Samtal.

Ett samtal som fick mig att känna ännu mera om det nu ens är möjligt.
Svar som jag fick.
Saker jag såg och kände.
Att två hjärtan kan slå i samma takt de visste jag sedan innan, men detta är hur mycket som helst!
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.
Jag vet preciiiiiiis, och de vet du med!



- Bubblar -

De bubblar inom mig.
Mitt hjärta slår dubbla slag när våra blickar möts.
Känslor så stora, så starka, så äkta.
Väntan så lång, så smärtsam, så fundersam!
Jag vill berätta allt, men vågar jag ?
Tänker och känner, jag vet precis vad de skriker inom mig.
Jag vet vad de säger inom dig.
Förstår att de är rörigt, låt mig hjälpa dig!
Låt mig finnas här för dig!
Handlingar som säger mer än tusen ord, beröringar så starka, så känslosamma, så äkta, så fyllda!
Du har mitt hjärta!



- sportlovs kul -

Idag ska vi åka till Brandstationen i Landskrona är det tänkt som är öppen för allmänheten.
Sen ska vi till en gård där vi ska titta på kossor och kalvar samt Kalvin från Skånemejerier är på plats.
Noah skulle testa ponny ridningen med sa han :)
Sen får vi se vad som händer. Kul o hitta på saker, och självklart får jag inte glömma kameran idag!
Alwin o jag tittar på Bompa, Noah sover och de gör lillfisen med!
Men vi stressar inte, vi har gott om tid på oss :)
Nu har jag iallafall äntligen ringt och fått BVC journalerna skickade så nu ska jag ringa Folktandvården för Alwin har tid att gå och titta till tänderna så det får inte glömmas :)



- Familjen är stor igen -

Hämtade hem Noah och Alwin idag från Nicklas, Thias undrade varför inte han skulle med, men han kommer på fredag så de är inte så länge till :)
För första gången sen han flyttade till sin pappa så kom tårarna på vägen hem i bilen :(
Jobbigt när han kramar mig och frågar varför inte han ska med.
Just då kände jag att jag skulle be han flytta hit igen, men jag vet att de kanske kommer. Vi har tiden på oss till han börjar skolan och det gör han ju om 1,5 år.
Så vi får helt enkelt se vad framtiden utvisar.
Tog en helt underbar bild på Noah o Miliax innan som jag tänkte lägga upp, men tror du inte att Emma är så fruktansvärt förvirrad och minns inte var hon lagt sladden för att kunna tömma kameran!
Hittar inte ett måttband heller, jag ska ha ett sådant mjukt, skulle mäta midjan så jag vet vilket storlek på byxor som jag ska ha nu.
Blev en ½ sopsäck som inte passar längre, så det ska säljas.
Så behövs fixas liiiiite nytt om man säger så :)



Jobbig kväll - Natt

Miliax var inte alls på humör för att vara glad igår kväll.Hopplöst. Skrik skrik skrik.
Så mycket så att det brast för mig när jag äntligen hade lagt han för natten och de tog max 5 min innan allt var igång igen, då brast tårarna :(
Jag känner mig som en usel mamma när det blir så.
Såå trött.
Och idag ska jag hämta de stora pojkarna för en vecka hos mig sen kommer Thias till helgen.
Ska planera in dagarna, kolla upp lite info om saker mm.
Måste ringa och få någon och hämta saker i Lammhult, allt på en gång. :/
Tänker på dig- du vet vem du är. <3



YES!!

Idag stod vågen på under första delmålet :) 1 Hg under, men det är UNDER :p
Så nu kör vi på nästa delmål :) Baaara 2,4 kvar till det :)
Testade " plankan " igår, satan vad jobbigt. Iof inte det bästa att göra om man har bortdomnade händer och fötter, kanske därför som de kändes så tungt, då jag inte har den kraften på samma sätt.
Jag vill inte gå ut med siffror, de kan jag göra när jag är klar :) haha!



Känslorna

Det är inte lätt att hantera allt som bubblar inom mig.
Jag läser vad jag skrev för 1 år sedan, det skulle inte vara såhär nu.
De behöver inte vara såhär, men nu är det såhär och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till allting.
Så mycket känslor, stänga av? Hur gör man det när man älskar någon som man gör?
Hur lever man vidare?
Ger man upp hoppet, kämpar man?
jag vet vad mitt hjärta säger, men hur länge orkar man?
De gör ont inom mig. sååå fruktansvärt ont.
Ensamheten är värst i allt detta!
Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Vad vore jag
Utan dina andetag

*******************
Du VET vad jag känner för dig och du VET att det är just DIG som detta är om!!
<3



- Barnledig helg -

Detta är en barnledig helg.
Ja barnledig från de stora grabbarna. De är hos Nicklas till måndag och sen ska vi ha 2 veckor tillsammans :)
Har redan börjat lägga upp planering för denna veckan som kommer.
Det är ju sportlov så det kommer vara massa folk om man ska hitta på något.
Har en del förändringar som måste ske.
Måndag: Hämta grabbarna
Tisdag:
Onsdag: Till Hörby och träffa Kalvin och träffa kossor och kalvar och lite ponnyridning :)
Torsdag:
Fredag: Thias kommer till oss för att vara här hela helgen :)
Sen får vi se vad lördag och söndag erbjuder, någon som vill träffa mig och pojkarna?
- Har fått domningar i händer och fötter och kinder och läpp, haka.. Riktigt obehagligt. Kan typ inte hålla Miliax :(
Men har ju ingen hjälp!
Tanken är att denna helgen måste jag upp till Lammhult och ta de sista från förrådet, och de som är kvar där uppe ska iväg till secondhand!
Sen är det städningen den 27 och besiktning 28:e
Sen är det äntligen klart!!



Nu öppnas den... Och blir de några följer så stängs den igen..

Öppnar bloggen nu för allmänheten igen.
Jag hoppas att det inte blir några följder för då stänger jag den igen.
Kommer dock inte lägga upp bilder på Miliax av vissa anledningar som jag inte vill gå in på.
Respektera detta!



- Dags och öppna upp bloggen ?

Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska öppna bloggen igen för alla läsare eller om den ska vara som den är nu.
Får fundera lite till.
Livet är ju inte vad det borde vara just nu.
De är tufft- riktigt tufft.
Vissa saker hjälper mer än andra och den personen vet om det!
Kan inte sluta tänka på dig, bär med mig dig föralltid i mitt hjärta!