Sista jobb dagen...

Skönt vill jag lova.
Mår inte alls bra. Känns hemskt men så  är det :(



trött och ont i skallen,
Igår blve det helt svartr framför ögonen 2 gånger... :(

I eftermiddag hoppas vi på att bilen ska vara klar så den kan besiktigad på måndag- hoppas innerligt den går igenom...
Annars händer typ inget i helgen. Skit tråkigt.
Får se vad vi ska hitta på..
Blir nog en tur med busskorten på lördag kanske. De hade visst Barnens dag med i stan lör-sön så vi får se om v åker dit.
ha en fin solig dag.
Vi hörs.



Lite fjortis kanske. men stämmer så bra..

Till alla er killar som blir förvirrade i vissa situationer.

 När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne!
När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne!
När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!
 När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne!
 När hon är tyst - Fråga vad som står på!
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet!
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka!
 När hon ser ut som värst - Säg att hon är vacker!
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting!
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne!
När hon är rädd - Skydda henne!
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne!
När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt!
 När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta!
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej!
När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar!
När hon bumps in i dig - Bump in i henne också och få henne att skratta!
 När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig!
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det!
När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan!
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes!
När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den



snurrar, sticker, bränner, ONT

Usch säger jag bara.
Mår inte alls bra idag...
Jag ser bara hur rummet är fullt nu när jag sitter på avstånd, klarar inte det längre :(
Vill inte vara här men måste, bara denna veckan.. Måste ha pengarna för de kan ja ha roligt för sen..
har såå ONT i skallen, gäspar för fullt, ögonen flackar, bränner o svider hela vägen ner.
Jag ska inte behöva stå ut med detta, inte nu. VARFÖR gör du då så?
Ingen respekt!

kl är bara snart 10. Och jag har ett antal timmar kvar på jobb, vill bara hem till min familj och fixa de vi skulle fixa..
Bläää



På Jobbet.



Sitter¨på jobbet, precis käkat lunch.
Blev Blodkorv med bacon. Mumsigt. Länge sedan man käkade det..
Nu väntar vi bara på kaffet och sen lite snack :P
Har hunit diska o fixa undan med här- Känner mig duktig.

Efter jobb blir det storhandling i stan. Hela familjen inkl Malin ska med :)
Hoppas på att få hem massa mat...

Skulle fått in pengar nu på mitt konto , för de brukar komma efter kl 12.. Men vi får väl se. får hålla koll hela tiden. Segt när man vill kolla hur mkt det finns över efter alla räkningar osv denna månaden.

Jaja, får väl återgå till brukaren o sällskapet.
Vi hörs.

Ha de fint!!



Loppis + Kalas

idag åkte vi på Loppis i Gualöv kl 10. Hittade bara en liten leksaks traktor till noah + en osthyvel.. haha.
Allting togs hur snabbt som helst.
Sen efter det så hämtade vi pappa för att köra han till jobb så han kunde hämta sin nya lastbil. Och sen in o lämna min kamera + handla lite saker...

Sen bar det av till Kalas för Izabelle. Hon fyllde 3 år idag.
Käka glass + kaka.. GOTT :) hihi.
Tyvärr glömde noah sina kex osv där hemma så han blev ledsen :( Får hämta de en dag...

De går fint med Noahs " torr" period nu för blöja, tyvärr hände de 2 olyckor i natt men de får vi ta.. bara o tvätta.
Imorgon är det jobb som gäller.. Sista veckan.. Vill inte men måste...
Pengarna är välkomna sen...
Får se framemot veckorna med familjen sen efter denna veckan...

Hejsvejs!!



Lilla T 2 år idag :D

GRATTIS min älskade pojke.
Hoppas du får en fin dag vad vi nu ska hitta på...
Älskar dig över allting <3

GRATTIIIIS!!!!



Lilla T 2 år idag :D

GRATTIS min älskade pojke.
Hoppas du får en fin dag vad vi nu ska hitta på...
Älskar dig över allting <3

GRATTIIIIS!!!!



