♥♥ Miliax är kommen ♥♥

Vår älskade Groda har kommit till världen efter en snabb förlossning den 19 Januari 2012.
Vårt älskade M.
Han kom upp på mitt bröst 13.28.
Världens vackraste liten kille.
Vi har inte bestämt om det blir ett dop eller hur det blir än. Vi tar det som det kommer! Vill inte känna någon stress inför det nu!
3562 gram
50 cm.
Var inne på läkar kontroll i igår. Och då hade du gått ner till 3315 gram.
Och vi ska in på PKU test imorgon och får ytterliggare en vägning då som jag hoppas ser bra ut.
Du äter och äter och äter ju :)
Älskade lilla barn- Så perfekt 





--- BERÄKNAD FÖRLOSSNING ---

Idag är det beräknad förlossning :)
Men ingen groda verkar vilja komma ut.
Hoppas den dyker upp snart.
Var inne på Förlossningen igår kväll.. Men sen försvann allting igen :(
Hoppas snaaaaart den kommer. Längtar!! :D
Ska packa FL väskan som vi ska ha med oss med när det är dags :)
Och sen måste jag iväg och handla lite blöjor och sådant.
Men de tar jag imorgon när jag ska iväg till Kuratorn och prata om allting.
Amningsbh var det med.
Var inne på Lindex och provade en.. Men hmm vet inte om jag ska ha den eller inte.
389:- Jippie.
Eller om jag ska hitta en typ sportbh och ha den på mig , fast de är så mycket enklare när man är ute med en amningsbh så det inte stoppar upp.
Vågar ju inte beställa från internet nu heller för jag vet ju faktiskt inte hur stora de blir denna gången.
Har man redan meloner så har man :p



Fixar hela tiden.

Jag måste fixa till här hemma så allt som ska vara klart bli det innan grodan kommer.
Så mycket som är kvar känns det som.
Måste ha hjälp o få ihop min sängram för det fixar jag inte själv. Spjälisen är inte ihop. Noahs rum ser ut som en bomb slagit ner, men det är för att vi inte fått upp våningssängen eller iordning pga att de skulle göra vid toaletten där inne, men den är fixad nu så nu stinker de inte längre :p
Så strax ska jag bege mig in där och fixa det. Ja iallafall lite sortering och ställa möbler där de ska vara mm.
Sen är det en del som ska kompletteras där inne, han ska ju inte ha ett direkt " barnrum" han vill ju ha ett tufft rum, men de får vi ta efterhand!
Alwins rum är i princip klarr, ska sätta mig och sy gardinerna.
Men hur tusan ska jag gå upp dom ? :p haha. De är sååå högt upp till gardinstången. Så det hjälper inte om jag står på en stol.. Hmm..
Och sen måste de fixas förvaring till mina kläder och till grodans kläder.
Sättas upp gardiner lite varstans här hemma, men behöver nog en lång människa till det.
Och de blir inte jag eller M :p!
Får se om N når upp någongång han är här med barnen!
Lampor till taken ska fixas, men de får vi ta efter hand. Bara jag får undan de som står i lådor och på golvet osv. Saker som ska sorteras mm.
Nej Noahs rum var det ....



Läääänge sedan jag skrev nu.

Snacka om att jag har haft fullt upp. Allting går upp o ner och jag vet varken ut eller in emellanåt.
Dock har jag kommit någorlunda i ordning i min nya lägenhet i Skåne.
Thias har flyttat till Nicklas. Och vi väntar bara på bebisen som kommer snart.
Beräknat om 3 dagar :)
Så vi får se när den vill dyka upp! Längtar massor!
Har en del som ska fixas här hemma och skruvas ihop, men de får jag hjälp av M :)
Så de får bli i helgen eller något.
Sen ska vi få ihop spjälsängen med som just nu är ett plockepinn :p
Imorgon är det dags för Barnmorskan igen. Går ju på kontroll 1 gång i veckan nu :)
Hon är helfestlig min nya BM :) Kommer sakna henne massor!
Sen ska de komma och fixa den lilla toaletten, vi ska få en ny duschkabin och lite sådant där inne :)