❤️❤️ Bröllop 26/2-2015 ❤️❤️

Idag blev vi man och hustru! <3
Idag sa vi JA till varann! 
Overkligt, fantastiskt, magiskt! 
Kärlek- större än vi någonsin kunnat ana.
Du och jag mot världen! 

Allt Ska jag dela med dig, finnas för dig natt och dag! 
Vad vore jag utan dina andetag? 💕
Älskar dig mer än jag någonsin älskat en man förut! 

Du är och förblir alltid han med stort H <3 
( vigselringen innerst enligt gamla traditioner) :-) 





Ibland mår man bara blääää

Spänner överallt just nu, M ligger knas i magen o trycker på saker som gör att jag mår illa!
Detta som man hade i början kommer igen * ogillar väldigt mycket *

Mycket på Gång i livet, positivt och negativt! 
Försöker förbise saker men sen kommer verkligenheten i kapp ock man börjar tänka igen på allt! 

Vi är många som längtar efter dig lilla M, hur du ser ut, har du hår? Din pappas ögon? * hoppas * :-)
Vikt och längd, vilket datum vill du komma till oss?!

Ibland önskar ja tiden gick snabbare men du ska få växa på dig och må bra- så vi väntar gärna! 
Älskar dig av hela våra hjärtan redan! :-)

Din pappa ligger o smeker magen om kvällarna, ser till att din mamma mår som en princessa, står ut när hormonerna hoppar hit och dit * skrattar * 
Allt känns så jäkla rätt ! <3 

Din minsta storebror klappar magen, säger godnatt, godmorgon till dig💞
Berättar att han tycker du är vacker, fin, ska hjälpa till med bebisen <3 🌹

Längtar är enorm!! 👶👪👣





Ont , men vad gör de om 100 år.

Magen värker, jag mår illa, de enda som verkar hjälpa är att sätta sig i duschen med varmt varmt vatten.
Ja ni läste rätt, sitta.. Ner är väl lätt, men när man ska upp!! Haha vilken syn! 

Längtat väldigt mycket, efter vårt lilla M <3 


Var hos barnmorskan för ett par veckor sedan.
Blodtryck U.A
Vikt +1,4 kg
SF : 23


Fick tider för tillväxt ultraljudet , och alla andra tider tills det är dags för bebis att komma :-) 
Skickade även efter en läkartid så den kommer förhoppningsvis snart! 


Ska ta en magbild imorgon och lägga in :-) 
Älskar min mage <3 



Att inte kunna sova

Ligger vaken sedan 04! 
Varit vaken extremt mycket i natt!
Huvudet värker, kroppen säger ifrån i de ställningarna som brukade vara skönast att sova i! 
Men allt för dig vårt hjärta! 
Går genom eld och vatten så länge du mår bra där inne! 
Dina bröder, systrar, o såklart vi - mamma & pappa längtar massor efter dig <3

Drömmar som far på alla olika håll, konstiga, skrämmande! 
Drömmar om hur du ser ut, förlossning, mm :-)

Längtar!  

Du är vaken med mig, känner dina sparkar o rörelser inom mig! 
Så mysigt!

Idag ska vi få höra ditt hjärta, vi ska på kontroll på mvc, o få tid för tillväxt UL, läkaren mm :-) 

Skriver inlägg om de när vi har varit där :-)