Sista arbetsdagen för denna veckan. :)

Skönt värre.
Imorgon ska jag vara ledig för vi ska fira Thias.
Han fyller ju hela 2 år , mammas lilla älskling.. <3
Kan inte fatta att det redan gått så lång tid sen han föddes :)

Detta skrev jag inne på Familjeliv vid 21.12 kvällen den 23 Juli 2007.

""Här va de me ännu mer slemmis o lite brunt/blodblandat... O 2 värsta Sammandragningar p toan.. kunde inte ens sitta ner när de kom.. tryckte på något kopiöst  ""

21:19
Nu kom de en till "värk " här.... ont ont ont.... men den höll i sig i 38 sek bara... o de är väl förkort för en värk

22:54
Här är de hur länge som helst mellan SD inte alls regelbundet Men när de väl kommer gör de såååå frauktansvärt ont.. o jag är helt genomsvettig här... ... Jobbigt värre.. hoppas på bebis i natt/ imorrn

23:01
2 Värkar inom 2 min... på vardera 51 sek o 52 sek.. Helt genomsvettig här nu ....

02:43
Här är en till som har ONT.... Kan ju fan inte sova.... De ilar o ilar o trycker.... o när topparna kommer gör de RIKTIGT ont... Tror faktiskt de kan vara allvar här... Fast ja ska väl inte ta ut mer i förskott så...

03:06
Okei för ja hade inte såhär innan ikväll.. Börjar tänka på om de verkligen är på G så de inte bara är falska värkar.. För så ont som de gör när topparna kommer har de ALDRIG gjort innan i mina Sammandragningar.. Har mellan 4-9 min mellan nu o de håller i sig från 48- 80 sek...

03:10
Ja jag funderar på o vcka min gubbe o säga att han kanske ska ställa in sig att INTE g till jobbet så han vet lite vad som händer... För förra gången när ja hade starka vanliga SD bara så sa jag när han vaknade.. " Ja jag har varit vaken i 2 timmar redan"... O han svarade.. men hallå... du måste ju väcka mig så ja vet vad som händer gumman.. Så kanske ska förvarana han lite iallfall

03:46
hehe tänker hela tiden.. " neee men de ar ju fleeeera timmar om de nu e på G om den kommer ".. haha...

05:34
Ja jag ska me snart åka in... Måste packa sonens saker först o sen åker vi....


Kan tilllägga att efter det så kom vi inte iväg från ca 45 min ca.
Vi lämnade Noah till Barnvakt 06.50.
Skrevs in på Förlossningen 07.15.
Och Thias är född 08:11 :)

min underbara son :)



Onsdag!

Kommer inte på någon annan överskrift.
Jobb jobb jobb. Riktigt segt var det idag.
Sen in o fixa några saker i stan med syster som sedan skulle med tåget. var väl hemma igen vid 17.20 eller något.
Och nu känner jag mig helt död...

Thias sover inte än, utan sitter här bredvid oss med kudde o täcke så han däckar nog snart. Vet inte alls vad vi ska göra ikväll. Och ingen bra film gick det heller!
Suck.

Imorgon ska jag fixa paket till lilla T + Izabelle , för vi ska på kalas hos henne på söndag. Funderar på vad jag ska köpa men har nog kommit på det! :)
Nej, nu hade jag inte mer för ikväll.

Hejsvejs!



Vad tycker ni?

Har suttit och ändrat lite saker nu på bloggens utseende. Och vill veta vad ni tycker om det nya utseendet ?
kommentera gärna..




Tisdag!

Idag åkte jag till jobb som vanligt..
Sen åkte jag hem vid 14.45.. Och sen skulle vi in till Biltema och köpa sista delen till bilen..
Men när vi kom in så passar INGEN av de delarna.. :S
Så jaha- hur gör vi nu då?
In på mekonomen och skulle ha de där.. Nej, inte där heller..

