Älskade mille <3

Fick idag höra på Ikea vilken fantastiskt söt " dotter " jag har :-)
Ja HAN är jätte söt!

" oj ber om ursäkt , han va jätte söt iallafall i det lockiga håret " 






Bon bon land'

Vi var på bonbon land igår :-)
Hade med oss Malin , My och hennes Stoffe!
Alla hade det roligt verkade det som, varmt som tusan så jag brände mig i ansiktet och lite axlarna :-/ :-p

De har ju cowboy stad där så ungarna ville sitta " fast" lite.. :-)








Ja även moster Malin :-p




En trevlig dag men vi var helt slut när vi kom hem! 



Varför?

Tankarna snurrar, allt blir fel!
Varför? Jo för ja är en stor fet idiot! 
Ja gör allt fel, känns så iallafall!

Hur ja än vänder o vrider på tankarna så är de bara fel, tänker fel, säger fel, ser fel ut mm! 

Ja är ledsen, förbannad, frustrerad, ångestpåverkad från topp till tå! 
Jag vill just nu bara sova, försvinna från detta, lägga ner, avbryta allt i min hjärna! 

Länge sedan ja kände såhär, länge sedan ja inte riktigt visste hur o vad jag ska göra! 
Maktlös är vad ja känner mig!
Hatad, orimlig, passiv, förvirrad, icke älskad!

Jobbigt, fruktansvärt jobbigt! 
Och vet inte hur jag ska gå till väga! 

Vet att detta är svamligt, men måste få ur mig allt någonstans! 

Snälla - ha tålmod med mig, jag ber!

Livet är inte lätt, inte nu, aldrig!