Fortfarande den enda :-))

Kollade efter namnstatistiken. 
Miliax är fortfarande den enda i sitt slag efter 2 år, härligt :-)

När man säger hans namn så säger de bara " oj, de var ovanligt, har jag aldrig hört innan " 
Inte så konstigt ;-)) 

Och de är många som inte kan uttala de och man har fått höra och se många olika uttryck ;-) 



Underbarare unge får man leta efter :-D 

<3 





- 28 år -

Ja idag är det min födelsedag!
Hela 28 år.
Snart 30- ock livet går utför? ;-) 
Barnen, deras farfar samt de storas pappa Nicklas kom på lite fika!

Men personen jag helst av allt vill ha nära mig nu, befinner sig på kurs i Tyskland med jobb och kommer på fredag :-) 
Längtar så de gör ont i mig!

Älskar den mannen mer än hela universum!!

Grattis till mig!! :-)) 



Barnen hemma igen!

Nu är pojkarna hemma igen!
Nu saknas bara 1 älskling! 
Jag är trött ikväll, feber, halsont, :-(
Hoppas lillkillen somnar snart så man kan lägga sig sen!





SPORTLOVSKUL

Här är några bilder från ngr saker på sportlovet :-) 

Härligt att se lycka i ens barns ögon :-) 











Sötnöte

Sover Zzzzzzz
Ser så skönt ut att man själv blir trött ju ;-) 






Uppe o nagel fixning.

Ja vad händer idag ? 

My ligger fortfarande och sover på killarnas rum, Miliax och jag kollar på film, Pippi blev bestämd :-) 


Sen kl 14.00 ska My fixa naglarna :-) 
Jag borde med göra om mina igen, men tror inte liten herr Miliax vill sitta stilla så länge :-) 
Blir nog att jag får ta och gå en runda med han i vagnen på stan medans hon fixar naglarna :-) 
De är hyfsat snygga fortfarande mina naglar , men de börjar bli långa där under tyvärr :-/



Nej, om man kanske ska ta sig lite frukost så länge så inte humöret sviktar ;-) Fått höra det några gånger nämligen. 

Ha de så bra så länge :-) 



100 dagar!

Om 100 dagar flyger vi till Turkiet igen :-) 
Längtar så mycket. 

Jag, Miliax o Mårten - ska bli underbart!!

Värme, intryck, sol o bad :-) underbart!!


Sen i Augusti är det dags för Noah att få följa med på semestern :-) och som han längtar! 






Stressfri morgon

Njuter av en stressfri morgon utan morgonmys, Bolibompa o frukost innan vi ska åka o lämna de stora barnen till deras pappa.:-)

Har så mycket att berätta då bloggen strulat så länge nu :-)

Kommer flera inlägg om detta :-)

Btw vill klippa mig och tänkte fråga om ni tror att detta är något för mig som på bilden. 











Att ändra hur man är..

Ja jag vill förändra hur jag är, och då menar jag framför allt mentalt.
Jag vill kunna säga ja till allt. Lite som i YES man :-)
Får väl verkligen sträva efter det, ta allt positivt för allt blir så jäkla mycket enklare när man kör det så.

Pillerna får hjälpa till, men de blir nog bra :-)
Imorgon ska Thias o Alwin vara hemma, Thias ska till öron mottagningen och Alwin får stanna hemma då jag ska köra de till Perstorp vid 13 och eftersom deras farfar skulle åka med så får Mille vara på dagis den lilla stunden de tar och köra :-)

Idag blir de att slänga skräp, plugga ( jätte viktigt ), byta i sängarna och städa toaletterna!
Ta fram kvällsmat kanske man redan borde göra med.
De blir kött, rotfrukter och en god sallad.. Ev blir de köttfärs biffar istället.. :-)

OS- ska ni se på de?
Här hemma kommer de gå alla dygnets timmar de sänder, älskar vinter OS :-) eller ja de gör vi båda två!

Nej om man skull sätta fart innan tröttheten kommer :-/

Tjingeling!





Förrådet.

Ja eftersom allt bara blev in där vid flytten så är det kanske dags att sortera lite där.
Leta upp några papper, har iallafall en aning om var de finns.
Mycket som ska säljas.. Tradera, blocket, FB...

Men sådant som måste göras, vill inte bara kasta det...

Sen ska jag köra och köpa skridskor till Noah för han skulle iväg med skolan...
Handla på Willys måste göras innan jag hämtar grabbarna igen!

Idag är en sådan blääääää dag när man känner ångest och stress, hatar de dagarna... Vill bara krypa under täcket och glömma allt men de går inte!!

Kram på er



Besiktning

 
 
Olika besiktningar.
Lägenheten är lämnad den 31/1 och besiktningen gick utan problem :-)

Idag är det dags för bilen att besiktigas.. Får hoppas de är okej! Håll tummarna... :-)

Skar mig i fingret innan med :-( hur jävla klantig får man bli. Men de
R så typiskt mig.. Säg inte att jag inte ska göra en sak.. Tex snubbla, klippa mig, skära mig för trots fan så gör jag de :-p
 


Hörs sen.

Kram på er