Så vi fick åka tillbaka till skroten som vi var på igår för att prata med han om att vi fått till en turbo när våran inte är de...
Men det stod en likadan som våran så efter typ 2 timmar hade vi fått av den..
Så vi ska lämna den andra imorgon så ska bi byta rakt av bara...
får betala 50:- mer nu men skit samma, bara det fungerar.

Sen in till Maxi och handla lite mat saker och sen hem, käka en macka .. och sen ungarna i säng.

Tvättat ikväll med. Och nu kikar ja runt här bara. Nicklas är hos Mattias så...

Sen får jag sova tidigt eftersom det är jobb imorgon med. Malin åker till Markus med sen är de bara vi 4 kvar här...

Tjingeling på er.. :)



Mycket har hänt.

I fredags åkte vi till Ullared en sväng och sov över.. Campade i tält..
Trevligt...
Sen hände det något fantastiskt...
Noah blev blöjfri :)
Både dag o natt. helt fantasktist..
Vi som inte pressat han alls utan de har bara kommit :)

Sååå STOLT över han.

Syster bor här för fullt och det fungerar perfekt...
SKönt värre..

Jag jobbar hela veckorna... Och sen helgern umgås vi med varandra. :)
2 veckor kvar på jobb nu bara och sen blir det skolan sen i Augusti.
SKa försöka ta oss upp till jönköping med o hälsa på Nś pappa... o shoppa lite  bada osv.. trevligt.

Lilla T blir hela 2 år nu på fredag juh :) VAR tog tiden vägen :) :)
Mamma lilla Älskling! <3

Hmm vad har mer hänt eller ska hända...
Aja, kommer inte på mer... Hörs...



Varför blir jag inte förvånad.

Torsdag
Hallå
TORSDAG!!

Du kan inte ha mkt vett inför skallen...
Du ringer o ska prata om hur vi ska göra imorgon. Jag handlade till dig idag de du skulle ha en hel vecka.. och gissa.. du ska in o ha mer imorgon.. Du är inte klok.
De är inte friskt.

Du frågar din dotter om hon inte kommer hem, du förstår inte VAD man säger till dig, När tillochmed MYNDIGHETERNA har pratat med dig...
NÄR SKA DU FATTA!!??

Du har snart förlorat alla dina barn vill jag säga... + barnbarn.. Och de är ju som gör att mamma får lida.. Förstår du inte det ?
Jag blir så arg och ledsen på dig.
Hon kommer inte hem, hon får inte Pga av DIG. Men när ska det gå in ?
Hon kanske aldrig kommer hem till ert hem igen..

Idag har vi varit på IKEA jag o syster o handlat massa saker så nu ska hon sova gott i SIN säng o ha sina saker i SIN byrå..
Hoppas du kan trivas ändå syster min. Vi finns här för dig!!1
Älskar dig <3



Badhuset

Idag när jag kom hem från jobbet så kom noah med niclas simglasögon..
OCh sa att vi skulle åka till badhuset så det fick bli så :)

Vilken fisk i vattnet jag har :) hihi. Och thias är intemkt bättre men inte riiiktigt lika våglig som sin bror..
Hemma igen vid 19.15 trötta som bara den så de bara däckade och de gjorde i princip jag med!

imorgon är det jobb igen. Och sen träff med FL och sen kalas...
Får se hur jag ska hinna med allt.
Orkar faktiakt inte blogga ikkväll. Ska kolla beck nu på tv 4...

Ha de fint.. vi hörs.




GRÅTER!!!

Vill så gärna skrika ut något. men de kan ja inte.. Sitter bara o känner o tårarna rinner ner för mina kinder...
och jag kan inte få stopp på de..
Trodde vi skulle ha de mysigt ikväll. som jag planerat och allt. och du ¨ålte iväg snabbt o fixa de för att sedan komma hem direkt.. + att vi skulle kunna vara som en familj o jag skulle kunna avlösa dig med barnen i helgen..
men så gör du såhär.. :(
Fattar du inte hur ja känner, varför jag kläcker ur mig mina saker- jag gör på det viset medans du bara klickar av luren och är för feg för att diskutera om det!!!




