Fredagsmys!

Ja de säger ju att det är så på fredagar.
Killarna har beställt pizza ikväll så det får det bli, de har räknat ner dagarna sedan vi bestämde det :-)

Miliax har fått ögoninflammation , ögat är helt uppsvullet och kletigt! :-/
Inte alls roligt! Hoppas de går över snabbt!

Dessutom har han varit med i skolan idag i 3 Tim :-) gick faktiskt över förväntan bra :-)
Charmade alla och alla ville leka med honom :-)




Torsdag!

Redan torsdag, snart är denna veckan slut! 
Helgen består nog eurovision feber i Malmö, Noah ska på klass disco på lördag eftermiddag/kväll :-)
Ska köpa present till henne imorgon :-)
 
Får se vilka barn som är hemma i helgen, sen nästa helg fyller ju Noah 7 år :-) 
Var tog min bebis vägen :-p
 
har inte så mycket att skriva, blir en kort blogg idag!
 
Ska ev på baby träff sen kl 10, om jag orkar, om jag har kraften till det! Sovit riktigt riktigt uselt i natt :-(
 
 
Sen skulle jag hinna till gymmet med , och däremellan lite plugg inför provet på måndag :-s 
hur ska jag hinna, kan man skaffa fler timmar på dygnet :-p 



Veckans vägning!

Denna veckan visade vågen minus 1,2 kg :-)
träningen verkar börja ge resultat! 
Känns skönt även om vissa dagar känner man bara " nej jag skiter i detta nu"
 
Men även om inte jag ser någon skillnad direkt så ser andra det och bekräftar det med mig :-)
Är mitt emellan två byxstorlekar just nu, men har gått ner 4, snaaaaart 5 storlekar.
jag får på mig byxorna, kan knäppa, men de sitter inte bra ;-) ;-)
men vi kämpar på :-)
 
ca 23 cm i midjan :-) 
 



Fredag!

Idag har jag varit i skolan och sen hem och ta de lugnt nu, ska vidare en sväng till Malmö sen, och när jag kommer hem blir det Landskrona för att hämta ett akvarie som vi ska ha i matrummet!

Och hälsa på en gammal bekant, inte träffat honom på 6 år, ska bli roligt :-)
Och sen drar jag till gymmet för ett pass ikväll, skönt att röra på sig ju :-)

P.s saknar dig <3



Gymmet!

Varit på gymmet och satan vad kämpigt det var idag!
Märks att jag legat lite på latsidan!
Testade anläggningen i Lund, en av de och jag gillar verkligen INTE den, trångt, varmt, ingen organisation!
Så hit åker jag inte fler gånger!
De får bli Landskrona imorgon och fredag, söndag!
Lördag består av Kristianstad besök så de blir svårt att trycka in de med ;-)

Sitter och väntar på tåget som ska ta mig hemåt :-) byta i Landskrona!

Pojkarna åkte till deras respektive pappor över helgen!

Så när jag kommer hem så ska jag slänga kläder i maskinen, ordna köket, sen ska jag plugga!
Har ett arbete till fredag och ett till måndag!

Vill gärna få in det så jag kan släppa den pressen :-)

Händer för er i helgen?

Kram




1 Maj redan!

Första månaderna på detta året har verkligen gått snabbt!!
Detta är månaden då mycket händer, både på gott och jobbigt!

Noah fyller 7 år den 26 maj, men sen är det en del andra saker som jag inte ens kan skriva här i bloggen som gnager inom mig :-( :'(

Thias åkte till farfar igår, så sitter och tittar på lilo och stitch på kanal 5, med Noah och Alwin :-)
Miliax sover ännu, haft en jobbig natt med honom!


Ska ni göra en röd dag som denna?

Hoppas ni hade en trevlig Valborg för det hade jag! :-)