ha det!!
Saknar redan älsklingen.

Tanken var att han skulle komma hit ikväll och sova bredvid mig, men han ringde och sa att Barnens mormor gick bort i morse! Och att barnen skulle till han- vilket jag självklart förstår!
Men längtan blir inte mindre för de :p Men den som väntar på något gott......

Väntar på att Linda o Lilly ska komma på besök :)
Inte setts sen i somras! Mycket som hänt på den tiden!

Fan vad jag hatar att INTE ha bil... De e såååå störigt när man ska iväg och handla. Har man bil så kan man ju vara hemma igen på 1 timme- men med buss är de omöjligt!
Får handla imorgon när jag ska till stan en sväng med Natasja :)

.. Dags för blöjbyte känner jag!....

Ha de fint!!



Dag med barnen :)

Begav oss till stan med Bussen som gick 11 från oss. In och möta upp Natasja o hennes 3 barn.
inom Mcd och köpa mat till Mino och sen vidare till Andys. Barnen hade nog lite väl mycket energi dit- men fram kom vi!

De lekte hejvilt där inne.
Käkade, babblade, sprang efter Alwin o hade det jätte trevligt!

Skulle träffat Älsklingen en snabbis men de blev inte så :(
Precis när vi skulle bege oss så tycker jag min näsa börjar rinna och ska torka.. Ser då blod :p jaha. Näsblod bara sådär. De rann och de rann... Suck.
I samma veva så är det ingen som har koll på Alwin så han tar tag i Izabelles Slush och häller ett helt sådant glas över sig!
Brrr kallt. Gallskriker. Alla andra barnen vi hade med oss skulle titta vad som hände.
Be personalen torka upp, byta kläder på Alwin, samla ihop de andra barnen och få på kläder!

Ja gisses- vilken dag! Men en helt underbar dag!!

Kom fram till att de blev för sent med mat hemma så de blev ett stopp på McD, inget av barnen trottsade mot de- konstigt :p
Så vi var inte hemma från lite över 18. En heldag med andra ord!

Tack familjen Dahlmann för en underbar söndag!



- Saknar så det gör ont!

Inom mig när jag inte är nära dig är jag helt tom, något fattas.
Tänker på dig dag som natt. Och de gör ont i mitt hjärta när du inte är nära mig.
Jag Njuter när du är hos mig, så även om du bara ser på mig!

Saknar din hud, dina läppar, dina dofter. Kunna lyssna på ditt hjärta och veta att det slår bara för mig!
Älskar dig så otroligt högt att jag blir rädd för mig själv...

Dessa känslorna fanns de på riktigt? Kunde man verkligen känns såhär!?
Att det var just du som skulle väcka det inom mig trodde jag inte, de trodde nog ingen. Allra minst oss själva!

Att bara få hålla dig nära betyder så otroligt mycket för mig. Bara veta att du finns för mig dag som natt får mig att älska dig bara ännu mer!
De riktigt värker och jag mår riktigt piss när du inte är nära mig.
Hur stark kan kärleken vara egentligen?

Älskar dig M så otroligt mycket!!!!



- God Morgon -



Idag bär det av till Andys lekland.
Vi kände att de kan rasta av sig bättre där. Meningen var att vi skulle till knislinge och Natasja men nu träffar vi henne och barnen där inne istället!
Ska bli riktigt roligt!

Saknar mig älskling så otroligt!
Så tomt vid min sida i natt! Och inte blir de bättre i natt heller! Eller natten där efter!
....
Känslorna är så starka och underbara!

Haha- frågade noah om han ville äta på Mc Donalds innan vi gick dit eller om vi skulle ta Pannkakor på Andys...
Sen upplyste han mig om att " Mamma- de pannkakorna du gör här hemma, de är inte goda.....De på Andys är jätte goda :p "

Barn är för underbara!!!

Ha en underbar söndag!!



- Min kärlek!

Han är underbar!
Han får mig att må så himla bra.
Längtar verkligen i varje sekund jag inte är nära honom.
Han stöttar mig i det jag tycker är svårt och vet vad jag pratar om när jag förklarar!

Han finns i mina tankar dag som natt. Och jag är så glad att det blev vi två!
Upp över öronen förälskad!

Älskar dig M!



- MYCKET BÄTTRE!!!

Älsklingen kom hit innan :)
UNDERBAR känsla!
Kan inte begripa hur f*n man kan känna så otroligt mycket för en människa!
Njuter av varje sekund jag är nära honom, saknar honom så de gör ont varje gång han är ifrån mig!
Kan inte minnas om o när jag kände såhär sist!

Han har precis åkt hem igen för o träffa sina barn, men vi ses nästa vecka så jag får leva på denna lilla stunden tillsammans idag tills dess.. Kommer bli tufft men de ska gå =)... De kommer att gå helt enkelt!
Jag vet ju att han älskar mig och jag älskar han så ingen oro behöver infinna sig!

Precis dammsugat köket- barnen hade hittat mina popcorn sen igår och de låg ju inte direkt i skålen där de ska vara :p
Får ta en runda i vardagsrummet/sovrum med sen.

Kärleken är underbar!!!

Älskar dig M!!



- Nytt år- Nya förutsättningar!

Somnade runt 01. Sen har jag baskemig vakna fleeera gånger för jag varit så himla orolig.
Skicka sms men inget svar!
Hänt något?

Nu när jag skickade i morse så var telefonen avstängd- död antar jag!
Men fy vad jag mår piss inom mig, så orolig, nervös mm.

Precis ätit frukost med killarna och fixat till dom på toaletten, nu luktar de som att jag behöver byta en blöja på Alwin.
Som sagt inkomster = utgifter! :p
Annars vet jag inte alls vad vi ska göra idag. Blir nog bara till att vara hemma och ta det lugnt.

Snön håller ju på att smälta för fullt där ute.
Får se om de ska försvinna nu eller om de kommer en omgång snö till!

Hoppas ni hade ett fint Nyår!