- Värmen är tillbaka.

Uppenbart är den tillbaka ... jag som äntligen trodde att höster var påväg.
Men så fel jag hade.
Älsklingen försöker få igång datorn igen, har problem med en hårddisk och ja sitter här.
Helt slut i huvudet!.
<3 Älskar dig



- onsdag -

Fick sovmorgon av älsklingen idag!
Alwin hade visst varit uppe 05.23.. Liiiite tidigt!
Så får hoppas han sover längre imorgon :p
Pojkarna är ute och leker.
Mårten och Noah skulle ta en promenad tillsammans nu efter frukosten. Noah ville prata av sig lite! Han tycker det är enklare att göra det med Mårten för han är liksom opartisk.
Annars får vi väl se vad vi ska hitta på idag!
Skulle gärna vilja åka till badhuset och bada, men de går nog inte idag eftersom Älsklingen inte är fullt återställd efter en riktigt jobbig förkylning. :(
<3 Jag älskar dig Mårten !



Älskade Thias 4 år idag!!

Thias fyller 4 år idag- vart har hans tid tagit vägen!?
>Tyckte nyss han var en liten liten bebis, men ack vad fel jag har :)
Idag blir de kalas med tårta och kaffe :)
Han ska strax få sina paket! Sen kommer Nicklas o Maria och firar Thias :)
Får hoppas han tycker om sina paket!
GRATTIS Min älskade pojke!!



.............

Kan skriva hur mycket som helst, men vet inte var jag ska börja...
Helt tom....
Vet att det inte är såhär egentligen, varför är de såhär nu?
Thias o Alwin leker fint på rummet med lego och Noah är ute och cyklar.
Älsklingen ligger o sover och jag sitter här.
Blir väl inget gjort idag heller, vi har fått så konstig dygnsrytm, tråkigt nog. Hoppas de kan rätta till sig annars får vi väl ha de såhär!
Bråk bråk bråk, varför ska man ha EX??
Hur ska jag gå till väga, vad ska jag ställa för krav, vilka kan ja få?
Vill bara att allt ska flyta på nu!



INNAN DU DÖMER MIG!!

INNAN DU DÖMER MIG...
Ta på dig mina skor. 
Gå samma gator som jag gått. 
Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. 
Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit. 
Snubbla på alla stenar som jag snubblade på. 
Res dig alltid upp igen och gå igenom precis samma liv som jag gjort.
Gör det med samma sjukdomar som jag har.
Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv ...om du fortfarande vill det då.



Förlåt för att jag finns!!

Är så ledsen.
Förlåt för att jag finns, förlåt för allt jag gör eller säger.
Tårarna rinner ner för mina kinder, jag känner mig helt tom.
Hoppet är det sista som överger en är det inte så?
Vilket hopp ställer jag mig frågan då..... Finns det något där inne, inom mig!
Behöver allt jag kan få just nu, men får ja inget blir de jobbigt!
Fruktansvärt jobbigt i min själ.
Inte fysiskt utan själsligt!
Du är min ängel på denna jorden Mårten- så mycket som ja älskar dig har ja aldrig älskat någon människa innan!
Jag tror aldrig att du kommer förstå hur det känns i mitt hjärta någonsin. När jag ser på dig flyger jag iväg, när du rör mig ryser hela kroppen av kärlek!
Ögonen tårar sig inför dig, jag tittar i dina djupa ögon och vill bara att du ska se hur mycket jag verkligen älskar dig!
På ett sätt ingen annan kan älska dig!
Prata- vad är det?? Behövs det ?
De gör så ont i mitt hjärta just nu, min själ är halv... Vad ska jag göra för att det inte ska vara så mer?
vad ska man offra, vad ska man göra?
massa frågor som bara jag kan svara på!
Men just nu finnerjag inga svar! Bara en stor tomhet som är svart med massa frågor!
Älskar dig över allting!
Berätta för mig.....



Lugnt i huset!

Stora pojkarna är ute och leker och alwin ligger o sover.
vi kollar simhopp och jag funderar på om jag ska ta och köra in till Växjö en runda.
Lämnade in min mobil för 3:e gången på en månad nu för ca 2 ½ vecka sen, fick ett sms idag att jag var välkommen in och hämta en ny enhet. Så får se om jag får välja vilken jag vill eller hur jag ska göra..