Varför blir jag inte förvånad?? :(

Sååå besviken. borde inte bli det för det är som det alltid varit.. :(

Du var nykter innan idag, och när mötet var här hemma så sa jag till de att vi inte visste hur de såg ut ikväll.
Jag trodde verkligen att du skulle vara utan..
men NEJ.

Nu ringer du full som en apa och ber om att bli sjussad till kristianstad dagarna, och när jag säger att bilen har nicklas så ringer du o skriker o gapar på han osv.. Att de är hans fel.
HÅLL DIG NYKTER och ta en egen bil..
Eller så får du fan ta bussen in. Och gå ner dit för att komma hem igen!!

HATAR dig när du gör som du gör..
barnen tar ja inte till er/dig för att jag vill inte att de ska träffa dig när de är som det är..

Såå BESVIKEN!!!



WOW!!! Kolla in detta!!!

Snacka om att man inte tror de man ser..
KOLLA!!


WOW säger jag bara!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY&feature=related



Skada på Skada...

Fortfarande så arg och besviken på min pappa. Han e störd så enkelt är det!
Anklagar mig för massa saker..
o tycker att ALLT är mitt fel, varför de blvit som de blivit.
Vägrar inse sina problem och gör de bara värre.
Och vet ni.- Jag tycker inte de minsta synd om han!
Han e bara en störd man som ja just nu önskar ja inte hade som pappa!!- Så enkelt är det!!



Och till något annat. Dagen började kanon. men sen kom en vän med sin motorcykel på besök så när vi stod o pratade med han så gick Thias föra nära och skulle titta så han brände sig. På både benen. Uppifrån Låren och ner vid knäna.
Sprang in med han o i badkaren o på med kallt vatten, kallade på Nicklas, tog kalla handdukar o allt och nicklas fick åka akut in med han- de fick komma in direkt som tur var. Stackars min älskade lilla T.
Ser hemskt ut. Kan visa er en bild sen, får ta de imorgon vid omläggningen!
Måste till Apoteket imorgon med för att köpa förband osv...

Sen åkte jag en sväng med Motorcykeln, och Noah var hemma med Malin o Markus!
De hade haft de trevligt.
Kom hem efter lite bad och sol.
Lagade middag, och sen körde vi till tollarp o lämnade saker till min bror...

Och nu sitter jag här alldeles ensam, Nicklas åkte till Lamis... Kommer väl hem i natt någongång :(
Hatar att vara själv .. :(

Ja de va lite från oss under dagen. Vad som händer imorgon vet ja faktiskt inte än.. Men de blir nog bra..
Kram från lilla mig!!



FY fan för diG!!! NÄR ska du VÄXA upp?????? SÅåå ARG o Besviken!!!

Trodde aldrig jag skule skriva detta men min pappa är en störd SKIT rent utsagt.
Du är för fan 50 år och kan inte ta ansvar för ditt eget jävla liv.

Du har splittrat precis HELA vår familj, De finns INGET  kvar av den...
Jo- Vi syskon håller samman men inte mer...
När fan ska du fatta att du inte kan hålla på så som du gör....

Och när det verkligen är allvar så skiter du fullständigt i om det blir konsekvenser bara du kan dricka ditt jävla skit.
VARFÖR har du blivit såhär efter mamma blev sjuk??? VARFÖR???

NÄR ska du fatta att du kommer aldrig få oss tillbaka om du inte slutar :(

Syster yster bor hos oss nu. För hon kan inte vara hemma- hon orkar inte- får inte- kan inte!
Men de FATTAR DU INTE!!!!
Ditt jävla AS!!!

Jag hatar dig i denna stunden jag skriver detta!!!
Jag är så trött på dig- trött på dina jävla saker- bortförklaringar- och allt jävla drickande.
Snälla pappa!1

NÄR SKA DU FATTA?? NÄR SKA DU VÄXA UPP!!!???

Jag är så otroligt ARG och BESVIKEN på dig!!!!!
FRUKTANSVÄRT!!!!!