Dagarna går så sakta nu för tiden.

Jag tycker det... Spelar ingen roll vad man hittar på, hur lång tid man tar på sig för klockan är ändå så lite när man tittar på den.
Noah o Thias är ute och leker med tjejerna på lekplatsen och Alwin ligger och sover middag.
Älsklingen gick en promenad, för o ta de lite lugnt. De kan han behöva.
Får se om vi ska hitta på något senare eller hur det ligger till!
Jag är grymt Rastlös iallfall!
Bakade bullar igår till Noah, ostbullar som han ska ha till frukost! De blev helt perfekta!
Får väl strax ställa mig o diska så man får bort allting från köket tills nästa omgång middag ska serveras!
Funderar på om vi ska ha pannkakor till lunch, de var ett tag sedan!
Älskar min familj så mycket, och älskling- du är det finaste och mest underbaraste människan på denna jorden!
Du får mig hel! Förlåt för att jag är lite grinig ibland :p
Älskar dig mest iallfall!! <3



Pojkarna är med mig igen..

Nu är vi samlade igen och nu hoppas jag allt ska gå på rätt håll.
Jag var nere och hämtade dom idag och vi hade en perfekt eftermiddag o kväll tillsammans :)
Imorgon får vi se hur vädret blir om de blir ute lek eller det blir innedag med baka o mysa :).
Måste iallafall sova nu- så jag orkar med :)
Älskar dig Mårten mer och mer för varhe dag som går. Om du bara kunde förstå hur stora och starja mina känslor för dig är!!!
ÄLSKAR DIG!!



Bloggen öppen igen

orkar inte ha den stängt , får ändå en massa skit kommentarer som folk vill att jag ska ta åt mig.
Nåja..
Sitter o är uttråkad ikväll, pratar med Natasja på msn och älsklingen sitter bredvid med sin mobil.
Bara skit på tv, dvd har lagt av så ingen film som vi fixat fungerade heller!
hatar det!
Imorgon blir de bara att ta de lugnt, ska städa och fixa med allt här hemma så de blir som vi vill ha de.
Sen får vi se vad vi gör.
Sen tisdag ska vi kolla på en lägenhet. En 4.a som vi hoppas passar oss bra så att vi kan ta den istället!



- LÄNGTAN -

Det finns en sådan inom mig.
Efter något stort och vacker.
En längtar efter en massa saker, en framtiden.
Hoppet som aldrig överger en.
En Längtan så vacker och skär!



Massa funderingar och tankar!

Rädd, så in i helvetes rädd.. Men du vet varför!
Du finns för mig dag som natt, du försöker stötta mig o hjälpa mig genom allt detta.
Jag älskar dig över allting på denn jorden Mårten!
Utan dig och din kärlek vore jag inte här.
Allt du gör får mig ännu mer förälskad i dig.
När du ser i mina ögon, när du stryker mig över håret, pussar mig i pannan, viskar i mitt öra hur mycket du älskar mig!
Du är en unik person.
Du är den enda som verkligen förstått mig och mina känslor i detta livet!
Jag behöver inte säga något utan du ser det.
Jag vill inte vara glad
när jag är ledsen
Jag vill inte skratta
när jag gråter
Jag vill inte låtsas
som om livet leker
när ingenting fungerar
Jag vill inte säga...
jag mår bra
när jag egentligen
känner mig sjuk i hjärtat
Jag vill inte spela lycklig
när jag är olycklig
men jag gör det ändå!!


Såååå mycket på G i mitt liv. Men jag är lycklig att jag har dig vid min sida dag som natt! <3



- Mycket som händer i mitt liv -

VÄLDIGT mycket som går upp o ner i mitt liv just nu.
Men lever med världens bästa älskling :)
Vi ha My här uppe nu under 1 vecka, så de blir att vi hittar på lite allt möjligt.
Ont o öm i min mage, hopplöst när den inte vill fungera som den ska heller!!
Kanske lite barnledigt i helgen, de behöver vi båda två!
Älsklingen, Alwin o My är på skolan o leker lite, medans jag har betalat räkningarna. Ja vet några dagar sent men nu är de gjort iallfall :)
Inte så mycket för bloggandet nu för tiden, får hoppas de kommer igång igen.